trazim/kupujem karburatore za SUZUKIJA GS 1000 E

mislim da je kuceljev kvalitetniji ,ovaj mawing je kromirana lata
 
grafit said:
mislim da je kuceljev kvalitetniji ,ovaj mawing je kromirana lata

:misli: :misli: paušalna ocijena, ja imam samo pohvale za Marwing  (y) kupljen 2009 (znači preko 6 sezona i nemam zamjerke)
Slike govore sve:
5komplet.jpg

4topovi.jpg

2srednjidio.jpg

z550_01.jpg

z550_02.jpg

 
evo, da se nadovežem, meni baš danas došel marving racing 4-1 sa ebaya. mislim da se isplatilo. uredno izgleda i jedva čekam da ga čujem (y)
 
grafit said:
mislim da je kuceljev kvalitetniji ,ovaj mawing je kromirana lata
a štaš kad nemam više kunića,marving mi je najrealnija opcija pošto su moje grane hrdjave a ispod kartera poravnane koda su kroz blanju prošle.
Zhudi hvala na slikama,super izgleda  (y)
Kruns aj ako ti nije tlaka stavi i ti koju sliku od svog!
 
Racunaj na to da ga nitko nema na zalihi nego salju zahtjev u tvornicu i onda cekas do 2 mjeseca na dostavu.
Ja sam uzel marvinga  jer je (jedini) autentican tom vremenu.
 
Hm..i to je sport varijanta?! Hajd' montiraj i napiši jeli to jako roka i jel se može s tim na cestu ili nedajbog na tehnički. I ja se dvojim oko kupnje marwinga za svoj motorić i to koja varijanta sport ili ona normal. ovakva mi se više sviđa ali se bojim deračine po cesti
 
Orkestralna izvedba bude dok motor bude sastavljen ;) Trenutno je u dijelovima jer čekam da mi željezo dođe sa cinčajja tj. kromiranja.
 
ajmo znalci,triban savjet! kad mi je ulje u gs-u ispod pola ili na minimumu i kad brze vozim priko 140 km/h počme mi zveckat faz-lanac. nalijem ulje do max. i napravim dir onda prestane. kad ga vozim do 120km/h nikad nije zvecka  :misli: sad me zanima dali je lanac spreman za minjanje ili mozda zeza natezač? motor sam kupija sa puknutom km sajlom a na km satu je bilo 51 tisuću km!
 
jesi siguran da je lanac ,obično se najviše čuje na leru.Neznam da li ima hidraulični zatezač ili mehanički Na 550 je mehanički inema veze sa nivoom ulja .Izmjeri mu pritisak ulja
 
grafit said:
jesi siguran da je lanac ,obično se najviše čuje na leru.Neznam da li ima hidraulični zatezač ili mehanički Na 550 je mehanički inema veze sa nivoom ulja .Izmjeri mu pritisak ulja
pristane zveckat kad dam gasa priko 2000/okr. tako i u voznji. natezač mu je ispod karburatora,mislim da je mehanički. kad ga vozim laganije nikad ne zvecka bez obzira na nivo ulja
 
nije neki trošak za zamjenu a ni problem zamjeniti .Bit će problem ako od lufta ošteti zupčanike na bregastima ili ne daj bože pukne
 
grafit said:
nije neki trošak za zamjenu a ni problem zamjeniti .Bit će problem ako od lufta ošteti zupčanike na bregastima ili ne daj bože pukne
nemam baš nekog iskustva ali meni nekako vuče da zeza automatski natezač-mozda opruga na njemu ne radi dobro,neide mi u glavu da se lanac toliko rastegne pa se opet skupi al bez obzira minjat ću lanac i sve provjerit,čisto sumljam da je ikad minjan. hvala na savjetima  (y)
 
skini manual ovdje:

http://members.dslextreme.com/users/bikecliff/

a možeš malo pogledati i ovdje:

http://www.thegsresources.com/_forum/index.php

i ovo je korisno za tebe a imaš link na bikecliff-u:

http://www.bwringer.com/gs/camchaintens.html

vrlo poučno za vlasnike GS-a. ja vozim Gsx-a 1100 i imam manual za njega u kojem je opisano kako se mjeri faz lanac, ali nisam 100 posto da su isti. gore navedeni linkovi su zakon za stare suzukije a ima materijala za 100 godina čitanja i učenja
 
NobrainNopain said:
skini manual ovdje:

http://members.dslextreme.com/users/bikecliff/

a možeš malo pogledati i ovdje:

http://www.thegsresources.com/_forum/index.php

i ovo je korisno za tebe a imaš link na bikecliff-u:

http://www.bwringer.com/gs/camchaintens.html

vrlo poučno za vlasnike GS-a. ja vozim Gsx-a 1100 i imam manual za njega u kojem je opisano kako se mjeri faz lanac, ali nisam 100 posto da su isti. gore navedeni linkovi su zakon za stare suzukije a ima materijala za 100 godina čitanja i učenja
  (y)  hvala za linkove,već sam skinija manual. odvest ću motor kod iskusnog meštra jer neman nekog znanja/iskustva a ni vrimena za rastavljanje a ovakve stvari nisu za zajebanciju!
 
i ja sam prošle godine nešto filozofirao oko tog vražijeg natezača i mjenjao semeringe po njemu a završilo je tako da sam preko ebay-a naručio i kupio ručni i sad je mir po tom pitanju. osobno sam to prošle godine namontirao i podesio. prešao skoro 10 tisuća i nedavno odvezo motor stručnom mehaničaru na servis sa štelanjem ventila  i kaže čovo da je posve ok. pa ako mogu ja može sva'ko a košta 50$

http://www.ebay.com/itm/1982-1983-1984-Suzuki-GS1100-APE-ST1100-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/380704799643?hash=item58a3c63b9b&vxp=mtr

tvoj je vjerovatno isti
 
NobrainNopain said:
i ja sam prošle godine nešto filozofirao oko tog vražijeg natezača i mjenjao semeringe po njemu a završilo je tako da sam preko ebay-a naručio i kupio ručni i sad je mir po tom pitanju. osobno sam to prošle godine namontirao i podesio. prešao skoro 10 tisuća i nedavno odvezo motor stručnom mehaničaru na servis sa štelanjem ventila  i kaže čovo da je posve ok. pa ako mogu ja može sva'ko a košta 50$

http://www.ebay.com/itm/1982-1983-1984-Suzuki-GS1100-APE-ST1100-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/380704799643?hash=item58a3c63b9b&vxp=mtr

tvoj je vjerovatno isti
svaka čast,baš ti hvala na trudu  (y) odma sam progugla-isti su! prava stvar jednostavnije nemoze bit. baš sam se danas čuo sa jednim prijateljem koji vozi suzukije skoro dvadeset godina i sve je na njima sam radio tako da ima dosta iskustva. ja mu ispričam šta mi se dešava a on kaze da to nije ništa strašno i da će provjerit. još mi je na kraju reka da je meni najveći problem što sam zadnjih 7 godina vozio hondu i da se triban naviknit na zvukove iz suzukijeve mašine!