xt660x da ili ne

jesi procitao malo teme vezane za taj motor ?  ...
 
ima ih nekoliko , posluzi se trezilicom
pa ako imas kakvih pitanja poslje pitaj  (y)  (da se 100 x ne pise jedno te isto)
 
Evo jedna tema, tu ti ima i o R i o X modelu dosta:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,49440.0.html

...i jos malo o X modelu:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101769.0.html


Inace, ja sam svog XT-X-a uzeo ove godine u drugom mjesecu, napravio do sada 5500 km i prezadovoljan sam. Problema sa gasenjem nisam imao, kao ni niti jednog kvara. Jednocilindras od 660ccm i 48KS nema nekih pretjeranih sportskih ambicija, iako kao i svaki 1 cil. trenutacno reagira na gas, za (kraca) putovanja taman (osobno, do 500-600 km u danu), pod opterecenjem vuce bez problema, potrosnja stvarno mala - samo 4.9 do 5.3 litre 100tke na 100km. Test od 50000km odradio bez kvara (baci look na temu XTX, zadnja stranica).

Ubrzanje do stotke dosta solidno za takav motor, iznosi 5.1s, krajnja (sa Givi Simply kuferom, 45l) iznosi nekih 165km/h, mozda koji kilometar vise. U drugoj i trecoj brzini moguci powerslideovi po losijem asfaltu  8) , iako onda do izrazaja dolazi masa vozila (spreman za voznju 189kg). Zastita od vjetra vrlo dobra do nekih 110-120km/h, suvozacu je dosta udobno i na malo duze ture, iako nakon nekih 300-400km dolazi do izrazaja tvrdoca sica.

Ovjes odlican (za normalnu voznju, NE za supermoto vratolomije), odlicno upija neravnine, a i laksi terenski zadaci (mislim doslovno laksi, za divljanje po sumi su cross motori, a ne ovo) mu nisu nepoznanica.

Yamaha je servisno dobro pokrivena, s tim nebis trebao imati problema. Servisni intervali su po Yamahi: 1000 pa 10 000, pa 20 000,..., ali preporuka nasih servisera je 1000 pa 5 000 pa 10 000 pa 15 000... uglavnom prepoloviti interval izmjene ulja.

Sve u svemu, moje osobno misljenje je da je XTX soft supermoto orijentiran na vozace koji nemaju namjeru stuntati, udoban za putovanja i zahvalan sa svaki dan, pa i pokoji vikend izlet, bilo sportskiji ili "turisticki", male potrosnje i uzorne pouzdanosti, a i cijena od 52 950 kn je i vise nego odlicna. Jos je vazno napomenuti da je Yamaha za ovaj model dosta skrta na dodatnoj opremi, tako da je sve potrebno nadoplatiti. Inace evo cijene nekih dijelova: Handguards (original Yamaha) 910KN, Skid plate (stitnik masine/grana auspuha) cca 900kn, kofer 900KN+400KN nosaci (u mom slucaju Givi), Akrapi (samo topovi) cca 950€.
 
biker4life said:
Evo jedna tema, tu ti ima i o R i o X modelu dosta:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,49440.0.html

...i jos malo o X modelu:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101769.0.html


Inace, ja sam svog XT-X-a uzeo ove godine u drugom mjesecu, napravio do sada 5500 km i prezadovoljan sam. Problema sa gasenjem nisam imao, kao ni niti jednog kvara. Jednocilindras od 660ccm i 48KS nema nekih pretjeranih sportskih ambicija, iako je kao i svaki 1 cil. trenutacno reagira na gas, za putovanja taman, pod opterecenjem vuce bez problema, potrosnja stvarno mala - samo 4.9 do 5.3 litre 100tke na 100km. Test od 50000km odradio bez kvara (baci look na temu XTX, zadnja stranica).

Ubrzanje do stotke dosta solidno za takav motor, iznosi 5.1s, krajnja (sa Givi Simply kuferom, 45l) iznosi nekih 165km/h, mozda koji kilometar vise. U drugoj i trecoj brzini moguca bokovanja po losijem asfaltu  8) , iako onda do izrazaja dolazi masa praznog vozila od cak 189kg. Zastita od vjetra vrlo dobra do nekih 110-120km/h, suvozacu je dosta udobno i na malo duze ture, iako nakon nekih 300-400km dolazi do izrazaja tvrdoca sica.

Ovjes odlican (za normalnu voznju, NE za supermoto vratolomije), odlicno upija neravnine, a i laksi terenski zadaci (mislim doslovno laksi, za divljanje po sumi su cross motori, a ne ovo) mu nisu nepoznanica.

Yamaha je servisno dobro pokrivena, s tim nebis trebao imati problema. Servisni intervali su po Yamahi: 1000 pa 10 000, pa 20 000,..., ali preporuka je 1000 pa 6 000 pa 12 000 pa 18 000...

Sve u svemu, moje osobno misljenje je da je XTX soft supermoto orijentiran na vozace koji nemaju namjeru stuntati, udoban za putovanja i zahvalan sa svaki dan, male potrosnje i uzorne pouzdanosti, a i cijena od 52 950 kn je i vise nego odlicna. Jos je vazno napomenuti da je Yamaha za ovaj model dosta skrta na dodatnoj opremi, tako da je sve potrebno nadoplatiti. Inace evo cijene nekih dijelova: Handguards (original Yamaha) 910KN, Skid plate (poklopac masine) cca 900kn, kofer 900KN+400KN nosaci, Akrapi (samo topovi) cca 950€.

potpisujem  (y)
 
odlican motor samo ne vidim prednost X modela naspram R modela osim wanabe SM look-a
 
Ninja said:
odlican motor samo ne vidim prednost X modela naspram R modela osim wanabe SM look-a
razlika je u manjoj colazi kotaca , prednjoj vilici , kutu prednje vilice ... trebao bi biti agilniji od R-a

premda nisam nikada probao R verziju nekako sam misljenja da bi vise cijela koncepcija R-u pasala  :?  :misli:
 
R ima lošije kočnice i mekši ovjes, rađe X daleko je vozniji.
 
Frane said:
R ima lošije kočnice i mekši ovjes, rađe X daleko je vozniji.

a ne znam nebi se bas slozio  :?

iako nisam vozio xtx-a, mogao bi zakljucit da je ugodaj voznje losiji nego na xtr-u
jer ipak x ima naprijed 17 cola dok r ima 21, tako da je x sigurno drndaviji, dok r doslovno "guta" neravnine  8)
 
Osobno nisam probao R verziju, međutim mislim da su razlike minimalne. Osim par mehanickih razlika koje je netko nabrojao, to su, barem po mom misljenju, vise-manje isti motori. Te sitnice gore ne mogu bitno utjecati na ukupan dojam, te smatram da se vise radi o osobnom ukusu - enduro ili supermoto.

Tko voli supermoto, a ne moze si, ili nece priustiti neki hard supermoto tipa KTM, Husaberg i sl., odabrati ce XTX-a. Tko bi normalan recimo isao na put sa...recimo Berg-om FS650E? To je trkaci motor, tezine 112kg, bez sica za suvozaca, sa vrhunskom dodatnom opremom, spremnom na najteze race ili stunt zadatke, a ne svakodnevnu upotrebu (naveo sam bas taj jer ga je moguce regati, za druge nisam siguran). Ako vozac voli SM look, ali i putovanja a i sve sto takav motor nosi (every day bike, kufer, suvozac, mala potrosnja), odabrati ce nesto tipa XTX. Za vratolomije i profesionalnu upotrebu su drugi motori. Isto vrijedi i za R verziju. Namijenjena je istome cemu i X, uz mrvicu vecu okretnost na terenu, ali nikako skakanju po sumi i livadama. A izgled asocira na neke hard off-road motore.

Kod motora koji su spremljeni za stazu mozemo govoriti o tisucinkama, nijansama stabilnosti i sl., međutim, osobno mislim da u svakodnevnoj primjeni i nema bas nekih razlika između R-a i X-a, osim normalno u izgledu.  (y)
 
ljudi puno vam hvala na odgovorima ,cini mi se da bi to moglo biti to samo ga jos moram probat pa :misli: cu znat da ili ne
 
feliks said:
ljudi puno vam hvala na odgovorima ,cini mi se da bi to moglo biti to samo ga jos moram probat pa :misli: cu znat da ili ne

Ajde, sretno sa kupovinom i javi kako je proslo.

Ima nas tu sve vise na XT-ima na forumu, bilo R, bilo X, pa bi mozda i mi mogli otvoriti jedan topic gdje bi pisali svoje dojmove i iskustva. Hm, ima jos netko tko je za?  :misli: Onako nesto tipa:

- Yamaha XT - General Topic -

Zainteresirani??? ...pitam, jer da ne otvaram topic gdje nitko nece pisati, i/ili ce ljudi pisati gluposti. Ili da nam moderatori spoje ovaj i ona 2 topica sta sam linkao, pa da imamo neku osnovu...??? Jer ovako su teme (njih cak 3-4 o XT-ima) razbacane, tesko je naci trazenu informaciju, a ipak nas ima dosta (bar sam ja stekao takav dojam).
 
biker4life said:
Ajde, sretno sa kupovinom i javi kako je proslo.

Ima nas tu sve vise na XT-ima na forumu, bilo R, bilo X, pa bi mozda i mi mogli otvoriti jedan topic gdje bi pisali svoje dojmove i iskustva. Hm, ima jos netko tko je za?  :misli: Onako nesto tipa:

- Yamaha XT - General Topic -

Zainteresirani??? ...pitam, jer da ne otvaram topic gdje nitko nece pisati, i/ili ce ljudi pisati gluposti. Ili da nam moderatori spoje ovaj i ona 2 topica sta sam linkao, pa da imamo neku osnovu...??? Jer ovako su teme (njih cak 3-4 o XT-ima) razbacane, tesko je naci trazenu informaciju, a ipak nas ima dosta (bar sam ja stekao takav dojam).

ja sam za  (y)
 
biker4life said:
Ajde, sretno sa kupovinom i javi kako je proslo.

Ima nas tu sve vise na XT-ima na forumu, bilo R, bilo X, pa bi mozda i mi mogli otvoriti jedan topic gdje bi pisali svoje dojmove i iskustva. Hm, ima jos netko tko je za?  :misli: Onako nesto tipa:

- Yamaha XT - General Topic -

Zainteresirani??? ...pitam, jer da ne otvaram topic gdje nitko nece pisati, i/ili ce ljudi pisati gluposti. Ili da nam moderatori spoje ovaj i ona 2 topica sta sam linkao, pa da imamo neku osnovu...??? Jer ovako su teme (njih cak 3-4 o XT-ima) razbacane, tesko je naci trazenu informaciju, a ipak nas ima dosta (bar sam ja stekao takav dojam).
iako ne vozim xt660x ja sam za!!
 
Onda ukoliko se jos par ljudi javi otvaram navedenu temu. Pogledajte recimo zadnjih par stranica u tehnickim pitanjima - svako malo naiđe topic gdje netko pita nesto ukratko za XT-a... za gasenje, pa za kupnju... Ista situacija je i u generalnom forumu motori.hr - tamo ima tema o XT-R na nekih 8 stranica, a diskutirali smo i o auspusima i o X modelu, opremi, krajnjoj, ubrzanju, razlikama X-R... Uglavnom ja se nadam da ce biti uspjesno... da ne budemo kao beskucnici  :LOL: , pa svako malo ubodemo neki topic  (y)

@ JuTube: ...pa nije pisalo 660 u naslovu  8) ... dobrodosli su svi na XT-ima (a i ostali, nemojte krivo shvatiti)...
 
Nekak mi nije jasno zašto kupit xt za 52k, a ne cekat zimu kada se Pegaso dobije za 44k?  :misli:
 
XTX je soft SM(supermoto izgled,žbičane felge itd.)!!A Pegaso Strada je za putovanja al može poslužit iz za zabavu!!!Ak sam u nečem pogriješio nek me neko ispravi!!