CHOS said:
ja sam to isto radio prije par godina,ona manja leca je maglenka a onaj dio "niklovani"nakon mjesec dana postane crn
al vjerujem da ces ti vec nesto rijesiti
...uvažavam tvoje iskustvo o tamnjenju kromiranog plastičnog prstena i odustajem od njega
.
Nabavio sam lijevi far (odnosno njegovu konzolu) i sada nastavljam sa poslom. Prvo sam odredio koliki razmak želim imati između leća. Estetika kaže da je to veličina jednog promjera leće, dakle 60 mm. Da bi ih u prostoru fiksirao na tom razmaku i međusobno horizontano, prvo sam situaciju preslikao na papir i prenio na lim. Kod ovakvog posla vrlo je bitno uvijek znati koji je lijevi, a koji desni utor jer oni mogu, ali ne moraju biti isti.
Zatim sam izrezao traku (i na njoj povukao simetralu). Njome ću spojiti leće, a u isto vrijeme će mi tijekom kontrukcije označavati simetralu čitavog sklopa i nosač ljuski.
Iz tog razloga ona mora biti okomita na spojnicu središta leća što je točnije moguće.
Pričvršćena je samo jednim vijkom kako bi je mogli dodatno po potrebi justirati. Sada na njoj možemo nacrtati predhodno probušene rupe za međusobno povezivanje leća. Ovaj sistem stvarnog preslikavanja postojećeg stanja je puno pouzdaniji od bilo kakvog mjerenja.
U nastavku onako kako su me u osnovnoj školi prije četrdeset i pet godina učili: središta piknuti šilom i zatočkati "kirnerom"
Zatim probušiti rupe i "frezenkati" širim srvdlom rubove provrta da uklonimo srh od bušenja
Na kraju spojimo vijčano (M4).
Možda se ovo nekome čini predetaljnim objašnjenjem, ali uvijek ima onih koji bi možda i sami probali nešto napraviti. Pa da ne žure i krivo odrežu, nek predhodno triput mjere.
Za nastavak ću morati demontirati kompletnu postojeću konstrukciju fara i maske sa motora. Bit ćeto prilika za pogledati kako sam razmišljao i radio prije sedam godina.