Yamaha T-Max 530 - General Topic

info samo ako se tko razumi. dva sa oglasa izasla. jedan blackmax2013 abs 40000km 56tis kun a drugi je white2014 22000km ima opreme, 56tis kun... koji je bolji za uzet
 
tbroks said:
info samo ako se tko razumi. dva sa oglasa izasla. jedan blackmax2013 abs 40000km 56tis kun a drugi je white2014 22000km ima opreme, 56tis kun... koji je bolji za uzet
Ovi blackmax mi je od poznanika i dobar je skroz napravia je veliki servis i nove gume,a white-u triba skinit ovi auspuh to je vjerovatno skraćivan ali ima zato variomat,e sad šta ti više odgovara.
 
joke said:
Ja bi to ovako preveo ipa ... 3 konja jači i 4 kg teži .. još uvijek u okvirima A2 kategorije

ne razumin iskreno,
pa zašto ne priđu u A kategoriju sa kw i zašto se drže okvira A2 kategorije,
ustvari šta su dobili sa ta 3 konja ako je teži 4 kile,koliko se proda taj tmax moga bi postati brand unutar same yamahe a oni sve to mizerno sa ks  :cool:
 
DA-IM said:
ne razumin iskreno,
pa zašto ne priđu u A kategoriju sa kw i zašto se drže okvira A2 kategorije,
ustvari šta su dobili sa ta 3 konja ako je teži 4 kile,koliko se proda taj tmax moga bi postati brand unutar same yamahe a oni sve to mizerno sa ks  :cool:
A drže se one zašto minjat konja koji podjeđuje al X-adv in je pomrsia račune(nećemo gledat splitsku scenu).
 
Drže se one da je bolje imat 50-60% zarade po proizvedenom skuteru (tehnologija s pocetak 2000ih, otplaćeni proizvodni pogoni, nikakav trošak R&D, nove plastike svako dvije godine...), nego 5-10% ....
 
gvo said:
Drže se one da je bolje imat 50-60% zarade po proizvedenom skuteru (tehnologija s pocetak 2000ih, otplaćeni proizvodni pogoni, nikakav trošak R&D, nove plastike svako dvije godine...), nego 5-10% ....
Ovo se slazem
Cijena bi tribala bit plafon 70 iljada kn za top model
Ali vrc ide na vodu dok se ne razbije.za sada donosi vodu ali daleko je to od prije......
Ovako prostituiranje na najjace......nekoc pojam u svijetu skutera sada kineski dizajn i miljon lampica........


Sent from my internet mobile device
 
Na kraju sezone. moj DX 2019.
:)
 

Attachments

  • 20191103_112003.jpg
    20191103_112003.jpg
    752.7 KB · Views: 153
  • 20191103_112018.jpg
    20191103_112018.jpg
    841.7 KB · Views: 162
Joke imam jedno pitanje.... stavio sam ovo proljeće na T max-a 530 (2016) full Termignonija, od tada imam problem da u srednjim okretajima oko 3500-4000 okretaja ( vrlo se često vozi u tim okretajima jer su to gradske brzine od 60-75 km/h) dolazi do gubljenja snage kao da slabije gas prima odnosno ne prima linearno gas. Sad neki dan sam kupio upmap 800 orginal od Termignonija i stavio novu mapu koja odgovara auspuhu i race db kileru u njemu s kojim se vozim veći dio godine. Došlo je do poboljšanja ali još uvijek se osjeti ta rupa u istim okretajima, uglavnom motor u tom području je puno slabiji nego sa serijskim auspuhom. Što tu može biti uzrok ?
 
Auspuh koji je lijep

U svakom slučaju ostanak problema na istom mjestu nakon izmjene mape govori da je problem mehanički. Tu dolazimo do ovog "lijep", em je kratak, em je širok, em je blokiran. Ništa tu nije normalno, osim ako to sve otvoreno ne ispeglaš sa racing variomatom.
 
joke said:
Auspuh koji je lijep

U svakom slučaju ostanak problema na istom mjestu nakon izmjene mape govori da je problem mehanički. Tu dolazimo do ovog "lijep", em je kratak, em je širok, em je blokiran. Ništa tu nije normalno, osim ako to sve otvoreno ne ispeglaš sa racing variomatom.
a koji je najbolji ako je ovaj najlepsi? :)
 
crni konjanik said:
Joke imam jedno pitanje.... stavio sam ovo proljeće na T max-a 530 (2016) full Termignonija, od tada imam problem da u srednjim okretajima oko 3500-4000 okretaja ( vrlo se često vozi u tim okretajima jer su to gradske brzine od 60-75 km/h) dolazi do gubljenja snage kao da slabije gas prima odnosno ne prima linearno gas. Sad neki dan sam kupio upmap 800 orginal od Termignonija i stavio novu mapu koja odgovara auspuhu i race db kileru u njemu s kojim se vozim veći dio godine. Došlo je do poboljšanja ali još uvijek se osjeti ta rupa u istim okretajima, uglavnom motor u tom području je puno slabiji nego sa serijskim auspuhom. Što tu može biti uzrok ?

... stavi variomat...  8):mrgreen:
 
joke said:
Auspuh koji je lijep

U svakom slučaju ostanak problema na istom mjestu nakon izmjene mape govori da je problem mehanički. Tu dolazimo do ovog "lijep", em je kratak, em je širok, em je blokiran. Ništa tu nije normalno, osim ako to sve otvoreno ne ispeglaš sa racing variomatom.
pa pola Italije vozi na tom auspuhu, ne bi to smjelo biti tako, nešto tu nije kako treba... dat ću ponovno sve presložiti pa ću vidjeti.....