crni konjanik said:5000 kn previše, skuter od 250 ccm sa 46000 km je kao auto sa 200.000 km, ide ali neće još dugo...
jaki said:nisi u pravu..yamaha radi bez problema min..80000km..imao 2 komada sa tom km..tako da.nedrzi vodu
Xmax je ko i golf drže cijenu pogotovo 2008 pa nadalje,realno bi ja da max 2500 eura sa 20k kilometara a i to je previše,nek ti nebude teško nazovi sve redom i spuštaj pa di upadne.bart said:Aj ljudi pomagajte. Koja bi bila realna cijena skutera 2009-2010 god, recimo 20000, da nije padano?
I istog takvog sa 40k-50k?
Njuskalo puca svakakve cifre, ima ih i dobrih i manje dobrih...
Misliš?!?Zog said:Ne određuje njuškalo cijene
using tapatapa
milanche said:Misliš?!?
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
Najbitnije je da su remen i kugle promjenjeni na vrime,sva ulja i tekućine su najmanji trošak koji može riješit u 2 sata posla sve.Na toj kilometraži triba provjerit ležaj volana.Getriba isto ko i ulje motora ima čep gori i čep od kartera doli tako da to nije problem,rashladna tekućina se isto lako izmjeni neda mi se sad pisat al mogu ti sve objasnit ako misliš sam radit,i kočnice obavezno provjerit ako nije nikako minja dosad.diavele said:Evo sam kupio x maxa 250 2011.Skuter je presao 47000 km.Napravio sam servis ulja,filtera zraka i variomata,svijecice..Nazalost,po videnim promjenjenim dijelovima skuter nije uredno servisiran.Sada me zanima promjena svih ostalih tekucina kao npr. ulje getribe,komplet voda i antifriz,ulje kocnica... Koliko to ima smisla i koje su vase preporuke za dovodenje skutera u bezprijekorno stanje ?Kako nemam servisnu knjizicu,ne znam ni potrebne provjere i mozda zamjene pojedinih komponenata. Svaka preporuka je dobro dosla.
Bruno1 said:Najbitnije je da su remen i kugle promjenjeni na vrime,sva ulja i tekućine su najmanji trošak koji može riješit u 2 sata posla sve.Na toj kilometraži triba provjerit ležaj volana.Getriba isto ko i ulje motora ima čep gori i čep od kartera doli tako da to nije problem,rashladna tekućina se isto lako izmjeni neda mi se sad pisat al mogu ti sve objasnit ako misliš sam radit,i kočnice obavezno provjerit ako nije nikako minja dosad.
To trzanje je do ulja getribe,iz osobnog iskustva,meni bi bubrizi ispali od trzanja dok nisan sazna do čega je.Šta se tiče minjanja antifriza,ja san skinia crijevo sa pumpe vode u mog 2008 je bilo odma ispod bumeranga kolko se sićan,i onda san nabia crijevo od špine isprid kuće i upalia vodu da izbije pusto blato .Naravno vode skoro nije ni bilo nego sami talog od korozije zato je i uvik kuca fibru u crveno.I onda san ulia novu vodu sa antifrizom na čep od killera(bia je kod akumulutora) i odzračia na termostatu koji se nalazi ispod sica na mašini naravno i to je bilo to.diavele said:
Lezaj volana ne klapa,sta se tice remena i kuglica u to nisam siguran jer mi ujutro na ladno zna malo trznit,ali samo na prvo davanje gasa.Kasnije sve u redu radi.Malo se cuje suskanje,tako da bi ga raskopa iza sezone i sve prominija,skupa sa tekucinama i ostalim.Daj te mi svoje savjete i preporuke.Bruno ipak bi mi dobro dosle i tvoje upute za minjanje kompletne vode i antifriza.Inace ovo mi je prvi x max kojeg radim pa ne znam detalje i moguce zajebe.
Element said:Izgubia sam kljuc na x city 250 2014 god se moze sta napraviti bez da se kupuje centrala i brava?
[/quo
To se meni dogodilo (davno) pa sam otisao do pelea kraj skolske poliklinike.On to rijesi i naravno naplati