grafit said:mislim da je kuceljev kvalitetniji ,ovaj mawing je kromirana lata
a štaš kad nemam više kunića,marving mi je najrealnija opcija pošto su moje grane hrdjave a ispod kartera poravnane koda su kroz blanju prošle.grafit said:mislim da je kuceljev kvalitetniji ,ovaj mawing je kromirana lata
super,odlično izgleda uzimam ga i ja pa kud puklo da puklokruns said:Evo ga na.
pristane zveckat kad dam gasa priko 2000/okr. tako i u voznji. natezač mu je ispod karburatora,mislim da je mehanički. kad ga vozim laganije nikad ne zvecka bez obzira na nivo uljagrafit said:jesi siguran da je lanac ,obično se najviše čuje na leru.Neznam da li ima hidraulični zatezač ili mehanički Na 550 je mehanički inema veze sa nivoom ulja .Izmjeri mu pritisak ulja
nemam baš nekog iskustva ali meni nekako vuče da zeza automatski natezač-mozda opruga na njemu ne radi dobro,neide mi u glavu da se lanac toliko rastegne pa se opet skupi al bez obzira minjat ću lanac i sve provjerit,čisto sumljam da je ikad minjan. hvala na savjetimagrafit said:nije neki trošak za zamjenu a ni problem zamjeniti .Bit će problem ako od lufta ošteti zupčanike na bregastima ili ne daj bože pukne
hvala za linkove,već sam skinija manual. odvest ću motor kod iskusnog meštra jer neman nekog znanja/iskustva a ni vrimena za rastavljanje a ovakve stvari nisu za zajebanciju!NobrainNopain said:skini manual ovdje:
http://members.dslextreme.com/users/bikecliff/
a možeš malo pogledati i ovdje:
http://www.thegsresources.com/_forum/index.php
i ovo je korisno za tebe a imaš link na bikecliff-u:
http://www.bwringer.com/gs/camchaintens.html
vrlo poučno za vlasnike GS-a. ja vozim Gsx-a 1100 i imam manual za njega u kojem je opisano kako se mjeri faz lanac, ali nisam 100 posto da su isti. gore navedeni linkovi su zakon za stare suzukije a ima materijala za 100 godina čitanja i učenja
svaka čast,baš ti hvala na trudu odma sam progugla-isti su! prava stvar jednostavnije nemoze bit. baš sam se danas čuo sa jednim prijateljem koji vozi suzukije skoro dvadeset godina i sve je na njima sam radio tako da ima dosta iskustva. ja mu ispričam šta mi se dešava a on kaze da to nije ništa strašno i da će provjerit. još mi je na kraju reka da je meni najveći problem što sam zadnjih 7 godina vozio hondu i da se triban naviknit na zvukove iz suzukijeve mašine!NobrainNopain said:i ja sam prošle godine nešto filozofirao oko tog vražijeg natezača i mjenjao semeringe po njemu a završilo je tako da sam preko ebay-a naručio i kupio ručni i sad je mir po tom pitanju. osobno sam to prošle godine namontirao i podesio. prešao skoro 10 tisuća i nedavno odvezo motor stručnom mehaničaru na servis sa štelanjem ventila i kaže čovo da je posve ok. pa ako mogu ja može sva'ko a košta 50$
http://www.ebay.com/itm/1982-1983-1984-Suzuki-GS1100-APE-ST1100-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/380704799643?hash=item58a3c63b9b&vxp=mtr
tvoj je vjerovatno isti