Yamaha MT-07

joke said:
Jedna od rijetkih slika MT07 sa originalnom dodatnom opremom.

Yamaha_MT07.jpg


Na slici vidimo: donji poluoklop, vjetrobran, led pokazivače smjera, sportski ili light nosač tablice (homologacijski stup ugrađen, to u realnosti ne ugrađujete :mrgreen:), slidere, zaštitu hladnjaka i  pokrov sjedala suvozača. Možda sam nešto preskočio, ali sumnjam.

... ručice nisu original  :jesus:  :LOL:
 
Ne znam zašto se ovaj estetski dodatak koji završava u visini nosača volana uopće zove vjetrobran  :misli: Ovaj komadić plastike bi pod 'obavezno' trebao dolazit u serijskoj opremi.
 
Luk6a said:
Ne znam zašto se ovaj estetski dodatak koji završava u visini nosača volana uopće zove vjetrobran  :misli: Ovaj komadić plastike bi pod 'obavezno' trebao dolazit u serijskoj opremi.

Slažem se...ali na par slika na netu vidim da već ima i ''normalnih'', većih vjetrobrana, odnosno onih koji bi trebali imati i koliko toliko neku funkciju...
 
Šteki said:
Slažem se...ali na par slika na netu vidim da već ima i ''normalnih'', većih vjetrobrana, odnosno onih koji bi trebali imati i koliko toliko neku funkciju...

...tko je imao naked zna koliko znači ovaj mali komad plastike....puno. Osim toga što donekle "ubija" udar vjetra, ostaje u svakom slučaju i estetika, te zaštita pozadine instrument table od kukaca.
Svojevremeno sam vozio X11 goli i njegova forma instrumenata je bila dovoljna da bude ugodniji puno više od Horneta, dakle i malo je kod nakeda puno  (y)

Honda%20X11%20%202.jpg
 
joke said:
...tko je imao naked zna koliko znači ovaj mali komad plastike....puno. Osim toga što donekle "ubija" udar vjetra, ostaje u svakom slučaju i estetika, te zaštita pozadine instrument table od kukaca.
Svojevremeno sam vozio X11 goli i njegova forma instrumenata je bila dovoljna da bude ugodniji puno više od Horneta, dakle i malo je kod nakeda puno  (y)

Mislim da će ovom slučaju to bit više  'kukcobran' nego vjetrobran  :mrgreen: Problem je u instrument tabli koja je iznad vjetrobrana i koja će pokvarit sve ono što vjetrobran napravi. Bit će i većih vjetrobrana ( OEM i ostali ), tako da ovaj mali ne bi nikome preporučio.
 
joke said:
Postoji i kit 35 koji se dokupljuje
Kit je lako skinit
Ja nebi čekao, stavio bi kit i vozio se

Joke daj mi reci:

-Ako kit postoji di ga kupit i koliko košta ako znaš (imate li vi u ovlaštenim salonima)
-Ako ga je lako skinit di ili kod koga ga upoće i stavit (radite li vi to u ovlaštenim servisima i po kojoj cijeni)
-Prijatelj ima A kategoriju tako da mu nije bitno, u tom slučaju treba li na homologaciju s motorom
-Jer bi on stavio kit i vozio se pa kad mu dopizdi 50-ak konja bi ga skinuo i pržio na 75 konja

Hvala i pozz.
 
Pa ako ima full A, zašto gušit motor?

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Početnik je, ali ono totalni vozio nekad davno pa mu ni svejedno prvo se hoće oprobat na 50 konja znači 25 manje pa kad to savlada bi to skinuo.
 
Sve je to u glavi.
Ako je normalan, ni 100 konja mu neće bit puno, a ako nije, i 20 mu je previše.

:starac:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Isto mu to rekoh ali je to ipak u njegovoj glavi pa ako ga veseli neka mu bude.
 
U tom slučaju najbolje i najjeftinije je da mu kao kod blokiranog FZ6 skratimo hod ručice gasa, efekt je sličan.
Niti je lako i jeftino stavit/skinit kit na motor pune snage(homologacija), niti skinuti blokadu sa blokiranog.
 
Ako se može super mislm da će mu to bit najbolja solucija BTW koliko se čeka model sa ABS-om.
 
joke said:
...tko je imao naked zna koliko znači ovaj mali komad plastike....puno. Osim toga što donekle "ubija" udar vjetra, ostaje u svakom slučaju i estetika, te zaštita pozadine instrument table od kukaca.
Svojevremeno sam vozio X11 goli i njegova forma instrumenata je bila dovoljna da bude ugodniji puno više od Horneta, dakle i malo je kod nakeda puno  (y)

Honda%20X11%20%202.jpg

recimo da sam imao par nakeda, mogu potvrditi da taj komad plastike znači goli kujac

osim ako vozač nije niži od 1,50

onda mu je dovoljno sakrit se iza rezervoar



Srki
 
Nikad mi nisu bili jasni oni koji kupe naked pa traže vjetrobransku zaštitu. Naked je lakši, pregledniji i ljepši upravo zbog neimanja oklopa, a ako predimenzionirani prozirni vjetrobran nakeljimo na nakeda on to više i nije. Takvi bi morali odabrati poluoklopljene ili oklopljene izvedbe jer nije ni vjetrobranska zaštita sami vjetrobran, niti je bezazleno stavljati jedro proizvoljne veličine direktno na upravljački sklop.