Yamaha X-Max & X-City - General Topic

Mislim da se ne morate brinuti za zazore na ventilima,Po nekim pravilima provjera bi trebala biti na velikom servisu oko 40 000 km.Ima u Omisu jedan max 250 2009 god. sa 100 000 km,i jos nikad nije dirana glava. Inace indikatori zazora su razni : povecana potrosnja goriva,zveckanje pri radu,moguce trokiranje i nemiran rad ...
 
diavele said:
Mislim da se ne morate brinuti za zazore na ventilima,Po nekim pravilima provjera bi trebala biti na velikom servisu oko 40 000 km.Ima u Omisu jedan max 250 2009 god. sa 100 000 km,i jos nikad nije dirana glava. Inace indikatori zazora su razni : povecana potrosnja goriva,zveckanje pri radu,moguce trokiranje i nemiran rad ...

Hvala
 
diavele said:
Mislim da se ne morate brinuti za zazore na ventilima,Po nekim pravilima provjera bi trebala biti na velikom servisu oko 40 000 km.Ima u Omisu jedan max 250 2009 god. sa 100 000 km,i jos nikad nije dirana glava. Inace indikatori zazora su razni : povecana potrosnja goriva,zveckanje pri radu,moguce trokiranje i nemiran rad ...

Bez uvrede, ali zašto pišete napamet? Ne postoji "veliki" servis na 40.000 nego se po obimu rada takvim može smatrati onaj na 20000.
Što se ventila tiče meni su se raštimali na oko 23 tkm kad sam ih dao provjeriti, i osim nekako plićeg, čudnijeg zvuka, nikakvih drugih pokazatelja nije bilo. Nakon poštelavanja (usisni 0.08-0.12mm, ispušni 0.16-0.20mm) ventila skuter je zaista zvučao drugačije. Inače po manualu provjeravaju se i štelaju po potrebi na 20 tkm, kada se mimo oba ulja mijenjaju remen, rolice i klizači, svjećica (na 10 tkm prvi put) te filteri zraka variomata i mašine (koji teško da će do tada izdržati), a obično se tada poklopi i promjena ulja kočnica (na 2 godine) i antifriza (na tri godine)...
Ne znam jeli netko mijenjao feder(e) kvačila...I navodno posli 30.000 treba češće provjeravati ulje, da ga neki počinju gutati...a dotad će otići vrlo vjerojatno i ležaj volana, nekima lambda sonda zeza...većih problema nikad, eto.
 
Ne pisem napamet.Te informacije sam dobio u Yamahi servis Split. Veliki servisni intervali su na 20 40 60... tk.Sve provjere naravno da su individualne i po potrebi.
 
Geomaris said:
Bez uvrede, ali zašto pišete napamet? Ne postoji "veliki" servis na 40.000 nego se po obimu rada takvim može smatrati onaj na 20000.
Što se ventila tiče meni su se raštimali na oko 23 tkm kad sam ih dao provjeriti, i osim nekako plićeg, čudnijeg zvuka, nikakvih drugih pokazatelja nije bilo. Nakon poštelavanja (usisni 0.08-0.12mm, ispušni 0.16-0.20mm) ventila skuter je zaista zvučao drugačije. Inače po manualu provjeravaju se i štelaju po potrebi na 20 tkm, kada se mimo oba ulja mijenjaju remen, rolice i klizači, svjećica (na 10 tkm prvi put) te filteri zraka variomata i mašine (koji teško da će do tada izdržati), a obično se tada poklopi i promjena ulja kočnica (na 2 godine) i antifriza (na tri godine)...
Ne znam jeli netko mijenjao feder(e) kvačila...I navodno posli 30.000 treba češće provjeravati ulje, da ga neki počinju gutati...a dotad će otići vrlo vjerojatno i ležaj volana, nekima lambda sonda zeza...većih problema nikad, eto.

Za sada,na 25,5 t volan i dalje ne trese,kada ga pustim ide ravno.....Dakle,on je OK.
Zvuk nisam primijetio da se promijenio,ostalo je sve ok,za sada. Dat ću ga provjeriti kada budem otišao u servis na provjeru zazora,odmah ću promijeniti i ulje u kočnicama,vjerojano na 30t kada ću mijenjati i pločice,vjerojatno će već biti pri kraju do tada i ako su sada još sa dosta "mesa",ali da odmah riješim i taj dio.

Inače,dosta mlatim sa njime,prošlu godinu 22t.......Za sada super zadovoljan sa njime . Privlači me novi,ali moj je 2014 godina,ima 25,5 t i ne isplati mi ga se prodavati ,pitanje koliko bi mogao izvući iz njega,vjerojatno 25t kn,ali to je pitanje šta bi značilo da moram dodati nekih 20tkn,a to mi se ne čini isplativim,barem ne za sada dok je ovaj kako treba.

Hvala na informacijama,svima
 
Tu smo da pomognemo jedni drugima...nisam htio zvucati bahato, da, veliki servis je i na 40.000 ali mislio sam na prvi veliki...koliko mi.poznanici kazu, nijedan ovlasteni servis nece na 20 tkm gledat ventile jer tada za tim realno ipak nema potrebe, no ta ce se potreba javiti kroz iducih nekoliko tkm...Tazmane, drz se ovog, neces zazaliti...a lezaj volana ne gledas na takav nacin, nego na centralnoj nogari pritegni na zadnje kolo i rukom okreci lagano volan s lijeva na desno...ako sve ide glatko onda je ok, zanemari napinjanje raznih kablova koje se cuje...Ako u voznji trese uglavnom je do tlaka u gumi i dotrajalosti iste. pozz.
 
Da,slazem se sa svim. Iskustvo i svaki detalj su vrijedniji od servisne knjizice i price opcenitih mehanicara.Naravno da smo tu da pomognemo jedni drugima.Uostalom,kako inace mozemo biti sigurni u odradeni posao servisnih mehanicara,da je servis uopce istinit i napravljen?
 
Gospoda iz porezne uprave ne zele izaci u susret, pa preko telefona reci podatak o kataloskoj vrijednosti yamahe x max 250 - 2011 god. Traze da dodem osobno. Bas bezveze. Zna li mozda netko ?
 
diavele said:
Gospoda iz porezne uprave ne zele izaci u susret, pa preko telefona reci podatak o kataloskoj vrijednosti yamahe x max 250 - 2011 god. Traze da dodem osobno. Bas bezveze. Zna li mozda netko ?

Naravno da moraš doć osobno, osim podatka o godini moraš im dat i podatak o prvoj registraciji, zapremnini i snazi, te izvedbi modela. Na kraju krajeva bitan je i datum ugovora. Puno varijabli da bi davali info na telefon, a pogotovo dok im je ispred vrata red od 4-5 ljudi.
 
Imas i ti 4-5 ljudi isprid vrata,pa opet nades nacin.Uz to nisi na drzavnoj sisi i ne ides s posla petkom u podne.
 
diavele said:
Gospoda iz porezne uprave ne zele izaci u susret, pa preko telefona reci podatak o kataloskoj vrijednosti yamahe x max 250 - 2011 god. Traze da dodem osobno. Bas bezveze. Zna li mozda netko ?
2013 x -city..plačen porez 1450kn  (y) pretjerali su..
 
Ne mogu virovat :shock:.Pa jesi li im naglasio da je to ipak skuer ili ti ga plasticno prometalo? Umisto da nam jos daju poticaj za smanjene guzve i zagadenja,oni nam gule kozu.
 
jaki said:
2013 x -city..plačen porez 1450kn  (y) pretjerali su..

Xcity je nov kostao oko 30000. Po ovome ispada da tvoj nakon 4 godine vrijedi 29000 po tablici. Netko te gadno ogulio... Meni je za ni tri godine star tmax ispalo 2100 kuna.
 
Sve je to previse.Pogotovo u gradovima poput Splita,gdje je u sezoni prometni kolaps,i sve na dva kola rasterecuje promet.Ujedno i ubrzava punjenje proracuna na taj nacin.
 
diavele said:
Imas i ti 4-5 ljudi isprid vrata,pa opet nades nacin.Uz to nisi na drzavnoj sisi i ne ides s posla petkom u podne.

Ne nađem način, javim se i kažem da je ispred mene 4-5 ljudi u živo i da im moram dat prednost
 
Molim pomoc iskusnih x maxovaca. Napravio sam oko 1000 km od zadnje izmjene ulja. Ulje koje sam promijenio je silkolene scoot 4 10w-40. Na provjeri sipke,nedostaje 2 dcl. ulja. Inace  yamaha x max 250 - 2011g,48 000km. Vozena je uglavnom pod punim gasom i sa dvojicom,kratke a i duze relacije. Zanima me kako smanjiti potrosnju ulja i zasto je tolika potrosnja,ako motor radi normalno,bez pokazatelja potrosenosti.Ili mozda tako svi trose? Mozda neko drugo ulje ili koji kucar ?????
 
po meni je to malo prevelika potrošnja ulja
ali ako radi kako spada dolij ulje, ne diraj ništa i vozi dalje
ćemu se zamarati ako se radi o vožnju u 2, pun gas i 48.000 km


 
Kako se uopce mjeri na sipku?.Ja sam je zavidao samo na prvi zub.Koliko inace ide ulja u masinu 1,2 ili 1,3 ?
 
Nemoraš se brinit sve je to normalno,samo ti gledaj svako 500 kilometara i nadolivaj.
Ja san svoje gleda sa zavidavanjem pa su me kolege ispravile da se ne zavidaje.Al nisan ni sad siguran pa neka me neko ispravi ako san u krivu.
 
Nije mi jasno zasto trosi ulje.Do sada sam vozio piaggio skutere i nikad nisu trosili ovako puno ulja.Neki su imali puno vise kilometara od ovog x maxa.Skoro sve svoje skutere sam odrzavao sa ovim uljem,i nikad problema.Sad bi ga najradije proda koliko sam ljut. :angry: