Yamaha XT 700 Tenere

Lb, ja ktm ne racunam pod motocikl.
Ktm je za vas sektase.
Kakve dalje puteve sa ktmom, ja znam dvojicu koji su svoje ostavili u maroku, jer se prevoz 950ki im nije isplatio, nazad za austriju. To je decke financijski ruiniralo.
 
Sredju said:
Lb, ja ktm ne racunam pod motocikl.
Ktm je za vas sektase.
Kakve dalje puteve sa ktmom, ja znam dvojicu koji su svoje ostavili u maroku, jer se prevoz 950ki im nije isplatio, nazad za austriju. To je decke financijski ruiniralo.

Pa to su ta emotivna iskustva koja njemu fale na Teneri.  :LOL:
 
lb said:
Skrenuta mi je pozornost da je joke opet poceo previse srati, pa navratio da vidim...

Koliko god P&B ovdje pokusavao prodavati pricu a'la jehovini svjedoci, zna se koji je danas referentni model adv motocikla sa 2 cilindra sto se offroada tice (sto je u prodajnoj prici za ovu jamahu kak' ti forte). To naravno nije ova jamaha nego 790 Adv R.

Ova jamaha ima:

- losiji ovjes
- losiji ground clearance
- svo gorivo visoko gore, sto svatko tko je ozbiljnije vozio off sa tezim motociklima zna koliko je lose
- losije kocnice
- losiji grip
- slabiji agregat, sto ce osjetiti svi oni koji se voze malo dalje po cesti da bi dosli do neke zanimljive destinacije
- rizik od lomljenja vodene pumpe pri padu
- nuznost stavljanja crashbara
- siromasniju aftermarket ponuda
- nepostojeću mogućnost naručivanja napredne tehnologije
- losiji ABS, traction control i svu ostalu elektroniku (koja danas JE dobra ako je dobro napravljena, sto Jamaha ne zna napraviti)
- instrumente koji kao da su sklepani od Tamagočija iz 1997-e

Sve u svemu, jamaha je opet ponudila socijalni zastarjeli kurac od motocikla koji ne izaziva nikakvu emociju nego igra samo i iskljucivo na faktor cijene.

E da, za one koji se ne vide na duljim djirevima i ne pakiraju puno stvari, nego im se djirevi baziraju na produzenim vikendima po nasim planinama i planinama BiH, Crne Gore i Albanije - tu je Husquarna 701 pored kojeg ova jamaha izgleda kao sporohodni teski traktor.

A sto se ove spike da ce KTM 790 zapinjati negdje zbog tanka tice - to je teski bullshit i okretanje pile naopako. Taj tank je jedan od najboljih feature-a - em je gorivo nisko, em ne trebas crashbar.
99,9% zapinjanja ce se dogoditi sa nogarama. Onih 0,1% ce bilo tko tko zna citati teren izbjeci (dobro, to je tesko ocekivati od vozaca jamahe).

Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio

bolest nije sve sto boli, za tvoju bolest rak je obična prehlada.

donja etaza KBC-a firule ti izgleda full primamljivo i mislim da s 790r-om mozes u full-u osjetiti sve te potrebne dodatke dok lagano klizis prema najdonjoj etazi.

inače, ja tebe obozavam :0648:
 
lb said:
Skrenuta mi je pozornost da je joke opet poceo previse srati, pa navratio da vidim...

Koliko god P&B ovdje pokusavao prodavati pricu a'la jehovini svjedoci, zna se koji je danas referentni model adv motocikla sa 2 cilindra sto se offroada tice (sto je u prodajnoj prici za ovu jamahu kak' ti forte). To naravno nije ova jamaha nego 790 Adv R.

Ova jamaha ima:

- losiji ovjes
- losiji ground clearance
- svo gorivo visoko gore, sto svatko tko je ozbiljnije vozio off sa tezim motociklima zna koliko je lose
- losije kocnice
- losiji grip
- slabiji agregat, sto ce osjetiti svi oni koji se voze malo dalje po cesti da bi dosli do neke zanimljive destinacije
- rizik od lomljenja vodene pumpe pri padu
- nuznost stavljanja crashbara
- siromasniju aftermarket ponuda
- nepostojeću mogućnost naručivanja napredne tehnologije
- losiji ABS, traction control i svu ostalu elektroniku (koja danas JE dobra ako je dobro napravljena, sto Jamaha ne zna napraviti)
- instrumente koji kao da su sklepani od Tamagočija iz 1997-e

Sve u svemu, jamaha je opet ponudila socijalni zastarjeli kurac od motocikla koji ne izaziva nikakvu emociju nego igra samo i iskljucivo na faktor cijene.

E da, za one koji se ne vide na duljim djirevima i ne pakiraju puno stvari, nego im se djirevi baziraju na produzenim vikendima po nasim planinama i planinama BiH, Crne Gore i Albanije - tu je Husquarna 701 pored kojeg ova jamaha izgleda kao sporohodni teski traktor.

A sto se ove spike da ce KTM 790 zapinjati negdje zbog tanka tice - to je teski bullshit i okretanje pile naopako. Taj tank je jedan od najboljih feature-a - em je gorivo nisko, em ne trebas crashbar.
99,9% zapinjanja ce se dogoditi sa nogarama. Onih 0,1% ce bilo tko tko zna citati teren izbjeci (dobro, to je tesko ocekivati od vozaca jamahe).

Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio

Einstein, Laia, Andrić i Sandi u jednoj osobi....jači si od Svetog trojstva.
 
lb said:
Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio

Pome su ti udrile u mozak !!  :mrgreen: (y)
 
lb said:
Skrenuta mi je pozornost da je joke opet poceo previse srati, pa navratio da vidim...

Koliko god P&B ovdje pokusavao prodavati pricu a'la jehovini svjedoci, zna se koji je danas referentni model adv motocikla sa 2 cilindra sto se offroada tice (sto je u prodajnoj prici za ovu jamahu kak' ti forte). To naravno nije ova jamaha nego 790 Adv R.

Ova jamaha ima:

- losiji ovjes
- losiji ground clearance
- svo gorivo visoko gore, sto svatko tko je ozbiljnije vozio off sa tezim motociklima zna koliko je lose
- losije kocnice
- losiji grip
- slabiji agregat, sto ce osjetiti svi oni koji se voze malo dalje po cesti da bi dosli do neke zanimljive destinacije
- rizik od lomljenja vodene pumpe pri padu
- nuznost stavljanja crashbara
- siromasniju aftermarket ponuda
- nepostojeću mogućnost naručivanja napredne tehnologije
- losiji ABS, traction control i svu ostalu elektroniku (koja danas JE dobra ako je dobro napravljena, sto Jamaha ne zna napraviti)
- instrumente koji kao da su sklepani od Tamagočija iz 1997-e

Sve u svemu, jamaha je opet ponudila socijalni zastarjeli kurac od motocikla koji ne izaziva nikakvu emociju nego igra samo i iskljucivo na faktor cijene.

E da, za one koji se ne vide na duljim djirevima i ne pakiraju puno stvari, nego im se djirevi baziraju na produzenim vikendima po nasim planinama i planinama BiH, Crne Gore i Albanije - tu je Husquarna 701 pored kojeg ova jamaha izgleda kao sporohodni teski traktor.

A sto se ove spike da ce KTM 790 zapinjati negdje zbog tanka tice - to je teski bullshit i okretanje pile naopako. Taj tank je jedan od najboljih feature-a - em je gorivo nisko, em ne trebas crashbar.
99,9% zapinjanja ce se dogoditi sa nogarama. Onih 0,1% ce bilo tko tko zna citati teren izbjeci (dobro, to je tesko ocekivati od vozaca jamahe).

Sto se motopulsa i plusića tiče: samo retardirani kreten može to popušiti, a samo oni prodavači koji svoje kupce smatraju retardiranim kretenima se mogu na to pozivati  :povraca: :povraca:

Haugh!

LB je govorio
Ja bi prvo proba oba, pa onda kenjao, ali to sam samo ja. Jedno je sigurno i u tome se potpuno slažem s tobom , 701 je svemirski brod za te wannabe rally kravice.
 
Kak mozete usporedjivati nabiguza i motor  :mrgreen:
I uz to je to jos kratkotrajni nabiguz, da je bar neki posteni japanski  :LOL:

790R je vjerojatno sposobniji motor za ljude koji vole oko struka nosit par kila alata i imat neko
mehanicarsko znanje, koji prije opalenja odrade dvista trista zdravomarija i ocenasa, na vezi imaju
medjugorsku vidjelicu za joker pitaj gospu i to  :LOL:

Za sve ostale, tu je T7  :mrgreen: :0648:
 
sreća da čelnici yamahe i KTM-a ne čitaju ovaj forum, jer da čitaju shvatili bi kakva sranja od motora rade i odmah bi zatvorili tvornicu.
 
Ja vozim obe marke samo da se mogu druzit sa svima
 
Nevjerovatno je koliko gluposti u jednoj temi.Uz ove debilne komentare najjače su mi usporedbe svete krave GS-a I sličnih prometala sa ovom Tenerom.Koliko znam Yamaha ima svog konja za utrku u toj klasi.Ovo je prava adventure klasa i jasno je ka dan da će dio ekipe ići u teški off road s njom dok veliki dio neće sići s asfalta.Onaj dio kupaca kojem triba motor za putovanja sa velikim izletima na makadam i nešto težeg off road-a  savršeno će se naći na ovom motoru.
Prijatelj mi je naručija jednu i premda nikad nisan razmišlja o enduru jedva je čekam probati.

P.S. Ukoliko žena oće ići na putovanja neka kupi sebi motor jer meni neće narušavati komot I vozne karakteristike [emoji38]

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

 
Pomislio bi čo'ek da femtoajatolah prodaje ima 3 metra i 400tinjak kg, koliko mu je uvlakača iz šupka izvirilo samo da obrani njegovo niskočanstvo i marku koju zastupa :LOL: :LOL: :LOL: