Univerzalan Quick Shifter

bliper nema jer bi morao dosta mjenjati trenutnu konfiguraciju
ali mozda jos uspijem ugurat launch control  (y) :mrgreen:

ovo su trenutne specifikacije tj. postavke koje se daju mjenjat na qs
-odabir kill time-a za svaku brzinu 30-99ms
-odabir ukupnog broja 5 ili 6 brzina
-minimalni okretaji motora za rad qs 3000-9900RPM
-okretaji motora za shift light 5000-16000RPM
-osjetljivost senzora 1-99
-odabir push ili pull nacina rada senzora
-ukupan broj impulsa sa senzora radilice 1-199
-omjer radilice 1-5
-odabir nacina citanja brzina preko VSS (vehicle speed sensor) ili GPS (gear position sensor)
-ako je citanje brzina preko VSS podesavanje ukupnog broja impulsa sa VSS senzora
-kalibracija brzina

senzor je ukupne duzine sa navojem 45mm
bez navoja 27mm
promjer 15mm
maximalna širina po presjeku di izlazi kabel 17mm
oba navoja su standardni M6
na senzoru je poglodano suzenje kako bi se mogao primiti sa kljucem 10 dok se priteze kontra matica
i naravno kako je vec navedeno cijeli je od inoxa i vodootporan 8)

sto se tice ozicenja jedna stopica ide pod najblizi m6 vijak za masu
jedan konektor sa 4 pina se spaja na senzor radilice, prekidac kvacila, VSS ili GPS
sljede konektori za senzor mjenjača, GiD (gear indicator display) i konektor za instalaciju bobina
instalacija za bobine ce varirati duzinom i brojem konektora ovisno radi li se o rednom 4 cilindra, V2 ...
znaci nema rezanja, busenja niti ista slicno svi motori koji imaju densove bobine samo se ubaci instalacija od qs izmedu instalacije motora i bobina
4 zice koje se spajaju na senzore na krajevima ce imati quick splice konektore znaci samo ga se zatvori preko zice od senzora i gotovo  (y)
 
Pratim  (y)
 
Da se radi radi se  :LOL:
kutije su stigle sve je smješteno kako bi trebalo izgledat, napravljena cijela instalacija ( naravno uz to ide i instalacija za bobine koje nema na slikama jer je ista )  (y)
ukratko:
okrugla stopica je masa bilogdje na rami M6 vijak (citaj najblizi)
sivi konektori pokazivac brzina i senzor mjenjaca
crni konektor sa 4 zice: žuta prekidač kvačila, plava gear position sensor, ljubicasta vehicle speed sensor, narancasta crankshaft position sensor
crni konektor sa dvije zice je za instalaciju koja ide na bobine (crvena je +12V, a zuta je izlaz iz qs koji napaja bobine)
u prilogu su slike  :mrgreen:
vide se na kutijama ''uha'' koja sam spominjao za lakse montiranje
sama qs jedinica je niza za nekih 5 mm i trenutne dimenzije bez uha su v*s*d  14.5 * 76 * 58 mm (+/-0.5mm)
sljedi testiranje na motoru  :021:  :021: :021:
 

Attachments

  • 20170902_232631-1.jpg
    20170902_232631-1.jpg
    1.5 MB · Views: 310
  • 20170902_232041.jpg
    20170902_232041.jpg
    924.4 KB · Views: 247
  • 20170902_231943.jpg
    20170902_231943.jpg
    901.9 KB · Views: 240
  • 20170902_231959.jpg
    20170902_231959.jpg
    892.4 KB · Views: 227
izgleda odlično, pohvale (y)
 
Najs  (y)
 
Svaka cast
(y)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo pročitao temu i kao prvo apsolutna pohvala za trud i znanje.  (y)

Moram priznati da iako mi je šaltanje bez kvačila već pun k** godina "normalno" tek od nedavno sam malo detaljnije u toj priči o milisekundama.  Znači vozio sam motore koji su imali tvornički QS i tome nisam pridavao neku posebnu pažnju jer to je eto tako kako je i amen.  Istina neki rade bolje, neki lošije no kod OEM ugradnje zajedničko je svima da se uvijek vozač mora prilagoditi radu QS-a a ne obrnuto.

Kao što rekoh nov sam u tim podešavanjima jer sam tek nedavno kupio HealTechov iQSE-1, a kako se radi o novom poboljšanom modelu odlična stvar je da se može programirati putem mobitela (bluetooth) praktički bilo kada i bilo gdje pa bi stvarno bilo šteta ne prilagoditi ga svom stilu vožnje.

Konkretna pitanja:
1) vidim da ovaj sustav radi po principu da je cut-off vrijeme različito za svaki stupanj prijenosa, dok HealTech radi po principu da se cut-off vrijeme mijenja ovisno o broju okretaja mašine, neovisno u kojem stupnju prijenosa je mjenjač.  Koje su prednosti/nedostaci jednog i drugog sustava?
2) da li vam QS-eri koji nisu OEM, jednako dobro rade u nekakvom touring modu vožnje i u ajmo reći race modu?
Ja osobno sam primjetio određenu razliku u tome kad prešaltam npr. 3-4 brzinu na 8.000 o/min dok motor vuče punom snagom u odnosu na to dok onako "turistički" ubrzava, bez obzira što su i kod jednog i kod drugog šaltanja u pitanju isti stupnjevi prijenosa i pod istim okretajima.
3) i još nešto, ako imate mogućnost podešavanja cut-off delaya - koliko vam on iznosi u ms ?
 
najbolji sustav je onaj koji radi i po stupnju prijenosa i broju okretaja ... takvih nema puno na tržištu i koštaju fine novce, prednost je očita, najbolji primjer je šaltanje iz prve u drugu, ali očigledno je da je getriba sa QS koji je programiran po brzini i okretajima i još uz to ima self learning mogućnosti najmanje opterećena

uporaba QS za touring vožnju, dakle išta drugo osim pun gas šaltanja na visokim okretajima je po meni besmislena

HealTech je dobar, ali traži dosta igranja, isprobavanja i vremena dok si ga ne podesiš kako treba, meni je trebalo par dana da ga dobijem da radi kako treba i kako sam htio ... dobra stvar je da im je podrška vrhunska i odgovaraju na mail fkt ekspresno ... stari se isto mogao prilagođavati putem mobitela razlika je između starog i novog u senzoru i tome da je novi modul sa opcijom da se prilagodi optimalnom vremenu prekida prema okretajima ...

ja sam ako se dobro sjećam na svom motoru i sa HealTech QS imao ugašen cut off delay, ali to ovisi od motora do motora
 
1) kao sto kaze tibor_zg najbolji sustav je onaj koji kombinira i okretaje i stupanj prijenosa dok moje vlastito misljenje je da je onaj koji radi po stupnju prijenosa je puno bolji od ovog koji samo cita okretaje i puno ga je jednostavnije podesiti. Stvar je u tome sto nije jednostavno napraviti citanje stupnja prijenosa da odgovara na sve motore i zato mislim da se HealTech odlucio samo za citanje okretaja. Ja sam taj problem univerzalnosti rijesio tako sto kombiniram i GPS i VSS ovisno od motora do motora.

2) sto se tice nacina voznje ja svoje qs isprobavam od 3000 RPM pa skoro do kraja obrtaja i jedina zamjerka je ta fatalna prva brzina ali i ovako nema smisla koristiti qs za prebacivanje iz 1. u 2. na 3000  :mrgreen: to sve se gubi na nekih 5000 RPM ovisi od motora +/- ali svi su tu negdje i qs onda radi jednako od tih 5000 do kraja za sve brzine ima na videu di je gsxr750 jedan dio di na niskim okretajima prebacim 3-4 brzine i radi savrseno
stvar je u tome sto Healtech mjeri okretaje za kill time a problem je taj sto je izmedu 1. i 2. razlika RPM motora recimo 4000 za neki motor a 5. - 6. 800 i tu nastaju problemi kod takvih sustava jer za 1. - 2. treba veci kill time da bi RPM radilice pao za tih 4000 izmedu iskapcanja i ponovnog uzubljenja kronera na getribi znaci da je kill time 90% ovisan o stupnju prijenosa tj razlici trenutnog i sljedeceg  (y) 

3) ako mislite na kill time (vrijeme koliko je ugasen motor) ono se da podesavati od 30 - 99 ms tipa za gsxr-a 750 k7 1.-2. je bila 68ms a 5.-6. 64 ako se dobro sjecam a za ducatia 800ss 1.-2. 72ms a 5.-6. 64ms
opcija za cut of delay (minimalno vrijeme izmedu dva prebacivanja) to je fiksno odnosno ovisi o brzini samog qs i iznosi nekih 400-500ms

sto se tice funkcionalnosti samog sistema mojega qs sama cinjenica da je radio na gsxr-u 750, zongshenu 125, ducati-u 800ss, yamaha rd 350 ypvs i na yamahi fzr600 govori dovoljno a tu je bilo raznih raspona RPM i momenata koje motor moze izvuc :mrgreen: (y)
 
MIK0 said:
Evo pročitao temu i kao prvo apsolutna pohvala za trud i znanje.  (y)

Moram priznati da iako mi je šaltanje bez kvačila već pun k** godina "normalno" tek od nedavno sam malo detaljnije u toj priči o milisekundama.  Znači vozio sam motore koji su imali tvornički QS i tome nisam pridavao neku posebnu pažnju jer to je eto tako kako je i amen.  Istina neki rade bolje, neki lošije no kod OEM ugradnje zajedničko je svima da se uvijek vozač mora prilagoditi radu QS-a a ne obrnuto.
......

Pozdrav, i ja imam HealTech iQSE i tocno to što kažeš, kada se laganije voziš nekad se teže mijenjaju brzine i osjeti se cukanje. A kod žešće vožnje ide savršeno.

Ja ga imam na Z750.

Gdje si stavio senzor?
 
Evo i 15-ak sekundi demonstracije kako to radi...

https://quik.gopro.com/v/0XkloQ8Jp6/

Poslano sa mog ONEPLUS A3003 koristeći Tapatalk

 
Sounds nice, Miko!!

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

 
Yeah I know, and it look even better ;) 
Thnx.
4307310aa46d24b62fed916b3619415b.jpg


Poslano sa mog ONEPLUS A3003 koristeći Tapatalk

 
mali update  :mrgreen:
dok se ceka lijepse vrijeme da se quick shifter dobro istestira vrijeme je iskoristeno da se napravi novi senzor modul
naime rijec je o istome principu kao na pocetku teme gdje je opisan modul koji sluzi za pretvaranje signala sa senzora te se izlaz ponasa kao prekidac
razlika je u tome sto ovaj modul radi sa zadnjom verzijom senzora koja je usavrsena  :wink:
s ovim ce se senzor moci spajati na ECU za tvornicki quick shifter, i na ostale quick shifter module na trzistu 
 
Modul završen  :LOL:
Sa strane parametara ima odabir smjera PUSH ili PULL, osjetljivost senzora te dali se izlaz ponaša kao Normal Open ili Normal Closed
Sa strane instalacije konektor za senzor, +12V i masa te izlaz koji se spaja na postojeće sustave.
Slike u prilogu  :wink:
 

Attachments

  • 20180507_215541.jpg
    20180507_215541.jpg
    971.8 KB · Views: 187
  • 20180507_215725.jpg
    20180507_215725.jpg
    920.6 KB · Views: 172