OldBoy said:...i druga strana iskrojena i isklepana.
...uočljiva je nesimetričnost: lijeva strana ima jedan segment manje jer nema čepa kojeg se trebalo zaobići. Osim toga nema ni indikatora temperature, nema termoprekidača. Motori su inače slabo simetrični strojevi
...po ovoj završenoj fazi dosjedi među segmentima su prilično nepravilni i grbavih rubova.
...površina ljuski je "bubuljićava" (od udaraca čekića okruglog vrha). Slijedi turpijanje.
...na slici je segment preko kojega se tek desetak puta povukla rašpa. Vidi se da su vrhovi izbočenja počeli nestajati. Turpijanje se nastavlja dok čitav komad ne postane ravnomjerno "izgreban". I tako jedan po jedan...
ShadowV said:My respect!!!
Primjećujem samo jedan mali nedostatak: SIC!
Naime i sic bi trebalo preraditi u stilu svega ostaloga... Ako ti to nema tko odraditi dovoljno kvalitetno...: TU SAM! Bilo bi mi pravo zadovoljstvo "prilagoditi" sjedalo za tvog ljubimca, ali i upoznati te u živo...
btw: obojeni metali (aluminij, bakar, mesing...) se "otpuštaju" tako, da zagriješ metal do crvene boje i potom ga uroniš u hladnu vodu...
Još jednom; moj duboki naklon za učinjeno!!!
Sa štovanjem,
Vlado
strasilo said:e ovo se zove pravi poduzetnik .... spojiti ugodno s korisnim je pravi užitak ...
btw: za bakar i mesing si upravu, ali ne i za aluminij .... ... no postoji i nus pojava obojeni metali nakon zagrijavanja i naglog hlađenja postaju mehki ko duša.. ...
OldBoy said:...evo što je neznanje: ja sam ga savijao bez otpuštanja . U nastavku ću probati i tu tehologiju.
kalimero said:Najponiznije se ispričavam što se usudih bilo što komentirati
OldBoy said:...nije nikakav problem ako kažeš "ne sviđa mi se", čak i ako ne znaš objasniti zašto. Al izjavit da bi ti bilo neugodno da te vide na njemu je neumjesno, jer ti ja nisam ponudio da se provozaš. Što si tražio, to si dobio...
OldBoy said:...nije nikakav problem ako kažeš "ne sviđa mi se", čak i ako ne znaš objasniti zašto. Al izjavit da bi ti bilo neugodno da te vide na njemu je neumjesno, jer ti ja nisam ponudio da se provozaš. Što si tražio, to si dobio...
kalimero said:Fala Bogu da barem ovdje dobijem što sam tražio, ako već nigdje drugdje
Pratim temu-sve pohvale majstoru unikat-raritet-imati nešto što niko nema...a tvojih ruku delo.Samo nastavi i kači slike :wink:OldBoy said:...ruke su najprecizniji alat na svijetu. Ne moraš se čuditi :wink:
braco1 said:Pratim temu-sve pohvale majstoru unikat-raritet-imati nešto što niko nema...a tvojih ruku delo.Samo nastavi i kači slike :wink:
gastajbarter said:Unikat,rucni rad..to cijenim mada mi se licno ne svidja al eto.nema ga niko i to mu podize vrijednost. Kad se steknu finansijki uslovi bilo bi pozeljno stavit recimo zadnju vilicu on novije R1 i neke prave auspuhe tako da ne strsi ona rora sa strane, naprijed isto neku noviju vilicu sa radijalnim kocnicama i maknut ovu masku i napravit nesto isto unikatno..to bi ga malo podiglo..normalno turbina za mashinu u trecoj fazi uvijek dobro dodje
Sve podpisujemOldBoy said:...stoji sve što si rekao . Ali... To bi onda bio show-bike sa takmičarskim pretenzijama (ono, da ga staviš naprikolicu i voziš po izložbama i moto-sajmovima). Ovako je normalan motor za provozati se gradom i okolicom. Streetfighter, malo drugačiji od ostalih iz vrste. Lova dakle nije problem. A masku ću napraviti, odavno sam to odlučio.