Yamaha XT 700 Tenere

Sredju said:
Ispravi me, pripremas motocikl od 200 i plus kila samo za offroad?

+ 4 kad je pun rezervar, kad je na njemu original ispuh, nosač tablice, katadiopteri ..... bog te posra

https://www.youtube.com/watch?v=RulPoT02hqI
 
2wheels4life said:
Kad je registracija, kad cemo u djir  :mrgreen: :0648:

Motoric na prvu ostavlja odlican dojam (napravija san djir po parkingu  :mrgreen:), jedva ga cekan vidit u akciji  (y)

Poslali mi krive papire, tribalo je danas  :angry:
 
Motocikl doista izgleda dobro, jer sto imas kod drugih za te novce.
Ima afrika godinu dvije starih koje su presle do 15 000 km za ispod 10 000.
 
Sredju said:
Motocikl doista izgleda dobro, jer sto imas kod drugih za te novce.


Ima afrika godinu dvije starih koje su presle do 15 000 km za ispod 10 000.

Jebate polovna afrika twin

Moze se sakrit na terenu pred yamahom.

I nije to ktm od 110kg...
 
Vjerovatno je bolja od afrike na terenu, ne samo zbog manje mase, vec i zbog slabijeg motora.
Afrika ima 40 % vise okretnog momenta.
Biti ce usporednih testova, u to sam uvjeren.
 
Biće toga još


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk-a
 
Skrenuta mi je pozornost da je joke opet poceo previse srati, pa navratio da vidim...

Koliko god P&B ovdje pokusavao prodavati pricu a'la jehovini svjedoci, zna se koji je danas referentni model adv motocikla sa 2 cilindra sto se offroada tice (sto je u prodajnoj prici za ovu jamahu kak' ti forte). To naravno nije ova jamaha nego 790 Adv R.

Ova jamaha ima:

- losiji ovjes
- losiji ground clearance
- svo gorivo visoko gore, sto svatko tko je ozbiljnije vozio off sa tezim motociklima zna koliko je lose
- losije kocnice
- losiji grip
- slabiji agregat, sto ce osjetiti svi oni koji se voze malo dalje po cesti da bi dosli do neke zanimljive destinacije
- rizik od lomljenja vodene pumpe pri padu
- nuznost stavljanja crashbara
- siromasniju aftermarket ponuda
- nepostojeću mogućnost naručivanja napredne tehnologije
- losiji ABS, traction control i svu ostalu elektroniku (koja danas JE dobra ako je dobro napravljena, sto Jamaha ne zna napraviti)
- instrumente koji kao da su sklepani od Tamagočija iz 1997-e

Sve u svemu, jamaha je opet ponudila socijalni zastarjeli kurac od motocikla koji ne izaziva nikakvu emociju nego igra samo i iskljucivo na faktor cijene.

E da, za one koji se ne vide na duljim djirevima i ne pakiraju puno stvari, nego im se djirevi baziraju na produzenim vikendima po nasim planinama i planinama BiH, Crne Gore i Albanije - tu je Husquarna 701 pored kojeg ova jamaha izgleda kao sporohodni teski traktor.

A sto se ove spike da ce KTM 790 zapinjati negdje zbog tanka tice - to je teski bullshit i okretanje pile naopako. Taj tank je jedan od najboljih feature-a - em je gorivo nisko, em ne trebas crashbar.
99,9% zapinjanja ce se dogoditi sa nogarama. Onih 0,1% ce bilo tko tko zna citati teren izbjeci (dobro, to je tesko ocekivati od vozaca jamahe).

Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio

 
Sredju said:
Motocikl doista izgleda dobro, jer sto imas kod drugih za te novce.
Ima afrika godinu dvije starih koje su presle do 15 000 km za ispod 10 000.

Glupane. Retardirani glupane.
 
Dakle, zelis reci da nova tenerka i nije tako losa kao sto smo se bojali da bi mogla biti... :misli:
 
lb said:
Skrenuta mi je pozornost da je joke opet poceo previse srati, pa navratio da vidim...

Koliko god P&B ovdje pokusavao prodavati pricu a'la jehovini svjedoci, zna se koji je danas referentni model adv motocikla sa 2 cilindra sto se offroada tice (sto je u prodajnoj prici za ovu jamahu kak' ti forte). To naravno nije ova jamaha nego 790 Adv R.

Ova jamaha ima:

- losiji ovjes
- losiji ground clearance
- svo gorivo visoko gore, sto svatko tko je ozbiljnije vozio off sa tezim motociklima zna koliko je lose
- losije kocnice
- losiji grip
- slabiji agregat, sto ce osjetiti svi oni koji se voze malo dalje po cesti da bi dosli do neke zanimljive destinacije
- rizik od lomljenja vodene pumpe pri padu
- nuznost stavljanja crashbara
- siromasniju aftermarket ponuda
- nepostojeću mogućnost naručivanja napredne tehnologije
- losiji ABS, traction control i svu ostalu elektroniku (koja danas JE dobra ako je dobro napravljena, sto Jamaha ne zna napraviti)
- instrumente koji kao da su sklepani od Tamagočija iz 1997-e

Sve u svemu, jamaha je opet ponudila socijalni zastarjeli kurac od motocikla koji ne izaziva nikakvu emociju nego igra samo i iskljucivo na faktor cijene.

E da, za one koji se ne vide na duljim djirevima i ne pakiraju puno stvari, nego im se djirevi baziraju na produzenim vikendima po nasim planinama i planinama BiH, Crne Gore i Albanije - tu je Husquarna 701 pored kojeg ova jamaha izgleda kao sporohodni teski traktor.

A sto se ove spike da ce KTM 790 zapinjati negdje zbog tanka tice - to je teski bullshit i okretanje pile naopako. Taj tank je jedan od najboljih feature-a - em je gorivo nisko, em ne trebas crashbar.
99,9% zapinjanja ce se dogoditi sa nogarama. Onih 0,1% ce bilo tko tko zna citati teren izbjeci (dobro, to je tesko ocekivati od vozaca jamahe).

Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio

bas frcaju emocije iz ktm-a pogotovo dok cekas da ti u servisu updejtaju softver na motoru da bi ga moga vozit kako spada :LOL: .

Zakurac in sve te prednosti kad vise od 50% kupljenih ima problema sa curenjen ulja ispod agregata i  tankovima (kriva ocitavanja, nepravilan dovod goriva itd.) vec nakon 500injak kilometara.

Onaj tko misli vozit offroad (pritom ne mislim na makadam i slicno) vecinu vremena ce sigurno falit ako kupi iti jedan od ovih motora i tu prica zavrsava. To sto se oni reklamiraju ko neke offroad zvijeri je drugi par postola.

 
EnduroLab said:
Dakle, zelis reci da nova tenerka i nije tako losa kao sto smo se bojali da bi mogla biti... :misli:

Kad joj staviś sportski nosać tablice - za jokine kupce če bit odlićna
 
kantun said:
bas frcaju emocije iz ktm-a pogotovo dok cekas da ti u servisu updejtaju softver na motoru da bi ga moga vozit kako spada :LOL: .

Zakurac in sve te prednosti kad vise od 50% kupljenih ima problema sa curenjen ulja ispod agregata i  tankovima (kriva ocitavanja, nepravilan dovod goriva itd.) vec nakon 500injak kilometara.

Onaj tko misli vozit offroad (pritom ne mislim na makadam i slicno) vecinu vremena ce sigurno falit ako kupi iti jedan od ovih motora i tu prica zavrsava. To sto se oni reklamiraju ko neke offroad zvijeri je drugi par postola.

nisi mi zanimljiF, odlucio sam da necu komunicirati s tobom