V8 Powered Boss Hoss Cycles

miro said:
čitao maloprije na netu...posluje dobro...puno bolje od aguste

Nemrem belivit,kaj se to tako dobro prodaje za tu cjenu?Jel je to serijska proizvodnja ili?
 
Pa i nije to neka cjena za nekoga tko želi biti drugačiji a da uz to ima nešto viška dolara, plaćaju ljudi i veće svote za isti cilj
cijenom od 34000-40000€ovisno o želji  je u konkurenciji sa klasičnim preradam tipa klemenčić koja počimlje od 30000€ na više
Mene više interesira tko kupuje y2k sa tubinom koji ima dvije brzine a dođe 150 000$
 
promil said:
Nemrem belivit,kaj se to tako dobro prodaje za tu cjenu?Jel je to serijska proizvodnja ili?

Nemaš kaj bolivit... ljudska taština i radoznalost, uz iskonsku želju za biti bolji i drugačiji, za odmakom od mase, nema granica... pa zašto ne?? Boss Hoss je serijska proizvodnja, čim imaju više određenih modela, uz koje nude i nadoplate dodatne opreme.

Naš najveći jad je u tome što je ta Amerika sa svojim cijenama daleko najpovoljnije tržište, jer njihove cijene su fakat povoljne, i za relativno malo love možeš furati apsolutno svoj i drugačiji film, koji je istodobno i vrlo, vrlo atraktivan...

40.000 US dolara je, u biti, mala lova kada zbrojiš što dobivaš za to... to je cca 31.000 eura, a za ekskluzivnost, naspram jednog Tamburinija koji dođe 50.000 eura i jedva prelazi 3 glave za tu lovu, je nemjerljiva...

U Americi novi Hummer, H3, košta cca 30.000 dolara, iliti cca 23.000 eura... kod nas za tu lovu mogu voziti Octaviu sa malo boljom opremom i dobrim turbodieselom, a masa auta srednje klase je iznad te cijene. Pa te sada pitam - ne bi li radije jedan H3, ultimativnog izgleda i sa 350 KS (već je to lijepo i samo spomenuti...), u koji možeš puknuti i plin i prilagoditi se našim cijenama goriva, ili jednu Octaviu, koja je dobar auto, ali i čista konfekcija za široke mase...??? Naravno, Hondu, Mondeo, i ostalo ne smijem niti spominjati, jer su iber te cijene...

Pitanje, ustvari, glasi: zbog čega je sve to lijepo u ovoj našoj jebenoj Europi tako skupo?????? Zašto taj H3, dok preplovi Atlantik, sa 23.000 poskupi na 60-70.000 eura? To je meni, temeljno, manje jasno od razloga zašto se proizvodi Boss Hoss...

Ja bih ga imao, pa makar nikada ne iskoristio niti 25% njegova potencijala. Ali i sa onih 25% bio bih glavni jajan na mojoj strasse.
 
Može, stari, kupujem od Japanaca bačvu kitove masti za premazati se, znaš da je to serijska oprema za plivačke maratonce...
 
ja gledao po  nihovim oglasima i mercedes M 2003g 14000$ naravno full oprema jer drukčija tamo i  ne postoji
Mustang  cabrio novi  u dućanu 25500$
 
Sledgehammer said:
Nemaš kaj bolivit... ljudska taština i radoznalost, uz iskonsku želju za biti bolji i drugačiji, za odmakom od mase, nema granica... pa zašto ne?? Boss Hoss je serijska proizvodnja, čim imaju više određenih modela, uz koje nude i nadoplate dodatne opreme.

Naš najveći jad je u tome što je ta Amerika sa svojim cijenama daleko najpovoljnije tržište, jer njihove cijene su fakat povoljne, i za relativno malo love možeš furati apsolutno svoj i drugačiji film, koji je istodobno i vrlo, vrlo atraktivan...

40.000 US dolara je, u biti, mala lova kada zbrojiš što dobivaš za to... to je cca 31.000 eura, a za ekskluzivnost, naspram jednog Tamburinija koji dođe 50.000 eura i jedva prelazi 3 glave za tu lovu, je nemjerljiva...

U Americi novi Hummer, H3, košta cca 30.000 dolara, iliti cca 23.000 eura... kod nas za tu lovu mogu voziti Octaviu sa malo boljom opremom i dobrim turbodieselom, a masa auta srednje klase je iznad te cijene. Pa te sada pitam - ne bi li radije jedan H3, ultimativnog izgleda i sa 350 KS (već je to lijepo i samo spomenuti...), u koji možeš puknuti i plin i prilagoditi se našim cijenama goriva, ili jednu Octaviu, koja je dobar auto, ali i čista konfekcija za široke mase...??? Naravno, Hondu, Mondeo, i ostalo ne smijem niti spominjati, jer su iber te cijene...

Pitanje, ustvari, glasi: zbog čega je sve to lijepo u ovoj našoj jebenoj Europi tako skupo?????? Zašto taj H3, dok preplovi Atlantik, sa 23.000 poskupi na 60-70.000 eura? To je meni, temeljno, manje jasno od razloga zašto se proizvodi Boss Hoss...

Ja bih ga imao, pa makar nikada ne iskoristio niti 25% njegova potencijala. Ali i sa onih 25% bio bih glavni jajan na mojoj strasse.

nemam ja nis protiv amera i tog motora i slazem se sa ovim gore,samo kazem da mi nije jasno da se prodaje bolje od Auguste
eto samo to,a da ga nebi volio imat daleko od toga samo nebi dao toliko para za motor s kojim kod nas nemozes voziti na vecini
cesta Lijepe nase!!!! (y) (y)
 
Ja ne kužim zbog čega smatraš da bi se Agusta (ne Augusta; Augusta je talijanska tvornica helikoptera, a motocikli su MV Agusta), trebala dobro prodavati... osobno smatram da su se Talijani malo preračunali u cijeloj priči, jer oni ipak ne mogu dobro živjeti od rasprodaje nekadašnje slave... danas ljudi hoće kvalitetu na prvom mjestu (a tek onda neke performanse, pa tek onda dizajn...), a Talijani su dokazano u kvaliteti tih sportskih mašina pomalo podbacili... iliti kraće: puno para za premalo muzike... tako bljedunjava je i glazba od Aguste, i zato je u banani...
 
Sledgehammer said:
Ja ne kužim zbog čega smatraš da bi se Agusta (ne Augusta; Augusta je talijanska tvornica helikoptera, a motocikli su MV Agusta), trebala dobro prodavati... osobno smatram da su se Talijani malo preračunali u cijeloj priči, jer oni ipak ne mogu dobro živjeti od rasprodaje nekadašnje slave... danas ljudi hoće kvalitetu na prvom mjestu (a tek onda neke performanse, pa tek onda dizajn...), a Talijani su dokazano u kvaliteti tih sportskih mašina pomalo podbacili... iliti kraće: puno para za premalo muzike... tako bljedunjava je i glazba od Aguste, i zato je u banani...


:oops: :oops: :oops: :oops:  (y)
 
Sledgehammer said:
Ja ne kužim zbog čega smatraš da bi se Agusta (ne Augusta; Augusta je talijanska tvornica helikoptera, a motocikli su MV Agusta), trebala dobro prodavati... osobno smatram da su se Talijani malo preračunali u cijeloj priči, jer oni ipak ne mogu dobro živjeti od rasprodaje nekadašnje slave... danas ljudi hoće kvalitetu na prvom mjestu (a tek onda neke performanse, pa tek onda dizajn...), a Talijani su dokazano u kvaliteti tih sportskih mašina pomalo podbacili... iliti kraće: puno para za premalo muzike... tako bljedunjava je i glazba od Aguste, i zato je u banani...

Ma, možeš ti pričat o kvaliteti - ali ljudi žele "ono nešto" ono zbog čega će reć: "Da to je taj motor - to je ono kaj želim", a to će reć prvo gad ugledaju motor (dakle dizajn), a onda će razum progovorit i reć: "Ej, stani malo na loptu, daj pitaj druge kakav je to motor, koliko je pouzdan,..." (dakle nekakav "rejting" tj.kvaliteta), a onda će pitat: "A kak to ide?" (dakle, performanse)....
I kada neki proizvođač zna dobro izbalansirat to kod svojih modela (dakle, da motor izgleda lijepo i atraktivno, da je pouzdan i da ide ko špriher i povlači iz "podruma" i ima odlična međuubrzanja i linearno razvijanje snage,...) onda može reć sam sebi da ima odličan model, a onda tu nastupa taj famozni "MARKETING" (da predstavi prvo tvornicu kao "kuću" iz koje izlaze samo pouzdani i moćni motori, pa da predstave taj model kao nešto što opisuje u srži ono što tvornica predstavlja - kaj misliš zašto toliko svi ulažu u motorsport? zato da bi tako reklamirali svoju tvornicu kao proizvođača najpouzdanijih, najbržih - NAJBOLJIH MOTOCIKALA sa TRADICIJOM - zašto Ducati radi "remake-ove" svojih starih modela ili zašto MV Agusta radi modele koje nose imena poput Ago,... zato da nas konstantno podsjećaju na to koliko su uspješne i kako uspješnu tradiciju imaju - da kada kupimo Ducati ili MV da ne možemo pogriješiti te da smo upravo postali vlasnici "ekskluzive" (bilo to zbog takvog stava i/ili zbog financija))...
 
To ti je ista stvar:
Zašto si kupio Scarabeo?
MENI je osobno Scarabeo jakko ružan SKUTER za koji ja ne bih dao ni približno toliko novaca,ALI
TEBI je Scarabeo prekrasan MOTOR koji ti je kraj svijeta - i ja to poštujem i to je jedino bitno da je kupac zadovoljan s proizvodom za koji je dao novce,a sada kaj drugi kažu to tak nije bitno...
NHF, znam da si osjetljiv na njega :wink: ali nemo j to shvatit kao neko podbadanje, već samo kao primjer...
Zato ja mrzim kada netko govori za neki model motocikla da je šrot, a nikada ga nije imao...ljudi čuju samo ono što žele čut.
Npr. možda će netko pomislit da ja branim MV zato jer Cagiva spada pod MV, ali ja na ovom forumu dajem za pravo samo onima koji imaju Raptora i iskustva s njime kao ja da pljuju i/ili hvale njega, zato ja ne volim baš previše srat o motorima o kojima nemam pojima zato jer ih nisam nikada imao, a čuo sam od netkoga ili od frenda da se kvari (konkretno ovdje pričam o Ducatiju/KTM-u pošto su to aktualne teme na forumima posljednjih dana) - realno govoreći - kad će se netko hvalit kak je danas bio u vožnji, a motor nije ni jednom stao? nikada, već AKO motor stane onda će reć: "Jebemu, danas mi je dukac stao" - o tome se radi - ljudi čuju šta žele čut, ne vide koliko je Ducatija prodano, a koliko ih je pokvareno,...to ide i za KTM, ako kupcu ne smeta da mu brtva pušta ulje - onda tko ga hebe (meni osobno bi to jako smetalo), motor je očito toliko dobar da netko na to ne obraća pažnju...
meni se osobno japanci baš i ne sviđaju (nemojte me krivo shvatit - novi R6, GSXR1000,Hornet,...stvarno su lijepi motori) - već mi nemaju "to nešto" - "dušu" (postoji dobra izreka za Yamahu: Jebo motor koji kupiš uz 3m kabla.) - a tu se opet vraćamo na dizajn (japanci su "hladni") i marketing (japanci tjeraju R, tj. performanse)...

ali to su samo moja neka razmišljanja... :wink:
 
Rene(Raptor) said:
To ti je ista stvar:
Zašto si kupio Scarabeo?
MENI je osobno Scarabeo jakko ružan SKUTER za koji ja ne bih dao ni približno toliko novaca,ALI
TEBI je Scarabeo prekrasan MOTOR koji ti je kraj svijeta - i ja to poštujem i to je jedino bitno da je kupac zadovoljan s proizvodom za koji je dao novce,a sada kaj drugi kažu to tak nije bitno...
NHF, znam da si osjetljiv na njega :wink: ali nemo j to shvatit kao neko podbadanje, već samo kao primjer...
Zato ja mrzim kada netko govori za neki model motocikla da je šrot, a nikada ga nije imao...ljudi čuju samo ono što žele čut.
Npr. možda će netko pomislit da ja branim MV zato jer Cagiva spada pod MV, ali ja na ovom forumu dajem za pravo samo onima koji imaju Raptora i iskustva s njime kao ja da pljuju i/ili hvale njega, zato ja ne volim baš previše srat o motorima o kojima nemam pojima zato jer ih nisam nikada imao, a čuo sam od netkoga ili od frenda da se kvari (konkretno ovdje pričam o Ducatiju/KTM-u pošto su to aktualne teme na forumima posljednjih dana) - realno govoreći - kad će se netko hvalit kak je danas bio u vožnji, a motor nije ni jednom stao? nikada, već AKO motor stane onda će reć: "Jebemu, danas mi je dukac stao" - o tome se radi - ljudi čuju šta žele čut, ne vide koliko je Ducatija prodano, a koliko ih je pokvareno,...to ide i za KTM, ako kupcu ne smeta da mu brtva pušta ulje - onda tko ga hebe (meni osobno bi to jako smetalo), motor je očito toliko dobar da netko na to ne obraća pažnju...
meni se osobno japanci baš i ne sviđaju (nemojte me krivo shvatit - novi R6, GSXR1000,Hornet,...stvarno su lijepi motori) - već mi nemaju "to nešto" - "dušu" (postoji dobra izreka za Yamahu: Jebo motor koji kupiš uz 3m kabla.) - a tu se opet vraćamo na dizajn (japanci su "hladni") i marketing (japanci tjeraju R, tj. performanse)...

ali to su samo moja neka razmišljanja... :wink:

To NIJE ista stvar. Mi smo razgovarali o tome zasto jedna firma, konkretno MV Agusta, generalno ne radi dobro, a to nema veze sa necijim ukusom... podosta si u pravu glede nekih stvari, ali mislim da ipak preteze ono sto sam vec rekao, a to je da je kvaliteta na prvom mjestu... nitko, ali nitko nece kupiti motor zbog sara na njemu... svaki kupac motocikla vec ima u glavi predodzbu o tome kakav motocikl, sa kojom namjenom i potrebama ga kupuje... i tek onda ce si odrediti neki kompromis imena, kvalitete, cijene i na kraju dizajna...
 
Mislim da griješiš u poretku - Dizajn je ono što prvo privuče, pa tek onda odabiru na osnovu ostalih karakteristika. Imali smo i anketu na forumu koja je to pokazala, sad ću otvoriti sličnu i na stranici :)
... iako se odgovor vjerojatno razlikuje od onoga šta je najbitnije pri kupovini motocila... dva različita pitanja...
 
Sledgehammer said:
To NIJE ista stvar. Mi smo razgovarali o tome zasto jedna firma, konkretno MV Agusta, generalno ne radi dobro, a to nema veze sa necijim ukusom... podosta si u pravu glede nekih stvari, ali mislim da ipak preteze ono sto sam vec rekao, a to je da je kvaliteta na prvom mjestu... nitko, ali nitko nece kupiti motor zbog sara na njemu... svaki kupac motocikla vec ima u glavi predodzbu o tome kakav motocikl, sa kojom namjenom i potrebama ga kupuje... i tek onda ce si odrediti neki kompromis imena, kvalitete, cijene i na kraju dizajna...

istina, malo sam otišao u off
slažem se :peace: :piva:
 
  jel zna netko kolika je tezina tog motora?
 
Sledgehammer said:
To NIJE ista stvar. Mi smo razgovarali o tome zasto jedna firma, konkretno MV Agusta, generalno ne radi dobro, a to nema veze sa necijim ukusom... podosta si u pravu glede nekih stvari, ali mislim da ipak preteze ono sto sam vec rekao, a to je da je kvaliteta na prvom mjestu... nitko, ali nitko nece kupiti motor zbog sara na njemu... svaki kupac motocikla vec ima u glavi predodzbu o tome kakav motocikl, sa kojom namjenom i potrebama ga kupuje... i tek onda ce si odrediti neki kompromis imena, kvalitete, cijene i na kraju dizajna...

yeah, ali to ne vrijedi za sve kupce. Netko u nečemu vidi nešto više, nešto što se ne vidi na prvi pogled i ne piše u papirima i prospektima. Recimo, prodao sam mercedesa i kupio new beetle, a imam 2 djece + žena. Dakle, to i nije baš obiteljski auto, ali nekome tko nešto voli ili mu se dopada ili zna prepoznati određene vrijednosti, to je OK, tj zna što je u životu dovoljno a što pretjerano. Koji će mi  hurac auto koji ima ne znam što, kad nikad to ne koristim? Recimo, ljudi mi kažu, pa gle kakv mali prtljažnik, tu ništa ne stane, a ne shvaćaju da mu je to najveća prednost: ŽENA NE MOŽE NATRPATI GOMILU STVARI KOJE IONAKO NIČEMU NE SLUŽE!!!!!!!!!!!!! hehehehehe... da, da, upravo tako. Poneseš samo ono što ti stvarno treba.... kao na motoru, ne možeš nosit ne znam što, ali uvijek imaš sve potrebno. A i da gledam tako strogo, ne bi nikada kupio raptora koji nije baš ni jeftin već nekog standardnog, da sad ne nabrajam da se netko ne uvrijedi, kao šti nikada ne bi prodao raptora da kupim ducatija...a možda ću baš to napraviti.... jednostavo, ljepota je u oku promatrača....
 
Rene(Raptor) said:
istina, malo sam otišao u off
slažem se :peace: :piva:

nisi nisi rene, bio si u pravu. Sve je to vezano za ovu temu. Nemoš neku temu gledat crno bijelo..... kod normalnih ljudi vidici se uvijek prošire pa se u raspravu upletu i drugi elementi koji su ipak na kraju karajeva usko vezani.

ajd, društvo, čujemo se.