V8 Powered Boss Hoss Cycles

majstor40 said:
a tko drugi nego ludi ameri  :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg&feature=related

Kao sto majstor na 3:05 kaze: "Nothing says America like loud, stupid, way to much horse power and in your face...thats it!"
 
u svaki slučaj mislim da je pretjerano, pogotovo ono stavljanje nitro oxyda....kao i onaj twin turbo b-king...
 
Hoss Boss je svakako prije svega poseban motor i ako već ne iz nekog drugog razloga onda ga treba cijeniti zbog toga. Naravno da bi ga htio imati ili barem probati voziti. A zamislimo osijećaj kad se na njemu vozite lagano npr.80 km/h pa mu odvrnete gas a iza ostane crna crta od 100 metara na asfaltu i dim iz gume. Jako teško će se naći bar jedan japanac ili talijan ili bilo koji drugi da to može. On je kao takav zamišljen i napravljen i radi toga ga ljudi kupuju i voze i sigurno im nije ni na kraj pameti da pitaju "kolko to troši!!!", kolko km sa rezervarom prijeđeš i slične gluposti. Ta su pitanja ostavljena za nas balkance koji čim nešto nemaju ili im se nemože biti, a drugi imaju odmah smišljaju raznorazne (pametne) razloge da se to omalovaži i popljuje a doma u garaži imaju ponosno parkiranu nekakvu talijansku konfekciju i misle da voze "strašni" motor i da ni jedan drugi mu nije ni do koljena. Visoko cijenim svaki pokušaj koji odskaće od klišeja svakodnevice jer na takovim pokušajima i počiva sav napredak današnjeg čovjećanstva a sigurno ne na prosječnosti i ksenofobiji.
 
Krypton123 said:
Hoss Boss je svakako prije svega poseban motor i ako već ne iz nekog drugog razloga onda ga treba cijeniti zbog toga. Naravno da bi ga htio imati ili barem probati voziti. A zamislimo osijećaj kad se na njemu vozite lagano npr.80 km/h pa mu odvrnete gas a iza ostane crna crta od 100 metara na asfaltu i dim iz gume. Jako teško će se naći bar jedan japanac ili talijan ili bilo koji drugi da to može. On je kao takav zamišljen i napravljen i radi toga ga ljudi kupuju i voze i sigurno im nije ni na kraj pameti da pitaju "kolko to troši!!!", kolko km sa rezervarom prijeđeš i slične gluposti. Ta su pitanja ostavljena za nas balkance koji čim nešto nemaju ili im se nemože biti, a drugi imaju odmah smišljaju raznorazne (pametne) razloge da se to omalovaži i popljuje a doma u garaži imaju ponosno parkiranu nekakvu talijansku konfekciju i misle da voze "strašni" motor i da ni jedan drugi mu nije ni do koljena. Visoko cijenim svaki pokušaj koji odskaće od klišeja svakodnevice jer na takovim pokušajima i počiva sav napredak današnjeg čovjećanstva a sigurno ne na prosječnosti i ksenofobiji.
Baš čudno što japanac i talijan nemreju potegnut lajnu od 100m ko amer sa V8 mašinom, 350KS i 400Nm... :LOL: :LOL: :LOL:
Tipično američko izdrkavanje, da me se krivo ne shvati, cijenim ja i njihovu filozofiju, vjerojatno izumirujuću, o obujmu i cilindrima i sve 5, ali to je ipak u autima i ima neke čari. Buell mi se recimo čini zanimljiv i sve (bivši  :mrgreen: ), ali ovo nema smisla. O simpatijama prema muscle carovima da i ne pričam.
Baš se pitam zašto se recimo Bimota nije sjetila izbaciti motor sa mašinom od F430... :mrgreen:
 
Krypton123 said:
Hoss Boss je svakako prije svega poseban motor i ako već ne iz nekog drugog razloga onda ga treba cijeniti zbog toga. Naravno da bi ga htio imati ili barem probati voziti. A zamislimo osijećaj kad se na njemu vozite lagano npr.80 km/h pa mu odvrnete gas a iza ostane crna crta od 100 metara na asfaltu i dim iz gume. Jako teško će se naći bar jedan japanac ili talijan ili bilo koji drugi da to može. On je kao takav zamišljen i napravljen i radi toga ga ljudi kupuju i voze i sigurno im nije ni na kraj pameti da pitaju "kolko to troši!!!", kolko km sa rezervarom prijeđeš i slične gluposti. Ta su pitanja ostavljena za nas balkance koji čim nešto nemaju ili im se nemože biti, a drugi imaju odmah smišljaju raznorazne (pametne) razloge da se to omalovaži i popljuje a doma u garaži imaju ponosno parkiranu nekakvu talijansku konfekciju i misle da voze "strašni" motor i da ni jedan drugi mu nije ni do koljena. Visoko cijenim svaki pokušaj koji odskaće od klišeja svakodnevice jer na takovim pokušajima i počiva sav napredak današnjeg čovjećanstva a sigurno ne na prosječnosti i ksenofobiji.

Po težini ne spada u kategoriju motocikla.  :wink:
 
Killex said:
Po težini ne spada u kategoriju motocikla.  :wink:
  A šta je onda to? Neka nova neotkrivena vrsta prijevoznog sredstva, motokultivator ili.........
 
Krypton123 said:
  A šta je onda to? Neka nova neotkrivena vrsta prijevoznog sredstva, motokultivator ili.........

Veliko govno koje je teže od 400 kilograma,bez obzira što je na dva točka da bi se vodilo kao motocikl mora biti do 400 kilograma sopstvene težine.
 
maRRio 8 said:
Baš čudno što japanac i talijan nemreju potegnut lajnu od 100m ko amer sa V8 mašinom, 350KS i 400Nm... :LOL: :LOL: :LOL:
Tipično američko izdrkavanje, da me se krivo ne shvati, cijenim ja i njihovu filozofiju, vjerojatno izumirujuću, o obujmu i cilindrima i sve 5, ali to je ipak u autima i ima neke čari. Buell mi se recimo čini zanimljiv i sve (bivši  :mrgreen: ), ali ovo nema smisla. O simpatijama prema muscle carovima da i ne pričam.
Baš se pitam zašto se recimo Bimota nije sjetila izbaciti motor sa mašinom od F430... :mrgreen:
 Bimota ili bilo koji drugi neamer to neće nikad napraviti iz par razloga:  Na prvom mjestu je stil življenja, na drugom općeeuropsko razmišljanje koje uvijek vodi ka zaradi i isključivo prema zaradi i na trećem kad bi bimota i napravila takav motor on bi (poznavajući bimotine popularne cijene) koštao negdje oko brat-bratu 5 miljuna eura.
 
Killex said:
Veliko govno koje je teže od 400 kilograma,bez obzira što je na dva točka da bi se vodilo kao motocikl mora biti do 400 kilograma sopstvene težine.
  A jesil ti to govno probao vozit?
 
Krypton123 said:
  A jesil ti to govno probao vozit?

Jednom vidio uživo i tako mi se svidio da ga ne bih ni pokušao probati.
 
Killex said:
Jednom vidio uživo i tako mi se svidio da ga ne bih ni pokušao probati.
A ha.  I ja sam vidio MIG-29 al ga nisam probao vozit, ali za to ipak ne dajem nekakav generalni sud (u stilu to je govno) o nećemu o ćemu nemam pojma.
 
Krypton123 said:
 Bimota ili bilo koji drugi neamer to neće nikad napraviti iz par razloga:  Na prvom mjestu je stil življenja, na drugom općeeuropsko razmišljanje koje uvijek vodi ka zaradi i isključivo prema zaradi i na trećem kad bi bimota i napravila takav motor on bi (poznavajući bimotine popularne cijene) koštao negdje oko brat-bratu 5 miljuna eura.
Pa nije sporno i već smo zaključili da je to osebujan američki stil, samo ću ga ja nazvati kako sam ga nazvao. (y)
Vjerojatno o nekoj funkcionalnosti nema smisla pričati i debatirati, ali po meni je taj Boss na tragu onog Kawasakija od 48 cilindra. Znam da je i on super nekom za na kavu, al jbg, ja sam samo rekao svoje mišljenje.
A ta eventualna Bimota bi bila točno toliko bolja i voznija koliko bi bila i skuplja, ako bi...
 
Krypton123 said:
A ha.  I ja sam vidio MIG-29 al ga nisam probao vozit, ali za to ipak ne dajem nekakav generalni sud (u stilu to je govno) o nećemu o ćemu nemam pojma.

Izvini pogriješio sam,mora da je vozan i upravljiv a tek okretnost,njegova pojava odiše skladom i svime što čini jedan muški motocikl(pogotovo za krizu srednjih godina) još da spada u kategoriju motocikl,pa gdje bi mu bio kraj.  :LOL: :LOL: :LOL:  :jesus:
 
maRRio 8 said:
Pa nije sporno i već smo zaključili da je to osebujan američki stil, samo ću ga ja nazvati kako sam ga nazvao. (y)
Vjerojatno o nekoj funkcionalnosti nema smisla pričati i debatirati, ali po meni je taj Boss na tragu onog Kawasakija od 48 cilindra. Znam da je i on super nekom za na kavu, al jbg, ja sam samo rekao svoje mišljenje.
AAAAAAA na to se možeš sigurno odmah okladiti u prvoj kladionici da bi bila bolja :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:A ta eventualna Bimota bi bila točno toliko bolja i voznija koliko bi bila i skuplja, ako bi...
 
Sorry što sam pomislio da bi Bimota sa mašinom od F430 koja je valjda duplo lakša od tog američkog V8 bloka i komponentama ovjesa koje ugrađuje bila i toliko bolja. (y)
OK, nebitno, vidim da nemam šta pričati sa vrhunskim poznavaocima pa se odjavljujem sa ove teme, pozz. (y)
 
Hm...da pozdravljam i ja, ali naglašavam da cijenim svaki pokušaj (pa čak i onaj da se od guze napravi lice) ali vidim da ona "stara" još uvijek kod nas vrijedi: Jebeš motor ak nije R-1, GSXR 1ooo i slični mlinci za kavu. (y) Pooz.....
 
Krypton123 said:
Hm...da pozdravljam i ja, ali naglašavam da cijenim svaki pokušaj (pa čak i onaj da se od guze napravi lice) ali vidim da ona "stara" još uvijek kod nas vrijedi: Jebeš motor ak nije R-1, GSXR 1ooo i slični mlinci za kavu. (y) Pooz.....
Gle, vidim da me od prvog posta možda nisi pažljivo čitao.
I o kakvim sad R-ovima pričamo?
Nije meni bila namjera ulaziti u polemike, jer i da je to meni najveće sranje ne mislim se nadjebavati sa onima kojima nije, jel naravno tu nema pravila i stvar je ukusa, što uostalom dokazuje i činjenica da ta firma očito ima posla.
Ja sam samo iznio svoj stav, koji nužno ne pljuje taj motor, a najviše sam se dotakao onog, kad će japanci i talijani tak nekaj moć. Uostalom taj detalj sam ti i boldao, znači na njega se nadovezujem. Ko da oni ne mogu nagurat neku mrcinu u okvir i tak nekaj napravit, samo naravno to im nije cilj, što si uostalom i ti objasnio, tako da se u neku ruku i slažemo i samo si potvrdio ono što sam rekao.
Nadam se da si smo se sad razumjeli, jel ja sam totalno neutralan prema ovom motoru, vidim ti mu držiš stranu, a isto nemaš nikakva iskustva.
Eto, Y2K je po meni u istom rangu, i R je kao, i vidi čuda ne sviđa mi se.
I kladim se da se hrpi ljudi sviđa i sve 5.
 
Killex said:
Po težini ne spada u kategoriju motocikla.  :wink:

Pa ne spada u kategopriju motocikla KOD NAS, no to i nije bitno, jer u ostatku svijeta spada...  :wink:

Boss Hoss ionako nije ni namijenjen prodaji i tržištima zemalja u kojima je jedan Baotian zauzeo trećinu prodaje dvokotačnih prijevoznih sredstava...

Težina je tu nebitna (osim za homologaciju u Hrvatskoj, jer sa svojioh 555 kila debelo prelazi gornju granicu, no to i ne čudi - mnogi naši zakoni su samo naš izum, a vremenski prate sedmo desetljeće proteklog stoljeća...), Boss Hoss je itekako motocikl. I mislim da i tema podrazumijeva nešto takvo, a ne da li bi neki birokrat htio ili ne htio dozvoliti reganje tog monstruma u Hrvatskoj...
 
Sledgehammer said:
Pa ne spada u kategopriju motocikla KOD NAS, no to i nije bitno, jer u ostatku svijeta spada...  :wink:

Boss Hoss ionako nije ni namijenjen prodaji i tržištima zemalja u kojima je jedan Baotian zauzeo trećinu prodaje dvokotačnih prijevoznih sredstava...

Težina je tu nebitna (osim za homologaciju u Hrvatskoj, jer sa svojioh 555 kila debelo prelazi gornju granicu, no to i ne čudi - mnogi naši zakoni su samo naš izum, a vremenski prate sedmo desetljeće proteklog stoljeća...), Boss Hoss je itekako motocikl. I mislim da i tema podrazumijeva nešto takvo, a ne da li bi neki birokrat htio ili ne htio dozvoliti reganje tog monstruma u Hrvatskoj...
(y) (y) (y) (y) (y)
 
Sledgehammer said:
Pa ne spada u kategopriju motocikla KOD NAS, no to i nije bitno, jer u ostatku svijeta spada...  :wink:

Boss Hoss ionako nije ni namijenjen prodaji i tržištima zemalja u kojima je jedan Baotian zauzeo trećinu prodaje dvokotačnih prijevoznih sredstava...

Težina je tu nebitna (osim za homologaciju u Hrvatskoj, jer sa svojioh 555 kila debelo prelazi gornju granicu, no to i ne čudi - mnogi naši zakoni su samo naš izum, a vremenski prate sedmo desetljeće proteklog stoljeća...), Boss Hoss je itekako motocikl. I mislim da i tema podrazumijeva nešto takvo, a ne da li bi neki birokrat htio ili ne htio dozvoliti reganje tog monstruma u Hrvatskoj...

A Hoss Boss zauzima u svijetu bar jedno 0,0007 prodatih "motocikala" impresivan podatak,baciće industriju motocikala na koljena za koju godinu.  :lolcry: :lolcry: :lolcry:

Itekako motocikl nema mjenjač kao klasični motocikl,nemože se nageti ni kao gore spomenuti baotian i čak je 2 puta teži od najtežih serijskih motocikala.
I na 70 % svijetskih prometnica je uživanje u vožnji tog "motocikla"  ravno mazohizmu ekstremnog oblika. Znači igračka za kurčenje a nikako motocikl. :jesus: