V8 Powered Boss Hoss Cycles



sjedila sam na ovome prije par godina u njemačkoj....bemti što je to teško....al u svakom slučaju bi bilo zanimljivo probati provozati ovako nešto.
 
U kojem smislu je to teško?

Jasno mi je da je težak ako ga želiš vlastoručno dići, ali kako je još težak?
 
Sledgehammer said:
U kojem smislu je to teško?

Jasno mi je da je težak ako ga želiš vlastoručno dići, ali kako je još težak?

ma težak je bio za dić s nogare...rekoh da sam samo SJEDILA na njemu ne i vozila se...mislim da bi me vlasnik dao javno linčovati da sam se usudila još i to pitati ! u svakom slučaju bilo bi zanimljivo probati, čovjek se kleo da mu je posjedovanje takvog vozila promijenilo pogled na motor i vožnju uopće.....
 
Lako... sa malim japanskim viljuškarom nosivosti 1 tonu koji stane u bočni kofer...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Rene(Raptor) said:
Ma, možeš ti pričat o kvaliteti - ali ljudi žele "ono nešto" ono zbog čega će reć: "Da to je taj motor - to je ono kaj želim", a to će reć prvo gad ugledaju motor (dakle dizajn), a onda će razum progovorit i reć: "Ej, stani malo na loptu, daj pitaj druge kakav je to motor, koliko je pouzdan,..." (dakle nekakav "rejting" tj.kvaliteta), a onda će pitat: "A kak to ide?" (dakle, performanse)....
I kada neki proizvođač zna dobro izbalansirat to kod svojih modela (dakle, da motor izgleda lijepo i atraktivno, da je pouzdan i da ide ko špriher i povlači iz "podruma" i ima odlična međuubrzanja i linearno razvijanje snage,...) onda može reć sam sebi da ima odličan model, a onda tu nastupa taj famozni "MARKETING" (da predstavi prvo tvornicu kao "kuću" iz koje izlaze samo pouzdani i moćni motori, pa da predstave taj model kao nešto što opisuje u srži ono što tvornica predstavlja - kaj misliš zašto toliko svi ulažu u motorsport? zato da bi tako reklamirali svoju tvornicu kao proizvođača najpouzdanijih, najbržih - NAJBOLJIH MOTOCIKALA sa TRADICIJOM - zašto Ducati radi "remake-ove" svojih starih modela ili zašto MV Agusta radi modele koje nose imena poput Ago,... zato da nas konstantno podsjećaju na to koliko su uspješne i kako uspješnu tradiciju imaju - da kada kupimo Ducati ili MV da ne možemo pogriješiti te da smo upravo postali vlasnici "ekskluzive" (bilo to zbog takvog stava i/ili zbog financija))...


Jebo ti eksluzivu kojoj izledavaju klipovi, bilo je u moto pulsu ako se ne varam agusta kojoj je izletio klip iz bloka motora!
Pa ti kupi to smece od motora i plati masno! Pa da mi besplatno nudis poslao bni te u kurac
Svaki japanac je sto puta kvalitetniji i bolji po performansama od bilo kojeg talijana!
 
treba malo popričat sa vlasnicima tih vozila....malo poslušati njihov pogled na svijet po pitanju razuma i svega ostalog što s ovim motorom nema veze...i stati pored njega kad je upaljen...bemti....
 
miro said:
danas sam gledao na dsf-u u motobike emisiji boss hoss... i gle čuda, ljudi se čak i voze na tom motoru!!!!!!!! Ko bi rekao, ja sigurno ne. Jest da je reservoar ko kuća, ali ljudi se voze. Kad nabije gas, kamera se trese, slika vibrira. Mislim, i daljem i je to čista glupost, ali eto, netko i to voli.....

A što ti je rezervoar od 32 litre na V8 motor od npr. 8 litara kubikaže i deklariranoj potrošnji od 18 litara? Ak je deklarirana 18 litara, znači da ako voziš tog Hossa kako spada, rezervoar traje 100 km, ostalo je rezerva...

Svejedno, da imam love da ne znam što bih sa njom, imao bih to, pa neka skuplja prašinu... čista guba!
 
Vidio sam tog hosa bosa jos prije na filmeku i mrcina je motor, svakako bi ga volio provozat ako ga vec nemogu imat
 
pa nije ni cudno da se dobro prodaju kad je onom debelom ameru kojem je dnevna relacija mcdonalds-kuca, takvo nesto ko stvoreno za njega.
taman kad zasvica i ogladni sjedne na trokolicu i pravac mcdonalds :klopa:
 


Ovaj je iz Padove. To treba vidjet. Taj se osjećaj neda opisat.
Nije taj motor bez smisla jer svaka roba ima kupca. Pa nek svako vozi kaj hoće. Puno ljudi sanja o američkim autima repašima iz 50-tih kaj mogu imat i do 7m, a danas i dostavnjaci od pekare imaju problema na dostavama.
 
Sledgehammer said:
A što ti je rezervoar od 32 litre na V8 motor od npr. 8 litara kubikaže i deklariranoj potrošnji od 18 litara? Ak je deklarirana 18 litara, znači da ako voziš tog Hossa kako spada, rezervoar traje 100 km, ostalo je rezerva...

Svejedno, da imam love da ne znam što bih sa njom, imao bih to, pa neka skuplja prašinu... čista guba!

e ja da imam toliko love da ne znam što bi s njom ne znam što bi bilo, jer ja uvijek znam što ću s lovom. Uvjek moš dat onima koji nemaju. Takvih je previše. A hoss boss dobar štos se nikad ne bi našao u mojoj garaži, ni pod razno.
 
Evo da dignem temu iz pepela posto sam bio na njihovom standu u Daytoni prosli tjedan na bike week-u...Kako to radi to je prestrasno  :shock:  :shock:  :shock: ..... kad je upaljen i stojis pokraj njega, zemlja se trese  :mrgreen: 

Ova zadnja slika je di majstori rade servise dok su tamo, kad su ga upalili u toj prikolici to je bio definitivno najbolji zvuk koji sam cuo u zivotu  (y)