TGB R50X

nije nis napokon  :mrgreen:

i dalje ne znam bar ja, kak se tocno radi

nis pitat cu onog ko se bavi time valjda otkad zna za sebe
 
igor.sb said:
iskreno od diteca bjeze oni koji ga ne znaju srediti

oni koji znaju ne bi ga mijenjali za nist, osim ak im nije slab, jer cuning je puno zuji malo meda daje
Eto ga tebi  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
tolerancije brusenja zavise od same izvedbe agregata(vodeno ili zracno hladjenje)...zavisi i o samoj konstrukciji klipa kao i o materijalu istoga (toplinske diletacije) uglavnom...potrebno je drzati se preporuke proizvodjaca...koji daju podatke u svojim servisnim manualima...gdje postoje tocne tablice...."gdje" kako" i "koliko"... ;)
(y)
tko zna zna, šta'ć mu ja  8)
 
igor.sb said:
znaci nitko nist  :mrgreen:

ostajemo na netocnom :p

a kako recimo ima tih fus klipova losije kvalitete, i ne sire se sigurno svi isto, koji manual ce mi pomoc

il tamo kod nekog majstora koji ima 80god ni ne zna za rijec manual

cak sam cuo da ona mjera koja je na klipu da se toliko busi, jer je klip na najsirem dijelu umanjen za tih par stotih


btw...
sjecam se s frendom kad je nosio topov LC cil na busenje, majstor je prvo tokario, onda ishonao, uzeo karike one se spojile, rekao sad je 47,4, sad cemo jos 6 stotih uzeo jos malo, provjerio zazor (0,2) i rekao decki to je to 50kn hvala bok

odma smo iz zajebancije rekli i sad odma u crveno, na to ce majstor, ako hoces odma u crveno ja cu ti prosiriti na 10 stotih pa nemas brige ni razrade :)
ja ti mogu konkretno reci za piaggio....kao prvo da postoje 4 dimenzije standardnog klipa(oznake abecednim slovima na celu istoga)...zatim postoje takodjer 4 dimenzije za prvo brusenje...kao i 4 dimenzije za 2 brusenje(klipovi se stavljaju po ishabanosti cilindra)....dakle nije nuzno brusenje cilindra ako ne postoje vidljiva ostecenje u vidu riseva....ja samo znam da nisu iste tolerancije za vodene i zracno hladjene agregate..naravno da su tolerancije vece za zracnjake....stoga su automatski potrebnije i drugacije tolerancije pri brusenju....ovo sa "3 stotih i ajd bok" nikako ne drzi vodu... ;)
 
mislim Tj da se ispravim ZNAM i siguran sam isprobao i radio na način koji opisuje bmw ,a potvrđuje cijenjeni darth , sve ostale varijante traju eventualno ak si baš eto pogodio tj ak si imao sreće.  :shock:  dajte slušajte više ljude koji znaju , a ne one koji misle da znaju
 
bmw m 5 said:
ja ti mogu konkretno reci za piaggio....kao prvo da postoje 4 dimenzije standardnog klipa(oznake abecednim slovima na celu istoga)...zatim postoje takodjer 4 dimenzije za prvo brusenje...kao i 4 dimenzije za 2 brusenje(klipovi se stavljaju po ishabanosti cilindra)....dakle nije nuzno brusenje cilindra ako ne postoje vidljiva ostecenje u vidu riseva....ja samo znam da nisu iste tolerancije za vodene i zracno hladjene agregate..naravno da su tolerancije vece za zracnjake....stoga su automatski potrebnije i drugacije tolerancije pri brusenju....ovo sa "3 stotih i ajd bok" nikako ne drzi vodu... ;)

tak sam do nedavno bio uvjeren da za malossi 172 kupujes klip po potrosenosti nikasila, mozda i kupujes, al 1.klip koji bude nije 0 nego bilo koji 0,a,b,c,d,h...ovisi kak upare

cak su i klipovi isti bilo ac il lc

ma glavno je da to vozi i nakon ''par'' ribanja bez ulja  :mrgreen:
 
da si imao mikrometar pri ruci....vidio bi da se ti klipovi razlikuju u tisuciti dio milimetra... :mrgreen:

naravno da kad sublerom mjeris da su svi isti.... :jesus:
 
bmw m 5 said:
da si imao mikrometar pri ruci....vidio bi da se ti klipovi razlikuju u tisuciti dio milimetra... :mrgreen:

naravno da kad sublerom mjeris da su svi isti.... :jesus:

:LOL: :LOL: :LOL:

ma nije valjda  :mrgreen:

mikrometar-za-vanjsko-mjerenje.jpg
 
a šta bi bilo kad bi se saznalo da klip uopće nije okrugal i da ta neokruglost isto utječe na zazor  :mrgreen:
u praksi za skutače kaže 2,5 do 5 stotih za vodenjake, i 5 -8 stotih za zračnjake... klip se mjeri tamo gdje je najveći...
 
bmw m 5 said:
da si imao mikrometar pri ruci....vidio bi da se ti klipovi razlikuju u tisuciti dio milimetra... :mrgreen:

naravno da kad sublerom mjeris da su svi isti.... :jesus:

ma budalo  :mrgreen:

pri kupovini nema biranja da li je za ac il lc, identicno kat kodovima
 
igor.sb said:
ma budalo  :mrgreen:

pri kupovini nema biranja da li je za ac il lc, identicno kat kodovima
zato i takav kit traje 2000 km..... :LOL: :LOL:

bas kao sto velis...porez na budale... :mrgreen:
 
iznajmite si sobu  :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
odakle ti to.....ta se operacija radi na 125 2t masinama.....ali na skuteru od 50 ccm nema potrebe......imam ja par liberty-ja koji mi dolaze na redovne servise..nikad nista otvarano...a imaju preko 60.000 km....full sintetika je vrlo bitna stavka u cijeloj ovoj prici....

Hoće i 125 cvaje više izdržat.
Onak,zdravo 8tkm karike,15 klip,20ak cyl,25 radilica.

Hoće nekad i više izdržat,al nažalost i manje nekad  :(
Serijale naravno,turpije su potpuno druga priča.

Što se ulja tiče,moja preporuka za full sin je Castrol TTS.
Motul 710 i 800 nisam koristio,ali isto čujem samo dobre stvari o njima.

Iako je na jednom SX-u bilo puno manje gareži sa TTS-om nego sa 710,samo što nije mjerio kompresiju prije zamjene termogrupe,tak da ti neznam reči je li možda i do toga bilo.

Kombiniranje sa klipovima različitih mašina je uvijek moguće,samo treba pazit da prekrivaju portove kao i orinalni.
Konkretno sam u RS-ki imao Vertexov klip za RM125,ide i od KTM EXC125,i tak.
 
Angie said:
Hoće i 125 cvaje više izdržat.
Onak,zdravo 8tkm karike,15 klip,20ak cyl,25 radilica.

Hoće nekad i više izdržat,al nažalost i manje nekad  :(
Serijale naravno,turpije su potpuno druga priča.

Što se ulja tiče,moja preporuka za full sin je Castrol TTS.
Motul 710 i 800 nisam koristio,ali isto čujem samo dobre stvari o njima.

Iako je na jednom SX-u bilo puno manje gareži sa TTS-om nego sa 710,samo što nije mjerio kompresiju prije zamjene termogrupe,tak da ti neznam reči je li možda i do toga bilo.

Kombiniranje sa klipovima različitih mašina je uvijek moguće,samo treba pazit da prekrivaju portove kao i orinalni.
Konkretno sam u RS-ki imao Vertexov klip za RM125,ide i od KTM EXC125,i tak.

Kako onda objasnjavas mog 180 2T sa skoro 40 000 km i originalnom termo grupom u vrlo dobrom stanju?

:wink:
 
biker4life said:
Kako onda objasnjavas mog 180 2T sa skoro 40 000 km i originalnom termo grupom u vrlo dobrom stanju?

:wink:

Mislim da je bmw govorio o 125cc ležaljkama  i njima srodnim supermotačima,doduše,može bit da je govorio o skuterima od 125cc,ali konkretno sam spominjao za svog rs-a.

sp180 nije ni blizu nadrkana mašina poput mitača ili rs-a.
runner ima koliko,21 ks valj,iz 55cc više,dok rs '06 ima 28,5.

ali ovako onako,40 tkm znači samo jedno,a to je dobro održavanje i na tome svaka čast  (y)
Nažalost,rijetki rsovi toliko izdrže,čak i blizu toliko,makar koliko dobro održavanje bilo

btw bmw je podržao sturmovu teoriju da se na 10tkm radii generalka što mi je hebeno nevjerojatno u svakom slučaju,pogotovo za skutove od 125 koji nisu tolko nadrkani opet.
 
igor.sb said:
ma budalo  :mrgreen:

pri kupovini nema biranja da li je za ac il lc, identicno kat kodovima
:misli:
čemu onda ovo LC i H2O  ;)
 
Angie said:
Mislim da je bmw govorio o 125cc ležaljkama  i njima srodnim supermotačima,doduše,može bit da je govorio o skuterima od 125cc,ali konkretno sam spominjao za svog rs-a.

sp180 nije ni blizu nadrkana mašina poput mitača ili rs-a.
runner ima koliko,21 ks valj,iz 55cc više,dok rs '06 ima 28,5.

ali ovako onako,40 tkm znači samo jedno,a to je dobro održavanje i na tome svaka čast  (y)
Nažalost,rijetki rsovi toliko izdrže,čak i blizu toliko,makar koliko dobro održavanje bilo

btw bmw je podržao sturmovu teoriju da se na 10tkm radii generalka što mi je hebeno nevjerojatno u svakom slučaju,pogotovo za skutove od 125 koji nisu tolko nadrkani opet.

Ja nisam stekao dojam da govorimo o "nabuđenim" :mrgreen: 125ccm motociklima, vec o skuterima. Zato sam to i komentirao. Održavan je da, bezkompromisno. :)

A i nisam stekao dojam da je BMW podrzao Sturmovu teoriju, pa gdje to vidis? :)