TGB R50X

...još na poklon dobil traku za mobitel  (y)


Inače jako sam zadovoljan uslugom...moram pohvaliti...prošli tjedan naručeni djelovi, čovjek mi u ponoć poslao ponudu čim sam naručio, ja uplatio drugi dan i za 5 radnih dana iz švabije stiglo meni na adresu...poštarina mizernih 29kn...sve pohvale i preporuke za "MOJSKUTER" trgovinu...i pozdrav Nenadu  (y)


sutra ujutro slaganje  :021:
 
kao sta sam vec rekao,najbolje kupit kompletnu termo grupu i gasssss (y) hebes ovo brusenje i kemijanje na skuteru za svaki dan
 
...sve složeno i zasad radi ko po loju...u 2 dana napravljeno 300km i vožnja samo do 50km/h (prvih 1000km) poslije koliko ide...  (y)


by the way...koji je qurac ono na drugoj slici? došlo je uz karike...
 
Phobocaster said:
...sve složeno i zasad radi ko po loju...u 2 dana napravljeno 300km i vožnja samo do 50km/h (prvih 1000km) poslije koliko ide...  (y)


by the way...koji je qurac ono na drugoj slici? došlo je uz karike...

jel onda itko zna što je ovo sa druge slike (došlo je uz karike) ?
 
pa jel se stvarno moram sramotit i slati strašilu na pp čemu to služi  :LOL:
 
Phobocaster said:
jel onda itko zna što je ovo sa druge slike (došlo je uz karike) ?


To ti je dio potisne karike koji se stavlja ispod karike i sluzi tome da spriječi da se karika zapece i da ju konstantno lagano stišče , barem su meni tako objasnili
 
Makki said:
To ti je dio potisne karike koji se stavlja ispod karike i sluzi tome da spriječi da se karika zapece i da ju konstantno lagano stišče, barem su meni tako objasnili
U biti ide ispod i tiska ju van ... interesting ....
 
u biti, to nitko vise ne koristi, nit stavljaju to na ser. masine kod skutera, sto na ovako zamjenske cil, kiteve i sl,  cudo uopce da se zamaraju time bgm-ovci


ako je to tako kako maki veli, a sigurno je
 
to koriste manje vise svi japanski proizvodjaci skutera...kao i prve serije peugeot skutera(dok su imali hondine agregate...st..st rapido..sx...px...itd)...Taj elasticni prsten ide ispod donjeg prstena...i na taj nacin poboljsava  brtvljenje klipnih prstenova uz stijenku cilindra... ;)
 
bmw m 5 said:
to koriste manje vise svi japanski proizvodjaci skutera...kao i prve serije peugeot skutera(dok su imali hondine agregate...st..st rapido..sx...px...itd)...Taj elasticni prsten ide ispod donjeg prstena...i na taj nacin poboljsava  brtvljenje klipnih prstenova uz stijenku cilindra... ;)


znači stavlja se ispod donje karike (one do klipnjače)  (y)


drugim rječima bilo bi bolje da sam stavio...dammit  :x
 
Evo malo sitnih preradica šta sam radio pod zadnje:


1.Sfleksao cijev koja se nalazila na auspuhu te povario rupu...
 
2.Skinuo "sekundarni zračni filter" koji je bio spojen sa crijevom na tu cijev sa auspuha. I sa tog filtera je opet išlo crijevo koje je bilo spojeno na ramu skutera  :shock:  ...sve kompletno sam izvadio van jer nema nikakve svrhe biti tamo, jedini razlog je bila euro 4 norma  :palacdolje:
 
3.Vađenje serijskog blokiranog cdi-a...stavio sam odblokirani minarelli sa 5 žica od yamahe aerox...
 
5.Ugradnja elektronske blokade u skuter...