Pa ne bi se baš razbacivao takvim izjavama s obzirom da sam na MT10 mijenjao ispuh, lambda sonde i stavljao dodatne centralne jedinice sa "constant learning" funkcijom.
Čak mislim ima i mehaničara sa manje poznavanja te tematike od mene.
Gledajući pogotovo motor iz teme, nema apsolutno ikakve potrebe za spominjanjem teorije rada motora povezane sa katalizatorom jer izmjena ispuha kod CP2 agregata još od kad se pojavio na MT07 uvijek uključuje izmjenu cijelog ispuha, a vrlo rijetko se stavlja aftersales katalizator u otvoreni ispuh. I sve radi savršeno .. a da ne spominjem da ispuh mijenjaju redom zahtijevniji kupci koji bi prvi primjetili da išta ima za primjetit tu.
Dakle naravno da je za struku bitno, ali za ovu temu i motor iz teme apsolutno nije.
Spominjao sam već više puta ... ovo je ispuh koji služi da galami dok ne dođe Akrap, a nakon Akrapa na redu je varanje sonde topline zraka. Tu možemo prićat o ovoj temi ... opet naravno kad ja to napravim i istestiram. Teorija(poznata) mi kod ove tematike baš i ne stoji, jer da (3. put) napomenem, i ja sam mislio da bi kat. trebao imat veći utjecaj na ispuh, ali u praksi ipak nije tako.
Sad sam se sjetio drame sa katalizatorom kod novog bmw 2019 rr, vjerovatno je tu problem izraženiji i tebi poznatiji/bliži, ali tako povezan(zatvoren ciklus) sustav nije kod CP2 Yamahinog agregata, pogotovo kod Tenere koja je namjenski lišena viška elektronike.