Yamaha T-Max 530 - General Topic

seki22 said:
X-ADV je cudo......
Ali isto tako mora se rec da je dvoguzni bas maxi skuter a X-ADV je neki crossover izmedu motora i skutera.
Tako da ko bas oce skuter ide na Tmaxa a kome je svejedno ide na X-ADV-a
Osobno izmedu ta dva uvijek bi uzea Hondu

Ciljna grupa koja kupuje motore za po gradu( aka skutere) se stalno menja. Svake godine se desi nesto novo, izlaze novi modeli, dolaze novi vlasnici, stari postaju stariji, menjaju stare masine za nove... hocu kazati da ulazak jednog modela bilo kog proizvodjaca i dobro pozicioniranje na trazstu ne znaci da je prvi do njega po prodaji los model.

Zaista ko su oni koji su kupili x-adv, kao i ko su oni koji nisu kupili tmaxa i sta su kupili mesto njega.

Pre 18 godina izbor maxi skutera je bio bedan i ko je hteo da se vozi brzo i udobno po gradu je mogao da bira zimedju tri modela. Danas masina koje izgledaju odlicno i idu kao zmaj je mnogo. Pogledajte samo izbor masina od 300-400cm2 pa sve do 700cm2.

Prema tome, po meni fajt izmedju x-adv i tmaxa ne postoji, oni su toliko razliciti da je vrlo malo onih koji su odustali od tmaxa da bi kupili x-adv, verovatno su kupili nesto slicno za manje pare a sto i dalje ide odlicno. Odnosno da je x-adv povukao za sobom musterije koji su vozili obicne motore i kreirao svoju bazu vlasnika.

 
Ja sam imao dva T maxa 530 onog redizaj 2015 s led farovima i keyless sustavom te sad ovaj zadnji dvoguzi 2017 god.
Motori su ok nisam ljubitelj istih  al eto desilo se da ih dobijem malo povoljnije vozim i kasnije lako prodam ko i svakog T maxa i uvik cu rec za grad nema boljeg od skutera ,al iza toga san uzeja x adv i ti motori se nemogu stavit pod istu pricu.

Najveca mana meni je manjak snage na t maxu ne brzine nego momenta kad sjednem suprugu i napunim kufer i ispod sica ,x adv apsolutno vozi isto s full loadom ili sam nema razlike poradi DTC getribe samih 200 kubika vise i 15 Nm vise i puno kapacitnijeg ovjesa ponajvise straznjeg i jos nesto cudno al preko 120 kmh x adv ide puno lakse i zastita vjetra je 3 put bolja bar za mene 188 cm a ko bi to reka kad in pogledas vjetrobrane i poziciju sjedenja
 
ko samui said:
Ja sam imao dva T maxa 530 onog redizaj 2015 s led farovima i keyless sustavom te sad ovaj zadnji dvoguzi 2017 god.
Motori su ok nisam ljubitelj istih  al eto desilo se da ih dobijem malo povoljnije vozim i kasnije lako prodam ko i svakog T maxa i uvik cu rec za grad nema boljeg od skutera ,al iza toga san uzeja x adv i ti motori se nemogu stavit pod istu pricu.

Najveca mana meni je manjak snage na t maxu ne brzine nego momenta kad sjednem suprugu i napunim kufer i ispod sica ,x adv apsolutno vozi isto s full loadom ili sam nema razlike poradi DTC getribe samih 200 kubika vise i 15 Nm vise i puno kapacitnijeg ovjesa ponajvise straznjeg i jos nesto cudno al preko 120 kmh x adv ide puno lakse i zastita vjetra je 3 put bolja bar za mene 188 cm a ko bi to reka kad in pogledas vjetrobrane i poziciju sjedenja
Situacija ko i u mene, nakon 2 tmaxa priša san na adv-a.Nema veze s tmaxom,dct je malo čudan za grad al zato za udrit neki đir van grada dušu je da.Moment je top,okine 150 iz praćke.Jedino je sranje misto ispod sica,a kvalitet plastika i kopči na istima je 3 klase bolje na hondi,rastavlja san oba tako da san se uvjeria.Tmax ima bolju zaštitu od vitra za noge,al adv za glavu i tilo.Tmax puno tiši i mirniji,al adv ima taj red položaj kako li već paljenja ko harley,pa evo sa termignoniom imaš osjećaj koda V8 voziš.I mogu u nedogled.
 
ko samui said:
Ja sam imao dva T maxa 530 onog redizaj 2015 s led farovima i keyless sustavom te sad ovaj zadnji dvoguzi 2017 god.
Motori su ok nisam ljubitelj istih  al eto desilo se da ih dobijem malo povoljnije vozim i kasnije lako prodam ko i svakog T maxa i uvik cu rec za grad nema boljeg od skutera ,al iza toga san uzeja x adv i ti motori se nemogu stavit pod istu pricu.

Najveca mana meni je manjak snage na t maxu ne brzine nego momenta kad sjednem suprugu i napunim kufer i ispod sica ,x adv apsolutno vozi isto s full loadom ili sam nema razlike poradi DTC getribe samih 200 kubika vise i 15 Nm vise i puno kapacitnijeg ovjesa ponajvise straznjeg i jos nesto cudno al preko 120 kmh x adv ide puno lakse i zastita vjetra je 3 put bolja bar za mene 188 cm a ko bi to reka kad in pogledas vjetrobrane i poziciju sjedenja

vidis da niko ne moze da ih stavi u isti kos, to su dve razlicite stvari, jedno je motor drugi je skuter.
x-adv je nc750 sa izmenjenim tockovima i vesanjem, ali je to motor. doduse ima automatski menjac ali je menjac.

zato sam sasvim siguran da ce analiza prodaje tmaxa pokazati da se x-adv zapravo samo ocesao o bazu mogucih kupaca tmaxa a da je svoju bazu napravio negde drugo. evo mozda ste bas vas dvojca cekali da se pojavi nesto brze za otvoren put ili zabavnije za motanje po krivinama jer ste konacno dobili priliku da gadjate prenosni odnos i pritiskom na dugme.

iskreno, kao visedecenijski vlasnik automenjaca svih sistema  ikada napravljenih :) bas ta opcija na gradskom motoru mi se nije dopala, uz spremiste koje je uvredljivo malo i meni nedostatno, i konacno linija motora za koja je tako napravljena da imam utisak da podjednako uspesno moze da se vozi u oba pravca  :)

ali to sam samo ja.

ako vam nesto znaci ta platforma na kojoj su napravljeni NC750DCT, x-adv, integra, CTX700 DCT, NM4 DCT kao i njihovi parnjaci sa klasicinim menjacem je briljantna. sam motor je savrsen a izgleda i ovaj autobox je dobar i bice sve bolji.
 
Istina x adv ne ide bez top casea tj totalno neuprotrebljiv dok t max moze proc pogotovo ovaj 2017 na dalje.

I to mi je promaklo x adv je sastavljen kao motor od 20000 eur ,lak detalji instrumenti sve dok je t max ostao premium skuter s malo boljim lakom.
I da x adv trosi 4 do 5 ltr kako god vozio a t max samo oni koji ga imaju znaju do koliko ide
 
Poz, visok san 190cm i vozia san model 2017-2019 i on mi odlicno odgovara. Onako na prvi pogled kad gledam prethodni model 2012-2016 cini mi se nekako dosta manji? Nisam ga nikad vozia pa me zanima je li on istih dimenzija kao novij ili je manji?
Gledan malo te skutere pa mislin najbolji je odgovor sidi probaj, al opet ako ko iz prve ruke moze rec tek tako da san donekle mirne duse
 
Čitam Flatoguzi obara rekorde u prodaji, u DE su ošla već 4 od NG, prestići će Dvoguzog do Uskrsa




Srki
 
Nike11 said:
560 je sad taman sta je trebaa bit prosli. Mislim po izgledu,pogotovo straznji kraj

vidim da su masovno odusevljeni zadnjim delom facelifta, ja nemam taj stav, ali ruku na srce, sada izgelda logicno narocito ako se uzme u obzir istorija tmaxa
 
pinokio said:
koji ti je flatoguzi?

:)

ne pratiš, flatoguzi je najnoviji isprdak navrdenog modela

dvoguzi je onaj prije

ime za oba je zaštićeno Patentom 2389/2 by Srki

sooo, dužan si mi 20 kuna za svoj post😬


Srki
 
Srki said:
ne pratiš, flatoguzi je najnoviji isprdak navrdenog modela

dvoguzi je onaj prije

ime za oba je zaštićeno Patentom 2389/2 by Srki

sooo, dužan si mi 20 kuna za svoj post[emoji51]


Srki
Odusta san vise od pracenja raznih izvedenica Tmaxa......



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Srki said:
ne pratiš, flatoguzi je najnoviji isprdak navrdenog modela

dvoguzi je onaj prije

ime za oba je zaštićeno Patentom 2389/2 by Srki

sooo, dužan si mi 20 kuna za svoj post😬

Izvini ne znam sta mi bi, placam u bitkoinima a moze i pivo kad dodjem u split :)
 
pinokio said:
Izvini ne znam sta mi bi, placam u bitkoinima a moze i pivo kad dodjem u split :)

u splitu ces me tesko nac, tamo je gazda Joke i mi misevi sa kopna nemamo slobodan pristup osim ako Joke ne apruva :0648:

za mene moras potegnut skoro do Frankfurta :LOL:



Srki
 
Srki said:
u splitu ces me tesko nac, tamo je gazda Joke i mi misevi sa kopna nemamo slobodan pristup osim ako Joke ne apruva :0648:

za mene moras potegnut skoro do Frankfurta :LOL:



Srki
Pa sta nemas ti u frankufurtu  kombi-štand za street food? Samo napuni  rezervoar i pravac Split  :LOL: