Eto ga tebiigor.sb said:iskreno od diteca bjeze oni koji ga ne znaju srediti
oni koji znaju ne bi ga mijenjali za nist, osim ak im nije slab, jer cuning je puno zuji malo meda daje
bmw m 5 said:tolerancije brusenja zavise od same izvedbe agregata(vodeno ili zracno hladjenje)...zavisi i o samoj konstrukciji klipa kao i o materijalu istoga (toplinske diletacije) uglavnom...potrebno je drzati se preporuke proizvodjaca...koji daju podatke u svojim servisnim manualima...gdje postoje tocne tablice...."gdje" kako" i "koliko"...
ja ti mogu konkretno reci za piaggio....kao prvo da postoje 4 dimenzije standardnog klipa(oznake abecednim slovima na celu istoga)...zatim postoje takodjer 4 dimenzije za prvo brusenje...kao i 4 dimenzije za 2 brusenje(klipovi se stavljaju po ishabanosti cilindra)....dakle nije nuzno brusenje cilindra ako ne postoje vidljiva ostecenje u vidu riseva....ja samo znam da nisu iste tolerancije za vodene i zracno hladjene agregate..naravno da su tolerancije vece za zracnjake....stoga su automatski potrebnije i drugacije tolerancije pri brusenju....ovo sa "3 stotih i ajd bok" nikako ne drzi vodu...igor.sb said:znaci nitko nist
ostajemo na netocnom
a kako recimo ima tih fus klipova losije kvalitete, i ne sire se sigurno svi isto, koji manual ce mi pomoc
il tamo kod nekog majstora koji ima 80god ni ne zna za rijec manual
cak sam cuo da ona mjera koja je na klipu da se toliko busi, jer je klip na najsirem dijelu umanjen za tih par stotih
btw...
sjecam se s frendom kad je nosio topov LC cil na busenje, majstor je prvo tokario, onda ishonao, uzeo karike one se spojile, rekao sad je 47,4, sad cemo jos 6 stotih uzeo jos malo, provjerio zazor (0,2) i rekao decki to je to 50kn hvala bok
odma smo iz zajebancije rekli i sad odma u crveno, na to ce majstor, ako hoces odma u crveno ja cu ti prosiriti na 10 stotih pa nemas brige ni razrade
bmw m 5 said:ja ti mogu konkretno reci za piaggio....kao prvo da postoje 4 dimenzije standardnog klipa(oznake abecednim slovima na celu istoga)...zatim postoje takodjer 4 dimenzije za prvo brusenje...kao i 4 dimenzije za 2 brusenje(klipovi se stavljaju po ishabanosti cilindra)....dakle nije nuzno brusenje cilindra ako ne postoje vidljiva ostecenje u vidu riseva....ja samo znam da nisu iste tolerancije za vodene i zracno hladjene agregate..naravno da su tolerancije vece za zracnjake....stoga su automatski potrebnije i drugacije tolerancije pri brusenju....ovo sa "3 stotih i ajd bok" nikako ne drzi vodu...
bmw m 5 said:da si imao mikrometar pri ruci....vidio bi da se ti klipovi razlikuju u tisuciti dio milimetra...
naravno da kad sublerom mjeris da su svi isti.... :jesus:
bmw m 5 said:da si imao mikrometar pri ruci....vidio bi da se ti klipovi razlikuju u tisuciti dio milimetra...
naravno da kad sublerom mjeris da su svi isti.... :jesus:
zato i takav kit traje 2000 km.....igor.sb said:ma budalo
pri kupovini nema biranja da li je za ac il lc, identicno kat kodovima
bmw m 5 said:odakle ti to.....ta se operacija radi na 125 2t masinama.....ali na skuteru od 50 ccm nema potrebe......imam ja par liberty-ja koji mi dolaze na redovne servise..nikad nista otvarano...a imaju preko 60.000 km....full sintetika je vrlo bitna stavka u cijeloj ovoj prici....
Angie said:Hoće i 125 cvaje više izdržat.
Onak,zdravo 8tkm karike,15 klip,20ak cyl,25 radilica.
Hoće nekad i više izdržat,al nažalost i manje nekad
Serijale naravno,turpije su potpuno druga priča.
Što se ulja tiče,moja preporuka za full sin je Castrol TTS.
Motul 710 i 800 nisam koristio,ali isto čujem samo dobre stvari o njima.
Iako je na jednom SX-u bilo puno manje gareži sa TTS-om nego sa 710,samo što nije mjerio kompresiju prije zamjene termogrupe,tak da ti neznam reči je li možda i do toga bilo.
Kombiniranje sa klipovima različitih mašina je uvijek moguće,samo treba pazit da prekrivaju portove kao i orinalni.
Konkretno sam u RS-ki imao Vertexov klip za RM125,ide i od KTM EXC125,i tak.
biker4life said:Kako onda objasnjavas mog 180 2T sa skoro 40 000 km i originalnom termo grupom u vrlo dobrom stanju?
:wink:
:misli:igor.sb said:ma budalo
pri kupovini nema biranja da li je za ac il lc, identicno kat kodovima
Angie said:Mislim da je bmw govorio o 125cc ležaljkama i njima srodnim supermotačima,doduše,može bit da je govorio o skuterima od 125cc,ali konkretno sam spominjao za svog rs-a.
sp180 nije ni blizu nadrkana mašina poput mitača ili rs-a.
runner ima koliko,21 ks valj,iz 55cc više,dok rs '06 ima 28,5.
ali ovako onako,40 tkm znači samo jedno,a to je dobro održavanje i na tome svaka čast
Nažalost,rijetki rsovi toliko izdrže,čak i blizu toliko,makar koliko dobro održavanje bilo
btw bmw je podržao sturmovu teoriju da se na 10tkm radii generalka što mi je hebeno nevjerojatno u svakom slučaju,pogotovo za skutove od 125 koji nisu tolko nadrkani opet.