Yamaha T-Max 530 - General Topic

crni konjanik said:
pa pola Italije vozi na tom auspuhu, ne bi to smjelo biti tako, nešto tu nije kako treba... dat ću ponovno sve presložiti pa ću vidjeti.....

Stucco pitura, tutto per bella figura

Ne izmišljaju se poslovice bez razloga  :mrgreen:
 
crni konjanik said:
Joke imam jedno pitanje.... stavio sam ovo proljeće na T max-a 530 (2016) full Termignonija, od tada imam problem da u srednjim okretajima oko 3500-4000 okretaja ( vrlo se često vozi u tim okretajima jer su to gradske brzine od 60-75 km/h) dolazi do gubljenja snage kao da slabije gas prima odnosno ne prima linearno gas. Sad neki dan sam kupio upmap 800 orginal od Termignonija i stavio novu mapu koja odgovara auspuhu i race db kileru u njemu s kojim se vozim veći dio godine. Došlo je do poboljšanja ali još uvijek se osjeti ta rupa u istim okretajima, uglavnom motor u tom području je puno slabiji nego sa serijskim auspuhom. Što tu može biti uzrok ?

Btw, kud je ovo otislo, Termi su nekad iskljucivo mogao vidjeti na Ducati-ju, a eto dali se i oni u ove sfere....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Btw, kud je ovo otislo, Termi su nekad iskljucivo mogao vidjeti na Ducati-ju, a eto dali se i oni u ove sfere....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Čovjek umro od tuge.

https://www.rideapart.com/articles/383030/luigi-termignoni-dead-age-75/
 
diskakosi said:
Da priupitam ovdje
Drzac za mobitel di sta i koja je cijena? T max 2016


iz OEM kataloga za Splicko područje.

12846842-2
 
crni konjanik said:
Joke imam jedno pitanje.... stavio sam ovo proljeće na T max-a 530 (2016) full Termignonija, od tada imam problem da u srednjim okretajima oko 3500-4000 okretaja ( vrlo se često vozi u tim okretajima jer su to gradske brzine od 60-75 km/h) dolazi do gubljenja snage kao da slabije gas prima odnosno ne prima linearno gas. Sad neki dan sam kupio upmap 800 orginal od Termignonija i stavio novu mapu koja odgovara auspuhu i race db kileru u njemu s kojim se vozim veći dio godine. Došlo je do poboljšanja ali još uvijek se osjeti ta rupa u istim okretajima, uglavnom motor u tom području je puno slabiji nego sa serijskim auspuhom. Što tu može biti uzrok ?
Mivv sa varijantom moran se pazit jer oce slajfat
Kad je bila samo variomat nikakvih problema
Sad vuče iz bilo kojih okretaja
Naravno Kralj pa je možda ima nešto i u tome


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Izgleda da se The Kralj vratio
drugi po prodaji u januaru u Italiji :)

https://www.omnimoto.it/news/396664/mercato-moto-scooter-gennaio-2020/

Koliko vidim lakse je prodati zgradu parlamenta u Rimu nekom turisti, nego italijanu Kymca AK550 :)
 
pinokio said:
Izgleda da se The Kralj vratio
drugi po prodaji u januaru u Italiji :)

https://www.omnimoto.it/news/396664/mercato-moto-scooter-gennaio-2020/

Koliko vidim lakse je prodati zgradu parlamenta u Rimu nekom turisti, nego italijanu Kymca AK550 :)
Mislis dvoguzni
Kralj je samo jedan



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pinokio said:
Danas je aktivna 5 generacija. Koja generacija je Kralj? :)
Aktivna generacija je dvoguzni
Prije njega je bia remenko a prije remenka Kralj



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pinokio said:
OK, onda je The Dvoguzni najprodavniji u Italiji ako ignorisemo Hondu SH xxx koje se prodaje godinama kao da je besplatna :)
To je valjda efekt 560 ccm.....
Osobno kad bi iz nekog razloga opet isa na skutere X-ADV bi bia moj izbor u trenutacnoj ponudi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
^^honda x-adv i integru prodaje pod motore  :cool:
inače s obzirom da je i x-adv jako skup ima bi se tu čovik  misliti šta kupiti
novi 560 je pogođen samo tako  (y)
 
DA-IM said:
^^honda x-adv i integru prodaje pod motore  :cool:
inače s obzirom da je i x-adv jako skup ima bi se tu čovik  misliti šta kupiti
novi 560 je pogođen samo tako  (y)
X-adv je jeftiniji od tmaxa (dx) sa svim pizdarijama od opreme koje ima a nikome tj vecini ne treba osim kada pricaju u kaficu sta sve njihov tmax ima.
Mislim da je x-adv iste cijene kao i jeftiniji tmax.
Zavrsna obrada je definitivno na strani honde.
E sada tko sta voli :)
 
massa.st said:
X-adv je jeftiniji od tmaxa (dx) sa svim pizdarijama od opreme koje ima a nikome tj vecini ne treba osim kada pricaju u kaficu sta sve njihov tmax ima.
Mislim da je x-adv iste cijene kao i jeftiniji tmax.
Zavrsna obrada je definitivno na strani honde.
E sada tko sta voli :)
X-ADV je cudo......
Ali isto tako mora se rec da je dvoguzni bas maxi skuter a X-ADV je neki crossover izmedu motora i skutera.
Tako da ko bas oce skuter ide na Tmaxa a kome je svejedno ide na X-ADV-a
Osobno izmedu ta dva uvijek bi uzea Hondu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
massa.st said:
X-adv je jeftiniji od tmaxa (dx) sa svim pizdarijama od opreme koje ima a nikome tj vecini ne treba osim kada pricaju u kaficu sta sve njihov tmax ima.
Mislim da je x-adv iste cijene kao i jeftiniji tmax.
Zavrsna obrada je definitivno na strani honde.
E sada tko sta voli :)

sve stoji ali poanta moga posta je bila da je sve to i više nego pošteno skupo !!
za mene je ta honda više motor i ja općenito neman pojma koja je granica tu motora/skutera,dali položaj sidenja ili neki dr,faktor..
osobno mislin da se kod nekih modela to namjerno izjednačilo i ta današnje industrija rade te hibride skutera/motora ka šta je u auto svijetu npr,jedan SUV koncept,
kad vidiš da si pogodio tržište i potrebe samo štancaj brale  :cool: