XT 660x Vs. ER5

Dejan22

New member
Ne planiram kupiti ništa još barem godinu dana, no jedan od ova dva motocikla bi volio imat, sviđaju mi se, pa sam u nedoumici
Sad me zanimaju iskustva vlasnika, koliko koji motor troši i koliko je skup ili isplativ za održavanje.
Znam da su totalna dva različita svijeta. Jedan je supermoto, dok drugi nemogu niti definirati u koji koš bi ga smjestio, naked, tourer ili nešto za grad. Oba imaju 48ks, no sasvim drugačije raspoređena. Vozio sam oba. Prilikom vožnje, na XT-u imam nekakav osjećaj da je puno snažniji, no vrlo brzo dođe do krajnje brzine i to je to. Vrišti u petoj brzini i gotovo, više ne ide. Po njegovom satu je to oko 180kmh, možda malo više, barem ovaj kojeg sam ja vozio.
Za Yamahu XT660x znam da je rega nešto skuplja, koliko? Servisi? Želim imati jako uredan motorić, stoga mi je to bitno. Navodno im treba mjenjati dosjede zadnjih vilica nešto češće, koji su gumeni ili plastični ako sam dobro shvatio vlasnike s kojima sam pričao. Kočnicu mu nisu nešto, što paše s drugih motocikala, plug and play a da se dobiju efikasnije kočnice?  :misli:
O ER5 znam dosta manje podataka, on mi ne izgleda kao da puca od snage, krajnju ima oko 200kmh navodno, stražnja doboš kočnica me malo odbija. Svi koji imaju ER5 hvale ga, ali više onako da im služi, recimo za prijevoz na posao, ili od točke A do točke B, karika koja mi ne igra ulogu. Kakav je ER5 što se mašine tiče?
Iskustva na većim motorima nemam puno pošto nikada svoj nisam imao (najjači je imao nešto preko 20ks). XT malo ljudi preferira koliko sam skužio radi kočnica, te nije baš udoban za dalje rute (imam u planu ići na more snjim jednom godišnje i preko godine par ruta u krugu do 300km)?
Inače, moj glas sada ide XT. Bez obzira što je dosta težak, te u usporedbi s nekom 2t 125icom loše ide.

Stoga, eto molim vlasnike ili bivše vlasnika tih motocikala da napišu dojmove. Kupovao bih polovan motocikl naravno.
 
1. Razlika u regi je cini mi se nekih 1000 kn.          nastavite niz ...
 
xt 660 nije uopce neudoban, bar ne za vozaca
suvozacica je vec druga prica jer je zadnji dio sica dosta nagnut pa se klizi naprijed i sve preko 100 km u putovanju je patnja
neznam sto te toliko muci u njegovim kocnicama, nisu vrh ali su sasvim solidne
trosi ti od 5 do 8 l zavisi od voznje, ali tesko ces preci preko 6 litara prosjecne potrosnje
za te dosjede vilica nisam cuo i brat mi nije imao problema u 25 tkm sto ga ima
servis svako 10 tkm ako ga radis sam izade te nekih 400 kn
jedino negativno je u odnosu na er5 je skuplja registracija
 
Dejan22 said:
Stoga, eto molim vlasnike ili bivše vlasnika tih motocikala da napišu dojmove. Kupovao bih polovan motocikl naravno.

Kupio sam novi XT660X '08. (redizajn znaci), imao ga 4 godine i napravio malo preko 43.000 km. Dojmove sam pisao u temi "Yamaha XT - General Topic", tako da ces tamo vjerovatno naci dosta korisnih informacija. Vozen je svuda, i na duze rute, a i Grobnikom, po gradu, solo i u dvoje i bio sam zadovoljan. Zamijenio sam ga bio za FZ1 jer sam htio jaci i konkretniji motocikl.

Dojmovi u kratko bi bili da se radi o vrlo dobrom i pouzdanom motoru. Odrzavanje nije skupo. Naravno da bi bilo bolje da je malo lakši, malo jači, i da su kočnice malo konkretnije, međutim, i ovako se radi o prilično zabavnom i voznom motociklu.

Detaljnije dojmove i cijene servisa imas u temi koju sam ranije spomenuo.

Moj izbor vezano uz pitanje iz naslova bi bio definitivno XTX.

Dejan22 said:
Inače, moj glas sada ide XT. Bez obzira što je dosta težak, te u usporedbi s nekom 2t 125icom loše ide.

U usporedbi sa kojim to 2T 125icama loše ide? :misli:
Definiraj "loše ide"? Ubrzanje, međuubrzanje, agilnost u zavojima, na šta točno misliš?
Jedan frend koji se u to vrijeme povremeno vozio sa nama imao je RS125, i moji dojmovi osim po pitanju agilnosti su malo drukciji... "Otvoreni" RS (vozac solo) nije mogao pratiti XTX-a sa dvoje ljudi i punim kuferom stvari (45L) na meduubrzanjima, ali ok.

Dejan22 said:
Sad me zanimaju iskustva vlasnika, koliko koji motor troši i koliko je skup ili isplativ za održavanje.

XTX - po sjecanju od 4,1 do 6,5 litara / 100 km.
Cak i sa DNA filterom i slip-on Termignoni Carbon auspusima nije trosio preko 6,5 litara.
Realan prosjek oko 5,5 / 100 km.
Redovan servis (ulje, filter ulja, svjecica) u ovlastenom servisu (rad uracunat) - oko 550 kn.

Dejan22 said:
Za Yamahu XT660x znam da je rega nešto skuplja, koliko?

Zadnja registracija i osiguranje koje sam platio za nju me izaslo oko 2.300 kn. 500-i-nešto tehnički pregled, a osiguranje oko 1.700-1.800 sa cini mi se tada 20 ili 25% popusta. PU reg. podrucje.

Dejan22 said:
Navodno im treba mjenjati dosjede zadnjih vilica nešto češće, koji su gumeni ili plastični ako sam dobro shvatio vlasnike s kojima sam pričao.

Ja u 43.000 km nisam to nikada mjenjao.

Dejan22 said:
Kočnicu mu nisu nešto, što paše s drugih motocikala, plug and play a da se dobiju efikasnije kočnice?  :misli:

Istina da bi kocnice mogle biti i bolje, međutim i ovo je dovoljno za 95% vozaca.

Dejan22 said:
Prilikom vožnje, na XT-u imam nekakav osjećaj da je puno snažniji, no vrlo brzo dođe do krajnje brzine i to je to. Vrišti u petoj brzini i gotovo, više ne ide. Po njegovom satu je to oko 180kmh, možda malo više, barem ovaj kojeg sam ja vozio.

Realne brzine - jako teško. :wink:

Dejan22 said:
XT malo ljudi preferira koliko sam skužio radi kočnica, te nije baš udoban za dalje rute (imam u planu ići na more snjim jednom godišnje i preko godine par ruta u krugu do 300km)?

XT malo ljudi preferira? Radi se o, po sjecanju, drugom ili trecem najprodavanijem motociklu u HR par godina za redom, tamo cca. '07.-'08., bar sudeci po onim tablicama koje su bile u MP ili di vec.

Najduza tura koju sam odvozio na XTX-u je bila oko 500 km. PU-Karlobag-PU. Preživio sam. :mrgreen: Meni osobno nije bilo pretjerano neudobno. Inace normalna vikend-kilometraža bi mi bila izmedu 200 i 350 km i nikad problema.
 
jozy said:
xt 660 nije uopce neudoban, bar ne za vozaca
suvozacica je vec druga prica jer je zadnji dio sica dosta nagnut pa se klizi naprijed i sve preko 100 km u putovanju je patnja
neznam sto te toliko muci u njegovim kocnicama, nisu vrh ali su sasvim solidne
trosi ti od 5 do 8 l zavisi od voznje, ali tesko ces preci preko 6 litara prosjecne potrosnje
za te dosjede vilica nisam cuo i brat mi nije imao problema u 25 tkm sto ga ima
servis svako 10 tkm ako ga radis sam izade te nekih 400 kn
jedino negativno je u odnosu na er5 je skuplja registracija
nađeš neku koja ima jače  :cice:
 
meni se za pocetak cini da imas dosta krivih informacija,predpostavljam da je to sve od onih koji nemaju xtx-a a ni er5.
er 5 sigurno nema kranju oko 200kmh nego skoro isto kao i xtx 175-180,i to po satu....kocnice su sasvim ok i ne znam ko se zali na njih .za njega su sasvim dovoljne. meni potrosnja isto nikad nije bila preko 6.5 litara i to je bilo po gorskom kotaru sa 2 na motoru i 3 kofera stano  i to stalno 3.-4. brzina.  sa dosjedima vilica ni ja nema problema niti  za to ikada cuo a znam za puno xtxa ,moj ima 23 000km...(2009.g.)
..takoder neko je napisao da nije udoban za duze rute,po meni je to cista glupost....meni kao vozacu nikad nije pravio probleme a ni curi ( najduza ruta u danu 700km) ,po 200-220  km bez stajanja vozimo bez problema(od punog tanka pa do rezerve)...sic i sam polozaj nogu su odlicni za suvozaca(pogotovo ako imas straznji kofer) ,meni cura otraga sjedi skroz uspravno i nema nikakvih problema....vibracija ima u najvisim okretajima  i malo je nervozan na malim okretajima u voznji po gradu( zatrzava) inace po meni je za put odlican.
vec su ti napisali,odrzavanje jefitno jedino sto je po meni preporuka radit promjenu ulja i filtera ulja svakih 5 tis km a ne 10(servisni interval to dopusta) ...


....za er5 si dobro rekao ,ne puca od snage. xtx ima puno bolji start i eksplozivniji je .
er 5 mozda malo vise trosi zbog fergazera,ali masina je pouzdana i svi ju hvale ,nema nikakvih problema.( i od xtx-a je takoder pouzdana)
moj glas ti takoder ide za xtx a za more se ne brini .....dole dodes bez stajanja  (y)
 
Jel ima xtx obrtaljku ??
 
luka737 said:
meni se za pocetak cini da imas dosta krivih informacija,predpostavljam da je to sve od onih koji nemaju xtx-a a ni er5.
er 5 sigurno nema kranju oko 200kmh nego skoro isto kao i xtx 175-180,i to po satu....kocnice su sasvim ok i ne znam ko se zali na njih .za njega su sasvim dovoljne. meni potrosnja isto nikad nije bila preko 6.5 litara i to je bilo po gorskom kotaru sa 2 na motoru i 3 kofera stano  i to stalno 3.-4. brzina.  sa dosjedima vilica ni ja nema problema niti  za to ikada cuo a znam za puno xtxa ,moj ima 23 000km...(2009.g.)
..takoder neko je napisao da nije udoban za duze rute,po meni je to cista glupost....meni kao vozacu nikad nije pravio probleme a ni curi ( najduza ruta u danu 700km) ,po 200-220  km bez stajanja vozimo bez problema(od punog tanka pa do rezerve)...sic i sam polozaj nogu su odlicni za suvozaca(pogotovo ako imas straznji kofer) ,meni cura otraga sjedi skroz uspravno i nema nikakvih problema....vibracija ima u najvisim okretajima  i malo je nervozan na malim okretajima u voznji po gradu( zatrzava) inace po meni je za put odlican.
vec su ti napisali,odrzavanje jefitno jedino sto je po meni preporuka radit promjenu ulja i filtera ulja svakih 5 tis km a ne 10(servisni interval to dopusta) ...


....za er5 si dobro rekao ,ne puca od snage. xtx ima puno bolji start i eksplozivniji je .mozda malo vise trosi zbog fergazera,ali masina je pouzdana i svi ju hvale ,nema nikakvih problema.
moj glas ti takoder ide za xtx a za more se ne brini .....dole dodes bez stajanja  (y)
Fergazer je karburator, jel'da??  :misli: 


:nono:
 
Pričao sam s jednim starijim kolegom koji ga je imao jedan vikend na probi. Zbog jednog cilindra i vibracija, njemu kao nije udoban, a ja ga nikada nisam vozio duže i više vozio od recimo jednog đira po gradu. Živim desetak km od centra Osijeka stoga mi treba i motor za obilaznicu i za po gradu što mislim da bi tu xt bio pravi izbor.
Za potrošnju mi je jedan kolega koji ga vozi godinama, kupio ga je novog rekao da mu je prosjek 5l. Također od njega sam čuo da često mjenja te dosjede, već valda tri puta, ako se dobro sjećam, motor nema više od 40000km. Godina je negdje 2006 mislim. Što se kočnica tiče to mi opet jedan drugi prijatelj rekao koji ga je vozio da bi mogle biti i bolje, a onda sam primjetio neke xtje koji nemaju originalne kočnice, nego stavljaju dosta bolje stvari tipa veće diskove i klješta. Kada sam vozio XTa ali r verziju stvaro mi se na prvu svidio, istina, originalni auspusi i te kočnice bih stvrno volio promijeniti nekim boljim i možda neki KOSO sat stavit radi okretaja, a i originalni mi je malo nepregledan, barem meni
inače nisma niti visok niti težak, dosta sam sitan

400kn za servis čak i na svakih 5000km je pizdarija, to nije puno novaca

Originalan auspuh bih sigurno zamjenio nečim malo atraktivnijim, tu mislim na izgled i sam zvuk, jbg mora to bit glasno  :mrgreen:
A za regu bih vraćao vjerovatno originalne auspuhe.
Skupa je ta rega za njega ako je 2300kn, za er5 1300  :misli:
znam da zbog kubikaže xt spada u veću kategoriju, ali opet, imaju isti broj kw, jebemti državu

biker4life hvala ti puno, pročitat ću tvoju temu i još kopati po forumu, stvarno sam mi se dopada motor  (y)


hvala vam na informacijama  (y)
 
Mocippaldi said:
Karburator  :nono:
Rasplinjac  :wink:
Okida san se od smija...da raspljinac  :LOL:

Uglavnom, XTX660 ga nema i nikad ga nije ima.  :wink:
 
Dejan22 said:
Skupa je ta rega za njega ako je 2300kn, za er5 1300  :misli:
znam da zbog kubikaže xt spada u veću kategoriju, ali opet, imaju isti broj kw, jebemti državu

moj Fazer ima 600 ccm i rega za njega sa tehničkim je malo ispod 1500 kn, sa 50% bonusa..
 
jel bi mogao neko napisat kolko je cijena registracije od kolko do kolko ccm ili kw  kak to ide  :misli: :D
 
cosmic said:
Fergazer je karburator, jel'da??  :misli: 


:nono:
da da karburator,al za er5 mislim da ima fergazere ne xtx
da sad sam skuzio da je ispalo kao da sam za xtx-a napisao pa sam promjenio malo.ugl xtx je ajnspric pa mozda malo manje trosi od er5 (y)
 
btw, probao sam oba no zbog svoje visine (190/100+  :mrgreen: ) bih izabrao XT ali R,
ER5 je izvrstan no meni premali motor
 
Dejan22 said:
Pričao sam s jednim starijim kolegom koji ga je imao jedan vikend na probi. Zbog jednog cilindra i vibracija, njemu kao nije udoban, a ja ga nikada nisam vozio duže i više vozio od recimo jednog đira po gradu. Živim desetak km od centra Osijeka stoga mi treba i motor za obilaznicu i za po gradu što mislim da bi tu xt bio pravi izbor.
Za potrošnju mi je jedan kolega koji ga vozi godinama, kupio ga je novog rekao da mu je prosjek 5l. Također od njega sam čuo da često mjenja te dosjede, već valda tri puta, ako se dobro sjećam, motor nema više od 40000km. Godina je negdje 2006 mislim. Što se kočnica tiče to mi opet jedan drugi prijatelj rekao koji ga je vozio da bi mogle biti i bolje, a onda sam primjetio neke xtje koji nemaju originalne kočnice, nego stavljaju dosta bolje stvari tipa veće diskove i klješta. Kada sam vozio XTa ali r verziju stvaro mi se na prvu svidio, istina, originalni auspusi i te kočnice bih stvrno volio promijeniti nekim boljim i možda neki KOSO sat stavit radi okretaja, a i originalni mi je malo nepregledan, barem meni
inače nisma niti visok niti težak, dosta sam sitan

400kn za servis čak i na svakih 5000km je pizdarija, to nije puno novaca

Originalan auspuh bih sigurno zamjenio nečim malo atraktivnijim, tu mislim na izgled i sam zvuk, jbg mora to bit glasno  :mrgreen:
A za regu bih vraćao vjerovatno originalne auspuhe.
Skupa je ta rega za njega ako je 2300kn, za er5 1300  :misli:
znam da zbog kubikaže xt spada u veću kategoriju, ali opet, imaju isti broj kw, jebemti državu

biker4life hvala ti puno, pročitat ću tvoju temu i još kopati po forumu, stvarno sam mi se dopada motor  (y)


hvala vam na informacijama  (y)

X verzija ima bolje kočnice od R verzije :wink: