...prije nego li nastavim radove na svom motoru sa lancobranom i novom maskom, odlučio sam neke uočene nedostatke ispraviti.
Prije četiri godine (na početku sezone 2008.) dovršio sam prednji blatobran na način da sam segmente vario jedan za drugi, što se pokazalo kao najlošija vatijanta jer su zavareni sklopovi uvijek kruti, a varovi krti pa usljed vibracija i dinamičkog naprezanja stalno pucaju. Krpao sam i vozio dalje, da bi na kraju to izgledalo kao na slikama: izbliza gledano užas, sa dva-tri koraka udaljenosti može se zanemariti.
Riješio sam napraviti novi blatobran na način da ću na svakom njegovom elementu izvesti ušice kojima će biti povezan sa slijedećim u nizu. Neću vas gnjaviti detaljima izrezivanja, savijanja, i kovanja svake pojedine ljuske, jer sam o tome opširnije govorio prije par stranica. Na donjoj slici je blatobran u fazi dovršavanja kovanja i pripasivanja ljuski.
A na ovoj slici je dovršeno kovanje. Elementi su povezani sa M4 vijcima i maticama.
U slijedećem koraku se sve rastavilo i elemeti su se dodatno justirali do potpunog prijanjanja (papagajkama sa pobrušenim zubima)...
...i izgrebani rašpom.
Pa se sve ponovo sastavilo (za potrebe slikanja)
I na kraju, da usporedite: stari i novi blatobran jedan pored drugoga. Uočite na starome ojačanja koja sam ubacivao s nutarnje strane kada se više nije moglo ništa postići varenjem.