Yamaha XT 700 Tenere

DA-IM said:
e ovo je već muški teren
je da je otresa ali par dobar vozač  :cool:

Isa covik namistit frizuru i otresa
 
DA-IM said:
joke je ćelav boli ga qurac  :mrgreen:
inače nekog san dojma da ova tenerka slabo vuče u nižim okretajima
molim demant  :cool:
Demant  :LOL:
 
gledajuću ovih par videa takav san dojam steka
isto tako mi pari da su mu kočnice vrhunske ,
i dalje pričam o dojmu jer neda mi niko đir  :LOL:
gledajući tržišno mislin da ovo mora ići  :021:
 
DA-IM said:
inače nekog san dojma da ova tenerka slabo vuče u nižim okretajima
molim demant  :cool:

Baš obratno, baš dobro vuče iz niskih okretaja, bez trzanja, cukanja itd.
 
DA-IM said:
joke je ćelav boli ga qurac  :mrgreen:
inače nekog san dojma da ova tenerka slabo vuče u nižim okretajima
molim demant  :cool:

Zavarao te video ... u biti u niskim vuče ludo, a u srednjim još luđe  :wink:
 
joke said:
Zavarao te video ... u biti u niskim vuče ludo, a u srednjim još luđe  :wink:

s katalizatorom ili bez?  :misli:
 
Upravo vidio Antinu, popili za sreću  (y), izgleda ok. Uopće nije mala (tako mi izgledala na fotkama), pa sad  neka on krene u blato i napiše koju pametnu..
Čim ruča, naravno  :mrgreen:
 
dovla said:
Šteta što se teren ne vidi bolje...
Najbolja pozicija kamere za enduro je ispod šilta.. Ne stane možda svaka ali je zato gp session5 idealna.

Eto i to smo rješili....

69293459_518104919004787_6071341893902401536_n.jpg
 
Šta si riješio?

NE postoji hard enduraš koji nosi kameru na prsima.. Govorim o natjecateljima. Znači sigurno postoji legitiman razlog zašto je to tako.

To što je nekome bolje gledati snimku na kojoj se ne vidi teren već tank i klempavi retrovizori to je druga stvar. Nemamo svi iste afinitete  (y)
 
I slika je ljepša (boje, kontrast..) nije ni čudo da su glasali za lijevu. Nisu ni pogledali kontekst.
 
joke said:
Sa katalizatorom, ali ionako je nebitno...onima koji znaju  :wink:

Onima koji znaju je bitno, samo vama koji mislite da znate je nebitno.
 
 
oceangoing said:
Onima koji znaju je bitno, samo vama koji mislite da znate je nebitno.

Pari mi zona sumraka ovde ... ja koji san vadia(za ništa) katalizator iz nekoliko motora ne dobivši nikakvu razliku u zvuku ispadan nepoznavatelj, a ovi drugi koji tvrde da je razlika velika a očigledno nisu probali razliku ispadaju znalci  :misli:

Opet vas sve pozivam na prezentaciju u živo ... na Teneri je to 2 vijka, na TMax-u jedan. Imate i u AŠ Marušić ispitni Tracer900 sa izvađenim katalizatorom pa ga poslušajte
 
joke said:
Pari mi zona sumraka ovde ... ja koji san vadia(za ništa) katalizator iz nekoliko motora ne dobivši nikakvu razliku u zvuku ispadan nepoznavatelj, a ovi drugi koji tvrde da je razlika velika a očigledno nisu probali razliku ispadaju znalci  :misli:

Opet vas sve pozivam na prezentaciju u živo ... na Teneri je to 2 vijka, na TMax-u jedan

ZVUK? Ti imaš laički pristup temi, ja nisam ni spominjao ni razmišljao o zvuku kao posljedici vađenja katalizatora...
  Ima još promjena koje nastaju vađenjem katalizatora....
 
oceangoing said:
ZVUK? Ti imaš laički pristup temi, ja nisam ni spominjao ni razmišljao o zvuku kao posljedici vađenja katalizatora...
  Ima još promjena koje nastaju vađenjem katalizatora....

Pa bar 20(nepotrebnih) postova smo napisali koju stranicu ranije o zvuku ... rasprava o katalizatoru je započela jer je nitko rekao da je mala razlika u zvuku ispuha slijedom katalizatora a ne dužine prigušivaća. Ima još promjena i njih sam spomenuo, ali nisu baš toliko bitne za razvoj snage.