Yamaha XT 700 Tenere

joke said:
Pa bar 20(nepotrebnih) postova smo napisali koju stranicu ranije o zvuku ... rasprava o katalizatoru je započela jer je nitko rekao da je mala razlika u zvuku ispuha slijedom katalizatora a ne dužine prigušivaća. Ima još promjena i njih sam spomenuo, ali nisu baš toliko bitne za razvoj snage.

To na tvom laičkom nivou poznavanja teorije rada motora možda i nije bitno, ljudima kojima je to struka je bitno. 
 
oceangoing said:
To na tvom laičkom nivou poznavanja teorije rada motora možda i nije bitno, ljudima kojima je to struka je bitno.

Pa ne bi se baš razbacivao takvim izjavama s obzirom da sam na MT10 mijenjao ispuh, lambda sonde i stavljao dodatne centralne jedinice sa "constant learning" funkcijom.
Čak mislim ima i mehaničara sa manje poznavanja te tematike od mene.
Gledajući pogotovo motor iz teme, nema apsolutno ikakve potrebe za spominjanjem teorije rada motora povezane sa katalizatorom jer izmjena ispuha kod CP2 agregata još od kad se pojavio na MT07 uvijek uključuje izmjenu cijelog ispuha, a vrlo rijetko se stavlja aftersales katalizator u otvoreni ispuh. I sve radi savršeno .. a da ne spominjem da ispuh mijenjaju redom zahtijevniji kupci koji bi prvi primjetili da išta ima za primjetit tu.
Dakle naravno da je za struku bitno, ali za ovu temu i motor iz teme apsolutno nije.
Spominjao sam već više puta ... ovo je ispuh koji služi da galami dok ne dođe Akrap, a nakon Akrapa na redu je varanje sonde topline zraka. Tu možemo prićat o ovoj temi ... opet naravno kad ja to napravim i istestiram. Teorija(poznata) mi kod ove tematike baš i ne stoji, jer da (3. put) napomenem, i ja sam mislio da bi kat. trebao imat veći utjecaj na ispuh, ali u praksi ipak nije tako.

Sad sam se sjetio drame sa katalizatorom kod novog bmw 2019 rr, vjerovatno je tu problem izraženiji i tebi poznatiji/bliži, ali tako povezan(zatvoren ciklus) sustav nije kod CP2 Yamahinog agregata, pogotovo kod Tenere koja je namjenski lišena viška elektronike.
 
joke said:
Pa ne bi se baš razbacivao takvim izjavama s obzirom da sam na MT10 mijenjao ispuh, lambda sonde i stavljao dodatne centralne jedinice sa "constant learning" funkcijom.
Čak mislim ima i mehaničara sa manje poznavanja te tematike od mene.
Gledajući pogotovo motor iz teme, nema apsolutno ikakve potrebe za spominjanjem teorije rada motora povezane sa katalizatorom jer izmjena ispuha kod CP2 agregata još od kad se pojavio na MT07 uvijek uključuje izmjenu cijelog ispuha, a vrlo rijetko se stavlja aftersales katalizator u otvoreni ispuh. I sve radi savršeno .. a da ne spominjem da ispuh mijenjaju redom zahtijevniji kupci koji bi prvi primjetili da išta ima za primjetit tu.
Dakle naravno da je za struku bitno, ali za ovu temu i motor iz teme apsolutno nije.
Spominjao sam već više puta ... ovo je ispuh koji služi da galami dok ne dođe Akrap, a nakon Akrapa na redu je varanje sonde topline zraka. Tu možemo prićat o ovoj temi ... opet naravno kad ja to napravim i istestiram. Teorija(poznata) mi kod ove tematike baš i ne stoji, jer da (3. put) napomenem, i ja sam mislio da bi kat. trebao imat veći utjecaj na ispuh, ali u praksi ipak nije tako.

Sad sam se sjetio drame sa katalizatorom kod novog bmw 2019 rr, vjerovatno je tu problem izraženiji i tebi poznatiji/bliži, ali tako povezan(zatvoren ciklus) sustav nije kod CP2 Yamahinog agregata, pogotovo kod Tenere koja je namjenski lišena viška elektronike.


    Ti ne znaš koliko o ovome ne znaš. Što nije čudo jer to nije tvoja struka. Zato ti i kažem da je tvoje znanje laičko.
  To što znaš nešto malo više od nekoga tko ne zna ništa te ne čini znalcem.
Da ti sad idem pisat o izohori, adijabatskoj kompresiji i adijabatskoj ekpanziji, te određivanju dovedene i odvedene topline  u mrtvim točkama po izohori potrebnoj da bi se dobio izračun rada bi nas odvelo predaleko. A ti i dalje nebi ništa razumio o čemu pričam tj i dalje nebi znao ništa o tome.
Jer to nije materija koje se raspravlja usput na kavi nego ozbiljan predmet na strojarskom fakultetu, kojeg ti nisi završio a nisu ni oni mehaničari od kojih ti  "znaš više". 
  Ali eto bar prodavat motore znaš.
 
 

 





 
     

   
 
joke said:
Pa bar 20(nepotrebnih) postova smo napisali koju stranicu ranije o zvuku ... rasprava o katalizatoru je započela jer je nitko rekao da je mala razlika u zvuku ispuha slijedom katalizatora a ne dužine prigušivaća. Ima još promjena i njih sam spomenuo, ali nisu baš toliko bitne za razvoj snage.

Kao prvo i prvo, nisam nigdje napisao da je ispušni lonac višak kod motora s katalizatorom, nego da će (bez skidanja katalizatora) promjena zvuka nakon montaže samo aftermarket lonca u odnosu na tvornički lonac biti manja, što si uostalom i potvrdio izjavom "Ispuh je toliko tih da sa db killerom gotovo da nema razlike u odnosu na tvornički zvuk."
Jadan li si ako druge blatiš da prikriješ svoje neznanje.
Kao drugo, dužina prigušivača je samo jedan (i to najslabiji) parametar kod prigušivanja zvuka. Promjena promjera u odnosu na ispušnu granu, promjer ispušne grane u odnosu na izlaznu rupu prigušivača, sama konstrukcija ispušnog lonca...e to već igra veliku ulogu.
Dođi amo, i kajdanku ponesi :jesus:
 
oceangoing said:
    Ti ne znaš koliko o ovome ne znaš. Što nije čudo jer to nije tvoja struka. Zato ti i kažem da je tvoje znanje laičko.
  To što znaš nešto malo više od nekoga tko ne zna ništa te ne čini znalcem.
Da ti sad idem pisat o izohori, adijabatskoj kompresiji i adijabatskoj ekpanziji, te određivanju dovedene i odvedene topline  u mrtvim točkama po izohori potrebnoj da bi se dobio izračun rada bi nas odvelo predaleko. A ti i dalje nebi ništa razumio o čemu pričam tj i dalje nebi znao ništa o tome.
Jer to nije materija koje se raspravlja usput na kavi nego ozbiljan predmet na strojarskom fakultetu, kojeg ti nisi završio a nisu ni oni mehaničari od kojih ti  "znaš više". 
  Ali eto bar prodavat motore znaš.

Točno se vidi tko je struČnjak, a tko struĆnjak (y)
 
Par s razrade.

Struju nam molim vas u dzulima izracunajte, a otpore ispusnih plinova u lambda sondama. Sve sta triba minjat, dodavat i povarit samo recite. Sad je vrime! :mrgreen:

e7bJxbO.jpg


SSr0p3d.jpg


C9MEEEv.jpg


abAvnx2.jpg


7V24iPc.jpg


JaGwjkO.jpg


RQuDqrj.jpg


SCEyI5p.jpg


46QicGI.jpg


Y53H8zA.jpg


ycs0Jgv.jpg


MyT2E2d.jpg


O8cUV1I.jpg


ZdQDSd5.jpg


aIV4a9Q.jpg
 
picoda said:
Par s razrade.

Struju nam molim vas u dzulima izracunajte, a otpore ispusnih plinova u lambda sondama. Sve sta triba minjat, dodavat i povarit samo recite. Sad je vrime! :mrgreen:

Ne može! Ne može to ovako odokativno samo sa slike.  Tribalo bi probat motor, vidit ima li običnu anglodu ili konglovanu prije nego se počne radit proračun... znaš i sam da triba krajnje ozbiljno pristupit zadatku a ne po metodi "daj mala pi*ke, znam da imaš..."    :wink: 
 
Evo danas je bila jedna ugradnja pa reko' .... ajmo izmjerit

68460698_371859760382806_4304107866874183680_n.jpg


Bez katalizatora
69245500_736708683452397_6976842796581781504_n.jpg


Sa katalizatorom
69017626_473897976795259_9211951319382753280_n.jpg


Mjerio sam mobitelom(aplikacijom) ali u minimalnom vremenskom odmaku i sa istim uvjetima(cvrčcima) i udaljenosti mikrofona. Rad pod "čokom" jer je motor bio hladan u oba slučaja.

Netko od teoretičara je spominjao razliku u veličini tvorničkog i aftersales katalizatora pa da i tu dilemu rješimo ....
69155187_2052878275021012_1698717380122771456_n.jpg


Jel' sad možemo dalje s temom Tenere700 :misli:
 
picoda said:
Sve sta triba minjat, dodavat i povarit samo recite. Sad je vrime! :mrgreen:

S obzirom sta je sve ovdje nabrojano i udrobljeno...
...za pocetak ....
... ostavi samo tablicu  :mrgreen:


Moras i te decibele prominiti.... di se to ima za naruciti, ti decibeli?
 
joke said:
Evo danas je bila jedna ugradnja pa reko' .... ajmo izmjerit

68460698_371859760382806_4304107866874183680_n.jpg


Bez katalizatora
69245500_736708683452397_6976842796581781504_n.jpg


Sa katalizatorom
69017626_473897976795259_9211951319382753280_n.jpg


Mjerio sam mobitelom(aplikacijom) ali u minimalnom vremenskom odmaku i sa istim uvjetima(cvrčcima) i udaljenosti mikrofona. Rad pod "čokom" jer je motor bio hladan u oba slučaja.

  Ako uzmemo u obzir da je šapat 30dB a  Dalmatinski tj bučan govor 60dB  ovi tvoji rezultati mjerenja  mi ne izgledaju baš vjerodostojni.    :misli:
 
 
oceangoing said:
  Ako uzmemo u obzir da je šapat 30dB a  Dalmatinski tj bučan govor 60dB  ovi tvoji rezultati mjerenja  mi ne izgledaju baš vjerodostojni.    :misli:

Ako uzmemo u obzir da se slike ne citiraju, nije ni čudno da idete u nepotrebne detalje ... bitno je da je mjerni instrument isti kao i udaljenost i uvjeti agregata(osim katalizatora). Buka može bit izražena i u sikirama i u sladoledima, ali je ista, neovisna o katalizatoru.
Samo to govorim od početka u ovoj temi potpuno nepotrebne teoretske rasprave o katalizatorima.
 
A moj Joke čime se ti opterećuješ i di trošiš energiju...
Nazad na temu... Drago mi je vidit da su prva 4 vlasnika odabrala najlipšu bilu nam boju.
Potom, svi su bez rezerve vrhunski vozači i, reklo bi se čak trkači, koji će ovaj motocikl iskoristit za sve samo ne za kafić2kafić vožnje, sa 3 kofera, tank torbama i ostalim Turatek pizdarijama. Čestitam svim novim vlasnicima a ovim teoretičarima želim jalovo onanisanje.
 
Jbt što su dobti ovi YPBovci, max dozvoljena buka motocikla po normi je 77dB a ovi izmjere max 38dB :LOL:
Toliko o vašim instrumentima hahhahahh

Btw evo vam raspon buke, pa vidite di ste s mjerenjem  :wink:

jauge_en.png
 
Eto  ga, donovaldova ija aplikejšn za mirit dB.
Na metar od mene puše ventilator. Buke u 3pm, pedestijosan decibela
Morat ću oĆito kod joke po aftermarket lonac :LOL: :LOL: :LOL:
 

Attachments

  • Screenshot_20190827-151733.png
    Screenshot_20190827-151733.png
    321.4 KB · Views: 72