EMP
Member
bliper nema jer bi morao dosta mjenjati trenutnu konfiguraciju
ali mozda jos uspijem ugurat launch control
ovo su trenutne specifikacije tj. postavke koje se daju mjenjat na qs
-odabir kill time-a za svaku brzinu 30-99ms
-odabir ukupnog broja 5 ili 6 brzina
-minimalni okretaji motora za rad qs 3000-9900RPM
-okretaji motora za shift light 5000-16000RPM
-osjetljivost senzora 1-99
-odabir push ili pull nacina rada senzora
-ukupan broj impulsa sa senzora radilice 1-199
-omjer radilice 1-5
-odabir nacina citanja brzina preko VSS (vehicle speed sensor) ili GPS (gear position sensor)
-ako je citanje brzina preko VSS podesavanje ukupnog broja impulsa sa VSS senzora
-kalibracija brzina
senzor je ukupne duzine sa navojem 45mm
bez navoja 27mm
promjer 15mm
maximalna širina po presjeku di izlazi kabel 17mm
oba navoja su standardni M6
na senzoru je poglodano suzenje kako bi se mogao primiti sa kljucem 10 dok se priteze kontra matica
i naravno kako je vec navedeno cijeli je od inoxa i vodootporan 8)
sto se tice ozicenja jedna stopica ide pod najblizi m6 vijak za masu
jedan konektor sa 4 pina se spaja na senzor radilice, prekidac kvacila, VSS ili GPS
sljede konektori za senzor mjenjača, GiD (gear indicator display) i konektor za instalaciju bobina
instalacija za bobine ce varirati duzinom i brojem konektora ovisno radi li se o rednom 4 cilindra, V2 ...
znaci nema rezanja, busenja niti ista slicno svi motori koji imaju densove bobine samo se ubaci instalacija od qs izmedu instalacije motora i bobina
4 zice koje se spajaju na senzore na krajevima ce imati quick splice konektore znaci samo ga se zatvori preko zice od senzora i gotovo
ali mozda jos uspijem ugurat launch control
ovo su trenutne specifikacije tj. postavke koje se daju mjenjat na qs
-odabir kill time-a za svaku brzinu 30-99ms
-odabir ukupnog broja 5 ili 6 brzina
-minimalni okretaji motora za rad qs 3000-9900RPM
-okretaji motora za shift light 5000-16000RPM
-osjetljivost senzora 1-99
-odabir push ili pull nacina rada senzora
-ukupan broj impulsa sa senzora radilice 1-199
-omjer radilice 1-5
-odabir nacina citanja brzina preko VSS (vehicle speed sensor) ili GPS (gear position sensor)
-ako je citanje brzina preko VSS podesavanje ukupnog broja impulsa sa VSS senzora
-kalibracija brzina
senzor je ukupne duzine sa navojem 45mm
bez navoja 27mm
promjer 15mm
maximalna širina po presjeku di izlazi kabel 17mm
oba navoja su standardni M6
na senzoru je poglodano suzenje kako bi se mogao primiti sa kljucem 10 dok se priteze kontra matica
i naravno kako je vec navedeno cijeli je od inoxa i vodootporan 8)
sto se tice ozicenja jedna stopica ide pod najblizi m6 vijak za masu
jedan konektor sa 4 pina se spaja na senzor radilice, prekidac kvacila, VSS ili GPS
sljede konektori za senzor mjenjača, GiD (gear indicator display) i konektor za instalaciju bobina
instalacija za bobine ce varirati duzinom i brojem konektora ovisno radi li se o rednom 4 cilindra, V2 ...
znaci nema rezanja, busenja niti ista slicno svi motori koji imaju densove bobine samo se ubaci instalacija od qs izmedu instalacije motora i bobina
4 zice koje se spajaju na senzore na krajevima ce imati quick splice konektore znaci samo ga se zatvori preko zice od senzora i gotovo