jel stara ljubav opet u điru :misli:Gato said:Ekipa, što točno mora biti navedeno na računu dealera vezano za plaćanje poreza, a da isti ne moram platiti u HR kod registracije? :misli:
Konkretno, radi se o dealeru iz SLO.
Do sada su kupovine bile od privatne osobe pa mi to nije trebalo...
Hvala!
Big G said:Pozdrav ekipa, spremam se na unos vozila iz Slovenije(ako mi upali). Procitao sam cudestva i puno je pomoglo al volio bi utvrditi gradivo. Znaci sto sve trebam imati za unos motora iz Slo?
-novac(najava iznad 10 000 eura al nosim manje)
-cmr(kupiti u NN ako se ne varam)
-coc(nejasno???)
-odjavljen motor u sloveniji
-nekakav ugovor? (Vjerojatno o kupnji)
Sto jos?
Najbitnije pitanje, kako znati jel motor prolazi nasu homologaciju, ima to gdje za pitati? (Motor je europski pa ne bi smilo bi problema)
Koliko je stranica tocna za izracun poreza? Meni izbaci cca 3500kn
Znaci racunica unosa s regom po mome ne bi smila biti veca od 1000 eura zar ne
Ukratko: motor je rabljen ima 900 ccm tj 898 ccm i 105 ks, 2012 godina i euro 3.
Pomagajte ponuda je luda i cekam svaki dan odlazak.
Gato said:Ekipa, što točno mora biti navedeno na računu dealera vezano za plaćanje poreza, a da isti ne moram platiti u HR kod registracije? :misli:
Konkretno, radi se o dealeru iz SLO.
Do sada su kupovine bile od privatne osobe pa mi to nije trebalo...
Hvala!
Big G said:Cek cek, placam taj porez i pristojbu. Porez mi je 3500 kn a pristojba 1000kn plus osiguranje sigurno negdi 1000kn plus homologacija 400kn plus coc 300kn, plus tehnicki 900kn, onda vjerojatno nova knjizica i rega jos par sto kuna. Jel moguce da ce me to izvaci ko svetog petra kajgana. Znaci papirologija bez motora koji vrijedi 7000eura i bez puta je 1000 eura minimalno. Ispod 8200 8300 nemam sto razmisljati. Hvala ekipa sve me strah da cu mora uze neki šrot u rh
morpheus365 said:Samo da napomenem. Svakako je potrebno izvaditi potvrdu proizvođača kod nas. Ne priznaju slovensku. Vlastito iskustvo.
Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
zar homologacija ne ide prije carine :misli: :misli:Buki_24 said:Bok,
evo kopiram tekst, procedura kad sam u SLO išao po svog TDM-a
Pozdrav, evo pošto sam prije tjedan dana obavio sve vezano uz unos iz Slo pa ću ti opisati, ali sve je već napisano
Nađeš motor, dogovoriš se sve, odeš po motor, vlasnik ga treba odjaviti i napravite kupoprodajni, sve u stanici za tehnički (bez ovjere) i uzmeš prometnu i ako ima COC odlično (uštedio si 300 kn za potvrdu proizvođača), i naravno platiš motor (tu su ti još troškovi puta i prijevoza)
Dođeš u HR i ideš po potvrdu proizvođača ako nemaš COC, potvrda je 300 kn za motor, i nakon toga šalješ sve na carinu za obračun PPMV-a
Možeš sve poslati preko stranice https://e-carina.carina.hr/ppmv/ , ali to ne znači da si podnio zahtjev za izračun PPMV-a, samo si im poslao dokumente i tu sa te stranice možeš isprintati obrazac koji bi inače morao ispuniti, i onda sa svim tim ideš u carinsku ispostavu, taj obrazac koji isprintaš sa stranice, prometna, kupoprodajni, potvrda proizvođača, scan osobne (sve si kopiraj bar 2 puta za svaki slučaj i uzmi kemijsku ).
Tamo predaš sve papire, tražiš podatke za plaćanje i broj telefona i onda ih zoveš sljedeći dan da vidiš jesu li ti obračunali ppmv, onda ti daju iznos koji platiš i dođeš sa osobnom i potvrdom plaćanja po potvrdu da je plaćen ppmv i dokumente koje si im ostavio.
Koliko te ispada ppmv možeš provjeriti na https://carina.gov.hr/pristup-informacijama/propisi-i-sporazumi/trosarinsko-postupanje/dodatne-informacije-o-trosarinama-i-posebnim-porezima/posebni-porez-na-motorna-vozila-3650/informativni-kalkulator-za-izracun-ppmv-a/4838
Nakon toga na tehnički obaviti homologaciju (412,5 kn) i tehnički i registraciju
izračun registracije https://www.hak.hr/vozila/tehnicki-pregledi/kalkulator/, ako si kupio motor od fizičke osobe onda plaćaš i upravnu pristojbu na stjecanje rabljenih vozila (trebaš značiti na kalkulatoru), ako si kupio u salonu i imaš račun sa naznačenim pdv-om onda to ne plaćaš.
I polica osiguranja koju dogovaraš kod osiguravajuće kuće.
I to je to, uglavnom sve troškove možeš izračunati i sve ti je točno ako imaš ispravne podatke.
COC ti je potvrda proizvođača koju dobiješ kod kupnje novog motora ali rijetki to imaju, pa moraš vaditi potvrdu kod zastupnika/uvoznika kod nas.
Može i ne mora po novome. Carina se sada može riješiti odmah, a homologacija kad hoćeš.geronimo43 said:zar homologacija ne ide prije carine :misli: :misli:
ako se ne misliš voziti po cesti čemu onda plaćanje i poreza? Sad se postavlja pitanje kupovine za dijelove i vožnje po šumama i gorama, kako se to tretira?BM0021 said:Nije se moralo niti prije, uopće ne razumijem od kud ljudi (uključujući ekipu na tehničkom) tako samouvjereno tvrde da ne mozes platiti ppmv bez homologacije, čista glupost. Ppmv moraš platiti u roku 2 tjed, homologaciju i regu ne trebaš nikada ako se ne misliš voziti po cesti.
Upravo tako je meni lik rekao na tehničkom. Kaže "možda si kupio motor jer ga želiš gledati u garaži i sl. Platiš ppmv a homologaciju i regu ne moraš nikada ako ga ne misliš stavljati u promet".BM0021 said:Nije se moralo niti prije, uopće ne razumijem od kud ljudi (uključujući ekipu na tehničkom) tako samouvjereno tvrde da ne mozes platiti ppmv bez homologacije, čista glupost. Ppmv moraš platiti u roku 2 tjed, homologaciju i regu ne trebaš nikada ako se ne misliš voziti po cesti.
geronimo43 said:ako se ne misliš voziti po cesti čemu onda plaćanje i poreza? Sad se postavlja pitanje kupovine za dijelove i vožnje po šumama i gorama, kako se to tretira?