liberty
Well-known member
03.03.2007. preuzet iz dućana sa 0 km
12.08.2008. ima 21.000 km
nedostaci uočeni tijekom eksploatacije:
- promijenjena šelna na rashladnom sistemu na 8.000 km (od one cijevi koja odozgora ide u mašinu pored karburatora), ista zatezana zbog slinjenja na 12.000 km i na 21.000 km
- prilikom prelaska preko nekih neravnina svako toliko se čuje lupkanje na mjestu gdje se stražnja vilica spaja na ramu – osim tu i tamo lupkanja nema nekih drugih posljedica – na servisu utvrđeno da je otišao 1 ležaj, da će pričekati dijelove iz Italije (ležaj + reparacija za drugi ležaj) i da će to valjda riješiti u garanciji, navodno u roku 15 dana, da vozim bez brige i da je to početni stadij bolesti
- par puta ponovno zategnuta neka guma koja dovodi zrak za hlađenje do prijenosa (većina piaggio skutera ju uopće nema pa nit ne znam ćemu služi osim da je točno na pregibu i da je se svako toliko treba zategnuti – ide od prijenosa prema gore kao da prašina u nju ne bi ulazila)
- 2x mi se desilo kad sam napunio benzin do kraja da mi kazaljka nije pokazala pun rezervoar (pretpostavljam da je to do plovka i jer je zimi skut bio često dugo na bočnoj nogari) – nije se pojavljivalo u zadnjih 10.000 km
- desni disk mi se tu i tamo zna pregrijati i prilikom žešćeg kočenja na putu (ne po gradu i na kraćim relacijama) zna malo trokirati kod žešćeg kočenja – to je disk koji nije u integralnom sustavu, dakle pojedinačno koči) – ne zabrinjavam se jer je sila kočenja i dalje kao i prije, a i nije mu neka cijena (prema mail-u piaggia oko 270 kn po komadu). Nema pravila kad se to pojavi, a manifestiralo se nakon 14.000 km - do ST mi se nije desilo, do Grobnika prije toga mi se desilo, sad kad sam išao na Rab se ponovno to manifestiralo.
Sa starošću primječujem da su diskovi oslabili na kočenju po kiši i da stražnji disk dok se ne zagrije par puta relativno slabo zacvili (dakle, kad krenem, pa kad prvi pus sjednem na kočnicu, kasnije u vožnji ne)
Dakle, jedini pravi kvar je upravo taj ležaj nosača mašine.
Ako znamo da (barem tako piše po revijama) je mašina konstruirana da se s njome pređe 50-60.000 km i da je sad ona već preko 1/3 eksploatirana - i nije neki kvar.
Malo sam proučio taj kvar čitajući nekoliko stranih foruma - manifestira se nekima prije nekima kasnije, a kao što sam pisao u 2. temi - neki modeli piaggia imaju i serijsku tvorničku grešku u pogledu istoga.
Ajmo reći da najobičniji korisnik kvar ne bi osjetio dok mu zadnji kraj ne bi počeo plesat u zavoju - a do tad bi skuter već prešao po meni bar 25.000 km.
Jednom liku na X9 se to događa redovito svakih 10.000 km, ali on vozi 500 ccm
Općenito kod skutera je to "normalna" stvar - pa mašina je element ovjesa i sva je težina upravo na tim ležajevima (kod mašine 500 ccm radi se o dodatnih 36 kg),
a znajući mene s 110 kg, i da sam često sa suvozačem i da smo zajedno teški oko 180 kg, i da ne vozim kao penzić - ovaj kvar je zaista "normalan"
nisam od onih koji skuter ne voze po kiši - kaže mehaničar da u biti i ulazak vode oko ležaja i selena pospješuje taj kvar
Servisira se redovito
Počevši od 12.000 km na svakih idućih 3000 km mijenjam i filter i ulje
Na 15.000 km promijenjen remen i sve što ide uz njega i to preventivno jer je stari bio u odličnom stanju (na moje traženje). Tada promijenjena i svječica koja je ponovno zamijenjena na 18.000 km jer su stavili preslabu za njega (tako kažu). Na 15.000 km su išle gore i nove gume, ponovno Michelin GS. Prednje je bila još ok, stražnja je imala još mesa ali je otvrdnula – par guma s popustom za gotovinu: 763 kn
Ništa ostalo na skuteru, ni od potrošnog materijala, nije mijenjano u ovih 21.000 km
Na skuteru nikad ništa nije oštećeno i nema ni najmanju ogrebotinu.
Jedno vrijeme sam ga mislio prodati.
Iako sam stavio poštenu cijenu, nudili su još 20% manje od iste.
Nisam ga prodavao zbog novca nego sam se malo bio zasitio vožnji, tako da sam odustao.
Nije mi žao – ni jedan drugi skuter 250 mi ne odgovara kao moj X9, vjerojatno zato što je isti kupljen nakon zaista dubokog razmišljanja.
Jedno vrijeme sam razmišljao – skuter će mi imati 20.000 km, njime je eksploatacijski vijek 50-60.000 km, dakle još 2-3 godine i mogu ga baciti i sl. – u biti sad me baš briga. Na stranim forumima sam čitao o ljudima s istom mašinom koji su u 1. godini imanja skutera prešli i više od 50.000 km uz minimalne poteškoće
Uostalom nek mi i rikne mašina – koliko dođe da sve stavim novo – pretpostavljam oko 1000 EUR. E pa da ga sad prodam izgubio bi na njemu bar 2000 EUR a nema mi skutera za kupiti u klasi 250 koji mi više odgovara od mog X9.
Na njemu veseli prvenstveno bogatstvo opreme i udobnost:
- prostor pod sicem gdje stanu jedna integralka i jedna jetica, koji je osvijetljen i ima utičnicu te postavljen, a i sjedalo se diže putem malog amortizera, ima tu i rezervnih otpornika
- dodatni original kofer je izuzetno skup (s nosačima oko 3000 kn) ali mu dobro stoji i ima 45 litara prostora, ne vibrira i ima udobne mesnate rukohvate za suvozača
- podesiv vjetrobran u 3 pozicije (mana vjetrobrana je što se donji dio teško zbog nedostupnosti čisti)
- podesiv naslon vozačevog sjedala – meni jako korisno jer sam si ga podesio tako da me po zavoju sjedalo bolje drži
- obrtomjer i utni kompjuter s mnoštvom funkcija (sat, datum, štoperica, temperatura zraka, maks. Brzina, prosječna brzina, ukupna km i 2 parcijalne km, broj km pređenih u rezervi + brdo lampica velikih ko nekad na starim busevima), s time da analogni brzinomjer griješi i do 10% , a digitalni do 5%
- dupli disk sprijeda s integralnim kočenjem
- mekan naslon suvozača na koferu
- toliko je prostran da se vozač i suvozač u vožnji ni ne dodiruju
- retrovizori su veliki, p0regledni i minimalno vibriraju (desni više)
- svjetla su odlična, ali ako je upaljeno dugo svjetlo, prevelika je mračna rupa na strani kratkog svijetla pri
ulasku u zavoj
- ima opletena prednja kočiona crijeva
Potrošnja:
- benzina varira od 3,6 do nekih 4,1 litre, o prosjeku dakle prosudite sami
- ulja – 2x sam nadolio ulje, redovito pri većim đirevima ili vožnji po izrrazito visokoj temperaturi – na putu PU-ZG-PU dakle oko 600 km je bio potrošio cca 0,30 dcl dakle manje od 1/3 od 1 dcl, i PU-ST_Pu oko 1.080 km je potrošio isto toliko ili 0,4 dcl (ne sječam se) – u biti to je zanemarivo, to znači da je ulje s maksimuma palo niti na pola puta između srednje oznake i maksimuma (nadolijevao sam samo da provjerim koliko je ulja cugnuo), uostalom, možda je bilo i previše ulja u njemu pa ga je morao malo izbaciti jer piše da ulje mora biti između min i max a ne na max
pri svim đirevima do nekih 300 km nikad ništ ulja ne troši
da nisam toliko cjepidlaka – ne bi ni ovo primjetio
ionako sam primjetio po renomiranim časopisima da takve mašine troše i 1 dcl ulja na 1000 km – a moj i 3x manje od toga i to samo pri maksimalnim opterećenjima
zanimljivo je da se ulje nikad ne prlja – boja varira od jako svijetlo žutog do boje meda
U čemu je skuter savršen:
- u zaštiti od vjetra i atmosferilija. Nakon đira na carnabiju na X9 sam se osjećao zaštićen od vjetra kao u autu, a i guzica manje boli jer bolje amortizira rupe
- što još: ništa više, nije u ničem ostalom ispred ostalih, pa to je skuter koji datira praktički iz 2001 godine, malo ga je vrijeme pregazilo, boluje od svega onog što i ostali talijanski proizvodi
Što na skuteru mrzim:
- činjenicu da ako ti ode akumulator moraš skidati kofer i nosače i odvidati ukupno 20 vida sa 2 imbusa i jednim šarafcigerom – postoji način da se to pojednostavi nekim sitnijim rezanjem plastike na repu – ali ja se to ne usudim napraviti ko Englezi što to svi redom čine
Kome bi ga preporučio:
- onome tko ne misli s njime nikad pasti jer ima brdo svih mogućih plastika na njemu od kojih su ove lakirane posebno skupe (iako završna obrada istih oduševljava)
Kakav je prijenos:
- ok, nema nikakvih znakova tegoba ili zvukova osim kad jutro nakon dužeg đira ili nakon pranja prvi put krenem pa jedno 2x zacvili i to je to
- koliko god Quasar bio opjevan, mislim da je mašina 300 ipak u svemu bolja, jer te ne tjera da držiš mašinu u visokim okretajima, a obzirom na prijenos skutera – do rezultata se dolazi brže, dakle. Za moj ukus mašina Quasar je ipak malo previše visokoturažna s uskim područjem «pravoga» rada
Da li ovjes zadovoljava:
- prednji da, zadovoljavajuće tvrd, ne propada, prava mjera za težinu skutera,
- stražnji amortizeri ne, uzastopne neravnine ih izbacuju iz takta, prvih 8000 km su bili na najmekšem prvom zupcu, onda sam ih stavio na 3. zubac (2. najtvrđi) i preporodio sam se – ipak imam 110 kg a jedva čekam da povezem i suvozača.
- skuter je stabilan, ipak ima oba kotača 14 cola, nema puno snage pa mu zadnji kraj teško pobjegne i po mokrome (s njime na kiši stižem i mnogo veće motocikle – em me ne pršće ništa, em znam da neće prokliziti uslijed davanja gasa ili šaltanja u nižu)
Kako se skuter vozi bez kofera:
- par mjeseci sam ga vozio samo s nosačima gore, a bez kofera – u zavoju čovjek ima osjećaj da je skuter puno manji i lakši (kofer nema preko cca 4 kg ali je dosta isturen)
Neke brojćice:
- skuter koštao 34.900 kn + 2.800 kn za kofer s nosačima
- gume na 15.000 km koštale 763 kn
Servisi koštali:
1000 km 375 kn (ulje i filter)
3000 km 275 kn (ulje promijenjeno, filter ne)
6000 km 375 kn (ulje i filter, čini mi se da su i klizače remena promijenili)
9000 km 275 kn (ulje promijenjeno, filter ne)
12000 km 375 kn (ulje i filter)
15000 km 1.201 kn (ulje, filter, svječica, remen, uteg variomata, klizači, rolice,
montirali gume, ofarbali auspuh jer se malo počeo tu i tamo guliti
18000 km 420 kn (ulje i filter i NGK svječica)
21000 km 250 kn (ulje i filter) – očito sam dobio popust
Kočione pločice su tek na pola potrošene – pretpostavljam da je to do njihove tvrdoće i da će prije uništiti diskove nego sebe
- prva registracija oko 900 kn (15% popusta na osiguranju
- godišnji porez 100 kn
na putu ga vozim u režimu 6000-7000 okretaja, kod preticanja do 7500 okretaja
na 7000 okretaja on po ravnome ide oko 100 kmh
Kako njegujem skuter:
- 1 tjedno bude opran uglavnom samo vodom, pa ga se sa silikonskim sprejem pošprica i magičnom krpicom prebriše, a sredstvom za pranje stakla očistim felge i gume namažem crnilom
- svako toliko ga namažem MA-FRINIM sredstvom za sjaj i njegu – fenomenalan proizvod
- 2x godišnje ga namažem voskom (više jer se volim zezati, skuter je ionako stalno po garažama ako nije moje dupe na njemu)
- nelakirane plastike ne mažem ničime jer su hrapave i to ne bi dobro ispalo (imam neka sredstva ali u biti nisam zadovoljan s njima)
kako štitim skuter:
- garažama
- imam Oxfordov 2 m dug lanac od 7,5 kg čiji se završetak koristi kao disc lock (450 kn) – uglavnom koristim disc lock jer ako se ne trse kupiti ga, neće ga ni krasti
- po potrebi radi vezanja kaciga na putu imam piaggiov lanac (onaj od nekih 120 kn)
da li je ikad itko vozio moj skuter:
- 1x 1 min moj sudrug iz razreda, uhvatio me na blef
- 1x 3 min neki tip koji je bio zainteresiran za kupnju
- nitko više nikad više jer me to živcira
da li mislim dorađivati skuter:
- ne, dapaće, kad su mi stavili (očito) lakše rolice na 15.000 km i kad je skuter u međuubrzanju bio žešći, ali se vrtio bar 500 okretaja više - zamolio sam ih na 18.000 km da mi vrate ranije "postavke" - više mi odgovara voziti se na nižim okretajima, pretpostavljam da to više odgovara i za trajnost mašine
- uvijek rađe uložim kune u nove gume i sl. nego u auspuhe, variomate i sl.
- jedino pod uvjetom da serijski variomat da svoje - ide zamjenski malossijev unutra
do kad ga mislim voziti:
- 2x sam ga mislio prodati, i najsretniji sam kad sam odlučio ipak da ga neću prodato
- dok se ne raspadne, bit će još reviewa dakle
Skut se ne vozi po gradu već je 80% otvorena cesta - za po gradu imam mali skuter.
OSTALO PITAJTE - NIŠT VIŠE MI NE PADA NA PAMET
12.08.2008. ima 21.000 km
nedostaci uočeni tijekom eksploatacije:
- promijenjena šelna na rashladnom sistemu na 8.000 km (od one cijevi koja odozgora ide u mašinu pored karburatora), ista zatezana zbog slinjenja na 12.000 km i na 21.000 km
- prilikom prelaska preko nekih neravnina svako toliko se čuje lupkanje na mjestu gdje se stražnja vilica spaja na ramu – osim tu i tamo lupkanja nema nekih drugih posljedica – na servisu utvrđeno da je otišao 1 ležaj, da će pričekati dijelove iz Italije (ležaj + reparacija za drugi ležaj) i da će to valjda riješiti u garanciji, navodno u roku 15 dana, da vozim bez brige i da je to početni stadij bolesti
- par puta ponovno zategnuta neka guma koja dovodi zrak za hlađenje do prijenosa (većina piaggio skutera ju uopće nema pa nit ne znam ćemu služi osim da je točno na pregibu i da je se svako toliko treba zategnuti – ide od prijenosa prema gore kao da prašina u nju ne bi ulazila)
- 2x mi se desilo kad sam napunio benzin do kraja da mi kazaljka nije pokazala pun rezervoar (pretpostavljam da je to do plovka i jer je zimi skut bio često dugo na bočnoj nogari) – nije se pojavljivalo u zadnjih 10.000 km
- desni disk mi se tu i tamo zna pregrijati i prilikom žešćeg kočenja na putu (ne po gradu i na kraćim relacijama) zna malo trokirati kod žešćeg kočenja – to je disk koji nije u integralnom sustavu, dakle pojedinačno koči) – ne zabrinjavam se jer je sila kočenja i dalje kao i prije, a i nije mu neka cijena (prema mail-u piaggia oko 270 kn po komadu). Nema pravila kad se to pojavi, a manifestiralo se nakon 14.000 km - do ST mi se nije desilo, do Grobnika prije toga mi se desilo, sad kad sam išao na Rab se ponovno to manifestiralo.
Sa starošću primječujem da su diskovi oslabili na kočenju po kiši i da stražnji disk dok se ne zagrije par puta relativno slabo zacvili (dakle, kad krenem, pa kad prvi pus sjednem na kočnicu, kasnije u vožnji ne)
Dakle, jedini pravi kvar je upravo taj ležaj nosača mašine.
Ako znamo da (barem tako piše po revijama) je mašina konstruirana da se s njome pređe 50-60.000 km i da je sad ona već preko 1/3 eksploatirana - i nije neki kvar.
Malo sam proučio taj kvar čitajući nekoliko stranih foruma - manifestira se nekima prije nekima kasnije, a kao što sam pisao u 2. temi - neki modeli piaggia imaju i serijsku tvorničku grešku u pogledu istoga.
Ajmo reći da najobičniji korisnik kvar ne bi osjetio dok mu zadnji kraj ne bi počeo plesat u zavoju - a do tad bi skuter već prešao po meni bar 25.000 km.
Jednom liku na X9 se to događa redovito svakih 10.000 km, ali on vozi 500 ccm
Općenito kod skutera je to "normalna" stvar - pa mašina je element ovjesa i sva je težina upravo na tim ležajevima (kod mašine 500 ccm radi se o dodatnih 36 kg),
a znajući mene s 110 kg, i da sam često sa suvozačem i da smo zajedno teški oko 180 kg, i da ne vozim kao penzić - ovaj kvar je zaista "normalan"
nisam od onih koji skuter ne voze po kiši - kaže mehaničar da u biti i ulazak vode oko ležaja i selena pospješuje taj kvar
Servisira se redovito
Počevši od 12.000 km na svakih idućih 3000 km mijenjam i filter i ulje
Na 15.000 km promijenjen remen i sve što ide uz njega i to preventivno jer je stari bio u odličnom stanju (na moje traženje). Tada promijenjena i svječica koja je ponovno zamijenjena na 18.000 km jer su stavili preslabu za njega (tako kažu). Na 15.000 km su išle gore i nove gume, ponovno Michelin GS. Prednje je bila još ok, stražnja je imala još mesa ali je otvrdnula – par guma s popustom za gotovinu: 763 kn
Ništa ostalo na skuteru, ni od potrošnog materijala, nije mijenjano u ovih 21.000 km
Na skuteru nikad ništa nije oštećeno i nema ni najmanju ogrebotinu.
Jedno vrijeme sam ga mislio prodati.
Iako sam stavio poštenu cijenu, nudili su još 20% manje od iste.
Nisam ga prodavao zbog novca nego sam se malo bio zasitio vožnji, tako da sam odustao.
Nije mi žao – ni jedan drugi skuter 250 mi ne odgovara kao moj X9, vjerojatno zato što je isti kupljen nakon zaista dubokog razmišljanja.
Jedno vrijeme sam razmišljao – skuter će mi imati 20.000 km, njime je eksploatacijski vijek 50-60.000 km, dakle još 2-3 godine i mogu ga baciti i sl. – u biti sad me baš briga. Na stranim forumima sam čitao o ljudima s istom mašinom koji su u 1. godini imanja skutera prešli i više od 50.000 km uz minimalne poteškoće
Uostalom nek mi i rikne mašina – koliko dođe da sve stavim novo – pretpostavljam oko 1000 EUR. E pa da ga sad prodam izgubio bi na njemu bar 2000 EUR a nema mi skutera za kupiti u klasi 250 koji mi više odgovara od mog X9.
Na njemu veseli prvenstveno bogatstvo opreme i udobnost:
- prostor pod sicem gdje stanu jedna integralka i jedna jetica, koji je osvijetljen i ima utičnicu te postavljen, a i sjedalo se diže putem malog amortizera, ima tu i rezervnih otpornika
- dodatni original kofer je izuzetno skup (s nosačima oko 3000 kn) ali mu dobro stoji i ima 45 litara prostora, ne vibrira i ima udobne mesnate rukohvate za suvozača
- podesiv vjetrobran u 3 pozicije (mana vjetrobrana je što se donji dio teško zbog nedostupnosti čisti)
- podesiv naslon vozačevog sjedala – meni jako korisno jer sam si ga podesio tako da me po zavoju sjedalo bolje drži
- obrtomjer i utni kompjuter s mnoštvom funkcija (sat, datum, štoperica, temperatura zraka, maks. Brzina, prosječna brzina, ukupna km i 2 parcijalne km, broj km pređenih u rezervi + brdo lampica velikih ko nekad na starim busevima), s time da analogni brzinomjer griješi i do 10% , a digitalni do 5%
- dupli disk sprijeda s integralnim kočenjem
- mekan naslon suvozača na koferu
- toliko je prostran da se vozač i suvozač u vožnji ni ne dodiruju
- retrovizori su veliki, p0regledni i minimalno vibriraju (desni više)
- svjetla su odlična, ali ako je upaljeno dugo svjetlo, prevelika je mračna rupa na strani kratkog svijetla pri
ulasku u zavoj
- ima opletena prednja kočiona crijeva
Potrošnja:
- benzina varira od 3,6 do nekih 4,1 litre, o prosjeku dakle prosudite sami
- ulja – 2x sam nadolio ulje, redovito pri većim đirevima ili vožnji po izrrazito visokoj temperaturi – na putu PU-ZG-PU dakle oko 600 km je bio potrošio cca 0,30 dcl dakle manje od 1/3 od 1 dcl, i PU-ST_Pu oko 1.080 km je potrošio isto toliko ili 0,4 dcl (ne sječam se) – u biti to je zanemarivo, to znači da je ulje s maksimuma palo niti na pola puta između srednje oznake i maksimuma (nadolijevao sam samo da provjerim koliko je ulja cugnuo), uostalom, možda je bilo i previše ulja u njemu pa ga je morao malo izbaciti jer piše da ulje mora biti između min i max a ne na max
pri svim đirevima do nekih 300 km nikad ništ ulja ne troši
da nisam toliko cjepidlaka – ne bi ni ovo primjetio
ionako sam primjetio po renomiranim časopisima da takve mašine troše i 1 dcl ulja na 1000 km – a moj i 3x manje od toga i to samo pri maksimalnim opterećenjima
zanimljivo je da se ulje nikad ne prlja – boja varira od jako svijetlo žutog do boje meda
U čemu je skuter savršen:
- u zaštiti od vjetra i atmosferilija. Nakon đira na carnabiju na X9 sam se osjećao zaštićen od vjetra kao u autu, a i guzica manje boli jer bolje amortizira rupe
- što još: ništa više, nije u ničem ostalom ispred ostalih, pa to je skuter koji datira praktički iz 2001 godine, malo ga je vrijeme pregazilo, boluje od svega onog što i ostali talijanski proizvodi
Što na skuteru mrzim:
- činjenicu da ako ti ode akumulator moraš skidati kofer i nosače i odvidati ukupno 20 vida sa 2 imbusa i jednim šarafcigerom – postoji način da se to pojednostavi nekim sitnijim rezanjem plastike na repu – ali ja se to ne usudim napraviti ko Englezi što to svi redom čine
Kome bi ga preporučio:
- onome tko ne misli s njime nikad pasti jer ima brdo svih mogućih plastika na njemu od kojih su ove lakirane posebno skupe (iako završna obrada istih oduševljava)
Kakav je prijenos:
- ok, nema nikakvih znakova tegoba ili zvukova osim kad jutro nakon dužeg đira ili nakon pranja prvi put krenem pa jedno 2x zacvili i to je to
- koliko god Quasar bio opjevan, mislim da je mašina 300 ipak u svemu bolja, jer te ne tjera da držiš mašinu u visokim okretajima, a obzirom na prijenos skutera – do rezultata se dolazi brže, dakle. Za moj ukus mašina Quasar je ipak malo previše visokoturažna s uskim područjem «pravoga» rada
Da li ovjes zadovoljava:
- prednji da, zadovoljavajuće tvrd, ne propada, prava mjera za težinu skutera,
- stražnji amortizeri ne, uzastopne neravnine ih izbacuju iz takta, prvih 8000 km su bili na najmekšem prvom zupcu, onda sam ih stavio na 3. zubac (2. najtvrđi) i preporodio sam se – ipak imam 110 kg a jedva čekam da povezem i suvozača.
- skuter je stabilan, ipak ima oba kotača 14 cola, nema puno snage pa mu zadnji kraj teško pobjegne i po mokrome (s njime na kiši stižem i mnogo veće motocikle – em me ne pršće ništa, em znam da neće prokliziti uslijed davanja gasa ili šaltanja u nižu)
Kako se skuter vozi bez kofera:
- par mjeseci sam ga vozio samo s nosačima gore, a bez kofera – u zavoju čovjek ima osjećaj da je skuter puno manji i lakši (kofer nema preko cca 4 kg ali je dosta isturen)
Neke brojćice:
- skuter koštao 34.900 kn + 2.800 kn za kofer s nosačima
- gume na 15.000 km koštale 763 kn
Servisi koštali:
1000 km 375 kn (ulje i filter)
3000 km 275 kn (ulje promijenjeno, filter ne)
6000 km 375 kn (ulje i filter, čini mi se da su i klizače remena promijenili)
9000 km 275 kn (ulje promijenjeno, filter ne)
12000 km 375 kn (ulje i filter)
15000 km 1.201 kn (ulje, filter, svječica, remen, uteg variomata, klizači, rolice,
montirali gume, ofarbali auspuh jer se malo počeo tu i tamo guliti
18000 km 420 kn (ulje i filter i NGK svječica)
21000 km 250 kn (ulje i filter) – očito sam dobio popust
Kočione pločice su tek na pola potrošene – pretpostavljam da je to do njihove tvrdoće i da će prije uništiti diskove nego sebe
- prva registracija oko 900 kn (15% popusta na osiguranju
- godišnji porez 100 kn
na putu ga vozim u režimu 6000-7000 okretaja, kod preticanja do 7500 okretaja
na 7000 okretaja on po ravnome ide oko 100 kmh
Kako njegujem skuter:
- 1 tjedno bude opran uglavnom samo vodom, pa ga se sa silikonskim sprejem pošprica i magičnom krpicom prebriše, a sredstvom za pranje stakla očistim felge i gume namažem crnilom
- svako toliko ga namažem MA-FRINIM sredstvom za sjaj i njegu – fenomenalan proizvod
- 2x godišnje ga namažem voskom (više jer se volim zezati, skuter je ionako stalno po garažama ako nije moje dupe na njemu)
- nelakirane plastike ne mažem ničime jer su hrapave i to ne bi dobro ispalo (imam neka sredstva ali u biti nisam zadovoljan s njima)
kako štitim skuter:
- garažama
- imam Oxfordov 2 m dug lanac od 7,5 kg čiji se završetak koristi kao disc lock (450 kn) – uglavnom koristim disc lock jer ako se ne trse kupiti ga, neće ga ni krasti
- po potrebi radi vezanja kaciga na putu imam piaggiov lanac (onaj od nekih 120 kn)
da li je ikad itko vozio moj skuter:
- 1x 1 min moj sudrug iz razreda, uhvatio me na blef
- 1x 3 min neki tip koji je bio zainteresiran za kupnju
- nitko više nikad više jer me to živcira
da li mislim dorađivati skuter:
- ne, dapaće, kad su mi stavili (očito) lakše rolice na 15.000 km i kad je skuter u međuubrzanju bio žešći, ali se vrtio bar 500 okretaja više - zamolio sam ih na 18.000 km da mi vrate ranije "postavke" - više mi odgovara voziti se na nižim okretajima, pretpostavljam da to više odgovara i za trajnost mašine
- uvijek rađe uložim kune u nove gume i sl. nego u auspuhe, variomate i sl.
- jedino pod uvjetom da serijski variomat da svoje - ide zamjenski malossijev unutra
do kad ga mislim voziti:
- 2x sam ga mislio prodati, i najsretniji sam kad sam odlučio ipak da ga neću prodato
- dok se ne raspadne, bit će još reviewa dakle
Skut se ne vozi po gradu već je 80% otvorena cesta - za po gradu imam mali skuter.
OSTALO PITAJTE - NIŠT VIŠE MI NE PADA NA PAMET