V4 is coming : )

poplava said:
Jeli moguce da san jedini kojemu je stara serija puno lipsa? V4 doduše (y)
Nisi jedini.. kao da su mu kinezi pravili oklope. Praktički da nisu ništa trebali ni dirati, dizajnom je ionako 10 godina ispred konkurencije
 
Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Dobro si opisao .Mane su otišle u povijest ,budućnost je tu .Jedino što mislim da je kod stare koncepcije bila prednost je pristup agregatu radi servisiranja ali, (y) 8) :021:
 
Kawah said:
Dobro si opisao .Mane su otišle u povijest ,budućnost je tu .Jedino što mislim da je kod stare koncepcije bila prednost je pristup agregatu radi servisiranja ali, (y) 8) :021:
Zar te "mane" nisu bili glavni prodajni aduti i njegove posebnosti i specijalnosti koje su ga cinile drugacijim i "boljim" i bas zbog toga je vrijedio dodatne pare pri kupovini i pri odrzavanju...
Koja je sad ovo pila naopako....
 
V2 se i dalje proizvodi, a u tom segmentu su dotaknuli nebo! Pošto više konja nisu mogli ponudit odlučili su na već provjereno V4 iz MotoGPa! S ovim su dotukli japance iako je Kawasaki napravio 350 Ks di će s njima. Možda na aerodrom. :LOL:
 
s2r said:
Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

smeće ošlo kud je odavno trebalo

a tebi ak fali, kupi si Harleya, on ti isto to smeće još uvijek ima




Srki
 
s2r said:
Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
hoverbike.jpg
 
Kawah said:
Ducati ,pogotovo ove zadnje serije ,uključujući i V4 speciale su dizajnerski mrak mrakova .Nisam poklonik Ducatia ,ali po tom pitanju nema konkurencije . 8)
                    Ducati= Sophia Loren  (y)

Tj Monica Bellucci :)
 
Sinna said:
V2 se i dalje proizvodi, a u tom segmentu su dotaknuli nebo! Pošto više konja nisu mogli ponudit odlučili su na već provjereno V4 iz MotoGPa! S ovim su dotukli japance iako je Kawasaki napravio 350 Ks di će s njima. Možda na aerodrom. :LOL:

Kawasaki je upakiral tih 350 (320) Ks upravo u tip okvira koji je Ducati ovim modelom napustio. I k tome još na jednoruku vilicu.  :mrgreen:
A dal su dotukli japance treba tek vidjeti, ak se držimo iste klase i prave namjene tih motocikla. I sad kad ima 4 cilindra, opet premašuje zapremninu (1 103 ccm)  :wink:

Da ne bi bilo da samo serem po motoru, ovaj ducati meni izgleda bomba  :0648:
 
s2r said:
Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Trebo bi uzet stotinjak iljadi ojra i pokupovati par limitiranih serija. Vozikaš se i uživaš a sigurnije je od dionica. :mrgreen:
 
ne vidim zadnje fuzice, kaj je jednosjed?
 
Oce li bit na race endurance 24h?
Po tom pitanju,moze maximalno na neku utrku izdrzljivosti od po ure :LOL:



 
infinity said:
Ti si jedan obicni talijanski fasista :LOL:
Ja?  :misli: Čini ti se! :wink:
Razmisli zašto je Multistrada 1200 Pikes Pike u tim bojama? :LOL:
Sad sve složi u glavi i jeli vidiš neku poveznicu s poviješću!!! :jesus:
Ovo je nagradno pitanje i za druge koji su imali povijest u školi. :misli: :( :angel:
 
mate said:
Trebo bi uzet stotinjak iljadi ojra i pokupovati par limitiranih serija. Vozikaš se i uživaš a sigurnije je od dionica. :mrgreen:

da, baš su se Fukati motori pokazali kao odlične investicije

mojne me nasmijavat😂😂😂

prije 2 tjedno povoljno kupljeni Panigalci danas ne vrede ni pola vrijednosti

da ne govorimo o onim 848 1098 ili 1198, kampiraju zauvijek u oglasniku sve dok im cijena ne dodje na nivo jogurta i 4 kifle




Srki
 
Po svemu sudeći ,ovo kaj su napravili je sofisticirani proizvod do bola . Iako ne vidim prostora što reći u kojem smjeru sve ide ,vjerujem da ima još prostora za poboljšanja .Npr .ovjes je sigurno vrh ,ali kako će okvir dugotrajno podnositi snagu agregata i prijenosa nakon upotrebe remena ,to tek treba vidjeti . (y) :021:
 
Ovo kaj Srki veli je dosta blizu istini .U odnosu na japanski ili bavarski R4 ,pokraj Dukca dok stojiš vibrira ti vilica prije nego na njega sedneš .  :LOL: :021: