Nisi jedini.. kao da su mu kinezi pravili oklope. Praktički da nisu ništa trebali ni dirati, dizajnom je ionako 10 godina ispred konkurencijepoplava said:Jeli moguce da san jedini kojemu je stara serija puno lipsa? V4 doduše
Zar te "mane" nisu bili glavni prodajni aduti i njegove posebnosti i specijalnosti koje su ga cinile drugacijim i "boljim" i bas zbog toga je vrijedio dodatne pare pri kupovini i pri odrzavanju...Kawah said:Dobro si opisao .Mane su otišle u povijest ,budućnost je tu .Jedino što mislim da je kod stare koncepcije bila prednost je pristup agregatu radi servisiranja ali, 8) :021:
s2r said:Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
s2r said:Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Kawah said:Ducati ,pogotovo ove zadnje serije ,uključujući i V4 speciale su dizajnerski mrak mrakova .Nisam poklonik Ducatia ,ali po tom pitanju nema konkurencije . 8)
Ducati= Sophia Loren
Sinna said:V2 se i dalje proizvodi, a u tom segmentu su dotaknuli nebo! Pošto više konja nisu mogli ponudit odlučili su na već provjereno V4 iz MotoGPa! S ovim su dotukli japance iako je Kawasaki napravio 350 Ks di će s njima. Možda na aerodrom.
s2r said:Trellis-otisao u povjest
Suhi kuplung-otisao u povjest
V2-otisao u povjest
Remenski razvod-otisao u povjest
-Sto bi ja to trebo kupit danas, ili sutra?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ja? :misli: Čini ti se! :wink:infinity said:Ti si jedan obicni talijanski fasista
mate said:Trebo bi uzet stotinjak iljadi ojra i pokupovati par limitiranih serija. Vozikaš se i uživaš a sigurnije je od dionica.