Evo jedna tema, tu ti ima i o R i o X modelu dosta:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,49440.0.html
...i jos malo o X modelu:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,101769.0.html
Inace, ja sam svog XT-X-a uzeo ove godine u drugom mjesecu, napravio do sada 5500 km i prezadovoljan sam. Problema sa gasenjem nisam imao, kao ni niti jednog kvara. Jednocilindras od 660ccm i 48KS nema nekih pretjeranih sportskih ambicija, iako je kao i svaki 1 cil. trenutacno reagira na gas, za putovanja taman, pod opterecenjem vuce bez problema, potrosnja stvarno mala - samo 4.9 do 5.3 litre 100tke na 100km. Test od 50000km odradio bez kvara (baci look na temu XTX, zadnja stranica).
Ubrzanje do stotke dosta solidno za takav motor, iznosi 5.1s, krajnja (sa Givi Simply kuferom, 45l) iznosi nekih 165km/h, mozda koji kilometar vise. U drugoj i trecoj brzini moguca bokovanja po losijem asfaltu 8) , iako onda do izrazaja dolazi masa praznog vozila od cak 189kg. Zastita od vjetra vrlo dobra do nekih 110-120km/h, suvozacu je dosta udobno i na malo duze ture, iako nakon nekih 300-400km dolazi do izrazaja tvrdoca sica.
Ovjes odlican (za normalnu voznju, NE za supermoto vratolomije), odlicno upija neravnine, a i laksi terenski zadaci (mislim doslovno laksi, za divljanje po sumi su cross motori, a ne ovo) mu nisu nepoznanica.
Yamaha je servisno dobro pokrivena, s tim nebis trebao imati problema. Servisni intervali su po Yamahi: 1000 pa 10 000, pa 20 000,..., ali preporuka je 1000 pa 6 000 pa 12 000 pa 18 000...
Sve u svemu, moje osobno misljenje je da je XTX soft supermoto orijentiran na vozace koji nemaju namjeru stuntati, udoban za putovanja i zahvalan sa svaki dan, male potrosnje i uzorne pouzdanosti, a i cijena od 52 950 kn je i vise nego odlicna. Jos je vazno napomenuti da je Yamaha za ovaj model dosta skrta na dodatnoj opremi, tako da je sve potrebno nadoplatiti. Inace evo cijene nekih dijelova: Handguards (original Yamaha) 910KN, Skid plate (poklopac masine) cca 900kn, kofer 900KN+400KN nosaci, Akrapi (samo topovi) cca 950€.