Koliko si dao ako nije tajna i kako si je dopremio? Ja bih napravio isto, ali ne ide mi se sam do švabije i nazad...evo mene natrag u V4 sekciji
nakon prodaje vfr800, kupnje k1300S, odlucio da ipak moram imati doma barem jedan V4
kupio u DE vfr750f, 1996
View attachment 772884View attachment 772885
Eto, baš si zato nisam ispunio dječački san da vozim VFR-a... imam par frendova gore, ali kad ih pitaš onda je to "ajoj, šta ja znam, a nezgodno, a ne mogu...". A primijetio sam da je komunikacija s privatnim prodavateljima preko mobile de jako mučna i nikakva kad spomeneš da bi iz Hrvatske došao gore po motor.pa nije tajna,
motor: 1950 €
prijevoz: 230 €, ali obicno je ca 250-350€
ppmv: 263 €
jos homologacija i rega (cekam da budem imao regu polovicom 4. mjeseca)
ps:
- bilo je nekoliko trgovaca koji nisu htjeli prodati na nacin da dode spedicija po motor nego iskljucivo osobno preuzimanje (ja imam gore frenda pa je on to iskomunicirao, ali se inace ne bavi s time)
- isto sam s njim rjesavao i K1300S, prvi sam isao gore osobno pogledati jer je bio blizu frenda pa smo odmah iskoristiti par dana za "sokove", ali nazalost motor na slikama i motor u zivo nije imalo veze s vezom (a prodavac nas je preko tel. uvjeravao da je sve tip-top) i da sam ga uzeo na nevideno grdno bi se zajebo, a ovako sam imao troskove samo za avion (ca 150-200€) sto nije bitno jer smo se dobro podruzili
dok sam cekao na aerodromu prema doma sa listao oglase i nasao ovog kojeg sada imam, a njega sam ipak kupio na nevideno, ali sam bogme dobro ubo
uglavnom, da sada kupujem malo skuplji motor svakako bi ga isao pogledati ili se obratio nekom tko uvozi motore da barem netko pregleda motor uzivo
Ima netko objasnjenje zasto potrosnja goriva na VTRki bas toliko varira?
To nikada ne znas koliko je popila, svaki puta iznenadi. 6-10.5L/100.
Neki dan je bas zivahno raspeljao, potrosila je najmanje do sada sto je bilo oko 6. Kada je vozim kao baba 70-90 u visim brzinama popije 10.
Ide na servis za koja 2tj, ima netko ideju sto bi dao da se pregleda da bi moglo utjecati na potrosnju?
Hvala ti, testiram pa javim rezultat.Svaki motor najmanje troši ako ga držiš u okretajima u kojima ima najveći okretni moment. Evo diagram za VFR (isprekidanio je moment, puna crte snga) optimala 6000-80000 okr/min ako paziš na potrošnju, ako se voziš ispod 5000 okr onda siše više a ne ide
View attachment 778731
Razmisljao danas o gore danom savjetu tokom voznje, i ne znam bas da je izvedivo. VTRka naprosto ima previse snage da je drzis cijelo vrijeme u 6-8000 rpm. Preko toga si jednostavno daleko iznad pametne brzine.Po tome bi CBR600 trošio najmanje na 11500 rpm, to mi nekak ne drži vodu jer mu je tu max moment. Sigirno manje troši u vožnji između 3-6000 rpm. Po meni svaki auto ili motor troši najmanje kad je vozač štedljiv s gasom i okretajima, svatko si nađe neku zonu komfora gdje ima neke snage u rezervi a da se mašina ne vrti u visokim okretajima cijelo vrijeme. Tu mislim za normalnu vožnju po cesti, bez gmizanja i bez forse. Ja obično vozim 2500-4000 rpm i to mi je taman za neku opuštenu vožnju, netko tko vozi mikser mora vjerojatno držati soma-dva više, ovisi od motora do motora
Ma ne smeta me ni 7, samo mi je neobicno da je bas tolika varijacija u potrosnji. Da nije do necega o cemu nisam razmisljao.i opet tesko ispod 6L
zemo zna najboljemozes se jedino tjesiti da ovi sa aprijlijama 2cil trose jos i vise