Yamaha MT-07

joke said:
Ovaj prvi koji sam prodao je sa 35 kW, za ispitno vozilo Autoškole.
Postoji i kit 35 koji se dokupljuje i izvorno tvornički model.
Kit je lako skinit, ali tvornički je teže, treba mjenjati/dokupiti i hardver i softver. S druge strane kit je jedino aktualan nakon homologacije obavljene na teh. pregledu(za bilo koji brand).
Ja nebi čekao, stavio bi kit i vozio se, a policiju na terenu bi pokušao rješiti sa računom/potvrdom servisa o ugrađenom kitu. U prometnoj će u tom slučaju biti upisana full snaga, ali igram na činjenicu da policija na terenu nije upoznata sa detaljima. Jedini je problem ukoliko se nađeš u prometnoj nesreći.

..koji motor kupiti ovisi o tvojim potrebama  i aftersales podršci u regiji. Kod nas npr. nema servisa za ovu drugu opciju. Audi servis je ovlašten od 01/2014 a koliko je to dobra opcija govori ime servisa samo za sebe.
hvala na odgovou/savjetu, pričekat ću službenu cijenu, ako ke manja od 50k bio bih idiot da to ne iskoristim, još tome, imam yamahin servis u krugu 10km (iz vž-a sam) dok bi za honda uvijek trebao u zg..
 
bebeli said:
hvala na odgovou/savjetu, pričekat ću službenu cijenu, ako ke manja od 50k bio bih idiot da to ne iskoristim, još tome, imam yamahin servis u krugu 10km (iz vž-a sam) dok bi za honda uvijek trebao u zg..

Koju službenu cijenu :misli:
 
Zvao sam Yamaha centar Zagreb i rekli su se još ne zna koja je cijena.. ali kad razmislim da si napisao da ste prodali već par komada znači da je cijen definirana.. pardon, znači 48 000 kn ?
 
bebeli said:
Zvao sam Yamaha centar Zagreb i rekli su se još ne zna koja je cijena.. ali kad razmislim da si napisao da ste prodali već par komada znači da je cijen definirana.. pardon, znači 48 000 kn ?

Zagreb :LOL:, pa zna se di je centar svita 8)

:mrgreen:

...službena cijena Yamahe MT07 je 46900 kn, 50900 sa ABS sustavom.
 
joke said:
Zagreb :LOL:, pa zna se di je centar svita 8)

:mrgreen:

...službena cijena Yamahe MT07 je 46900 kn, 50900 sa ABS sustavom.
a jebiga, bliže je zg na 100km nego st na 500km :D je ništa, pravac student servis i počet radit :D hvala joke ;) ps: čuo sam da je abs za pi*****  :D
 
bebeli said:
a jebiga, bliže je zg na 100km nego st na 500km :D je ništa, pravac student servis i počet radit :D hvala joke ;) ps: čuo sam da je abs za pi*****  :D

Abs je dobar ukoliko ti financijski ne predstavlja problem, ima sigurno više pluseva nego minusa, ako cijenu ne ubrajamo kao minus  :mrgreen: Btw, dostava vozila na kućnu adresu je kod nas gratis 8)
 
bebeli said:
a jebiga, bliže je zg na 100km nego st na 500km :D je ništa, pravac student servis i počet radit :D hvala joke ;) ps: čuo sam da je abs za pi*****  :D

Groblja i bolnice su pune onih što su tako mislili. (y)

joke said:
46900, službeno  (y)

Korektna cijena. (y)
 
joke said:
..svjetska prezentacija (test vožnje novinara) je planirana za isti period kao i dolazak u prodavaonice, dakle cca 1/2 2. mjeseca.

Hvala! Stvarno jedva čekam recenzije/testove ovog motora.
 
Što se tiče recenzija ili testova sve je tu manje više sve jasno. Mlađi brat MT-09. Super lagan motor s 2 cilindra, solidan broj konja, mala potrošnja, vrhunska cijena, a još i 'made in Japan'. Bolje ne može (y)

Uplati-pali-vozi......je li tako Joke? :mrgreen:
 
Luk6a said:
Što se tiče recenzija ili testova sve je tu manje više sve jasno. Mlađi brat MT-09. Super lagan motor s 2 cilindra, solidan broj konja, mala potrošnja, vrhunska cijena, a još i 'made in Japan'. Bolje ne može (y)

Uplati-pali-vozi......je li tako Joke? :mrgreen:

Nije baš mlađi brat, 09 ima živčani i jaki trocilindrik, dok je ovdje riječ o dvocilindriku, čija je glavna karakteristika bogati okretni moment i kako kažu, izuzetno mala potrošnja goriva. MT07 je motor za početne korake, a 09 za napredne  :mrgreen:
 
Mlađi ili manji, svejedno je. Nisam baš siguran da je 70 i kusur konja za početnike  :misli:
 
Luk6a said:
Mlađi ili manji, svejedno je. Nisam baš siguran da je 70 i kusur konja za početnike  :misli:

XJ6 je sa 3 konja više bio idealan motor za autoškole, s tim da on ima i 2 cilindra i puno kila viška.
MT07 je lakši i uži, neznatno slabiji i nema sumnje da je za početnike idealan, što mu na kraju i cijena potvrđuje.
 
Mislim da je 50 konja sasvim dovoljno za početak i za auto-škole. Honda CBR500F je taman za tu svrhu  :mrgreen:

Prodavat će se MT-07 dobro i bez auto-škola, ne brini  :wink:
 
joke said:
izuzetno mala potrošnja goriva.

:D Nakon Honde cb500 i nc700, i Yamaha navodi ovu karakteristiku na novom dvocilindrašu. S time da je mt07 jači i definitivno isplativiji (a i bolje izgleda, meni bar)!  (y)
 
Luk6a said:
Mislim da je 50 konja sasvim dovoljno za početak i za auto-škole. Honda CBR500F je taman za tu svrhu  :mrgreen:

Prodavat će se MT-07 dobro i bez auto-škola, ne brini  :wink:

Nisi pratio na satu :mrgreen:
MT07 za auto školu i ima 50 ks, otvorena verzija je 75 ks.
 
joke said:
Nisi pratio na satu :mrgreen:
MT07 za auto školu i ima 50 ks, otvorena verzija je 75 ks.

......bez konkurencije u svakom pogledu (y) Nadam se probnoj vožnji kad dođem na redovni servis za 2-3 sedmice  :D
 
Vezano uz raspravu sa druge i trece stranice - cijena je zaista pohvalna, kao i mjesto proizvodnje. (y)

Seriji XT, tj. posebno modelu XT660X se, bojim se, bliži kraj proizvodnje. Model je na tržištu od 2004., zadnji redizajn je bio davne 2007., a cijena danas je potpuno nekonkurentna. Ja sam 2008. kupio novi "X" i tada je koštao 52.950 kn. U međuvremenu se ništa nije promijenio, osim što je cijena narasla, a za sličnu cijenu ili jako blizu (pogotovo sa popustima na kraju sezone) su i MT-09, FZ8N, a MT-07 je osjetno jeftiniji. Istina da niti jedan od njih nije pripadnik "soft-motard" klase, međutim, kako sam nedavno i pisao u temi "Popularnost "soft-supermoto" klase - danas?", bojim se da je i zainteresiranost za tu klasu danas jako splasnula. Istina je da sam ja sa svojim u 4 godine napravio bezbrižnih 43.000 km, te da sam bio prilično zadovoljan, ali pouzdanost nije jedini faktor koji garantira popularnost na tržištu i dobru prodaju.
 
biker4life said:
Vezano uz raspravu sa druge i trece stranice - cijena je zaista pohvalna, kao i mjesto proizvodnje. (y)

Seriji XT, tj. posebno modelu XT660X se, bojim se, bliži kraj proizvodnje. Model je na tržištu od 2004., zadnji redizajn je bio davne 2007., a cijena danas je potpuno nekonkurentna. Ja sam 2008. kupio novi "X" i tada je koštao 52.950 kn. U međuvremenu se ništa nije promijenio, osim što je cijena narasla, a za sličnu cijenu ili jako blizu (pogotovo sa popustima na kraju sezone) su i MT-09, FZ8N, a MT-07 je osjetno jeftiniji. Istina da niti jedan od njih nije pripadnik "soft-motard" klase, međutim, kako sam nedavno i pisao u temi Popularnost "soft-supermoto" klase - danas?, bojim se da je i zainteresiranost za tu klasu danas jako splasnula.

Krivo, promijenio se, odnosno povečao, pdv i trošarina, dakle nameti,  ne bazna cijena Yamaha-e
 
joke said:
Krivo, promijenio se, odnosno povečao, pdv i trošarina, dakle nameti,  ne bazna cijena Yamaha-e

Naravno, mislim da je to svakome tko prati tržište jasno. Ali poanta je u tome da je model predugo na tržištu bez ikakvih izmjena, a prodaja dodatno pada ne samo zbog porasta cijene zahvaljujući nametima, već i radi stagnacije modela kao takvog.

Osobno bili bi mi drago vidjeti obnovljeni XT660X, sa jačim agregatom i modernijim izgledom, jer mi je ta klasa i danas na neki način simpatična, ali bojim se da je to daleko od realizacije.
 
Jedna od rijetkih slika MT07 sa originalnom dodatnom opremom.

Yamaha_MT07.jpg


Na slici vidimo: donji poluoklop, vjetrobran, led pokazivače smjera, sportski ili light nosač tablice (homologacijski stup ugrađen, to u realnosti ne ugrađujete :mrgreen:), slidere, zaštitu hladnjaka i  pokrov sjedala suvozača. Možda sam nešto preskočio, ali sumnjam.