strasilo said:jel moguće ugraditi turbo na karburatore ?
strasilo said:jel moguće ugraditi turbo na karburatore ?
gastajbarter said:googlaj XJ 650 turbo
OldBoy said:...je, ali karburatore koji su za takav rad predviđeni...
gastajbarter said:slikica
Mocippaldi said:Bilo je i drugih japanaca u tom periodu sa turbom :wink:
Nešto si tu opasno pobrkao ,ubrizgavanje :misli: ,gastajbarter said:strasilo je pito mozel turbo sa karburatorima..znaci moze, a ti ostali su imali ubrizgavanje tvz ajnspric
merlin68 said:Nešto si tu opasno pobrkao ,ubrizgavanje :misli: ,
OldBoy said:...kaj ti radiš tu u temi o preradama? Dosadno ti je?
Ne, mozda hoce reci da bi VEMS bio bolja opcija
strasilo said:to znam ..
zanimalo me nešto konkretnije ...
a kakve karbove imaš, s membranom ili šibere? u svakom slučaju, moraš lijepo sve zadihtati da strujanje ide isključivo kroz difuzor, treba više goriva dolaziti u čašicu jer će se brže trošiti, itdstrasilo said:znači turbo spojim na airbox i to je to ?!? :misli:
Naravno da se držim, ti modeli su bili pokušaj tih godina da se nekaj napravi ali sve su to bili više manje promašaji za sve tvornice , cijene su bile neopravdano velike kolko su ti motori zapravo davali ,previše su se pregrijavali pogotovo kawasaki ,teško su se vozili, mnogi su na njima nažalost skončali prerano,ponavljam teška srca da je yamaha tu napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu samo neznam zašto,osobno kawac mi je najljepši ali velim svi su bili jedan veliki promašaj koji je sve tvornice bacio i minuse tak da su svi brzo odustali od proizvodnje i daljnjeg usavršavanja ,gastajbarter said:drzi se VFR,nahrani kerove i ne mjesaj se
jolly the roger said:ako ćeš staviti turbo poslije karburatora, stvar je malo jednostavnija samo nema intercoolera ni waste gate onda
Jedan jako stari majstor mi je odavno toplo preporučil da se klonim tih motora ,čovjek valjda zna šta govori,u životu ih se vani našarafal i nažalost puno poznanika sahranil ,barba said:
Šta ti se ne sviđaju plamenovi iz ispušne grane ?????????
Samo spojiš višak na ispušnu granu pa da vidiš,ko reaktor !!!!!!!!
a vjerujem da bi radilo vrlo slično kao i ALS na rally autima...barba said:
Šta ti se ne sviđaju plamenovi iz ispušne grane ?????????
Samo spojiš višak na ispušnu granu pa da vidiš,ko reaktor !!!!!!!!
ak imaš s membranom, a ne želiš previše drkati oko karburatora(glede dihtanja itd) onda brijem da ti igra samo "suhi" turbo (turbo ide prije karburatora), i to tako da premjestiš karburatore u airbox, odnosno turbokompresor druka zrak u airbox i karbosi su u cijelosti pod povećanim tlakom. naravno, štelanje karburatora će i dalje bit potrebno.strasilo said:trenutno s membranom ... ali bih riješio neke šibere..
merlin68 said:Jedan jako stari majstor mi je odavno toplo preporučil da se klonim tih motora ,čovjek valjda zna šta govori,u životu ih se vani našarafal i nažalost puno poznanika sahranil ,