Yamaha XT 700 Tenere

cosmic said:
A moj Joke čime se ti opterećuješ i di trošiš energiju...
Nazad na temu... Drago mi je vidit da su prva 4 vlasnika odabrala najlipšu bilu nam boju.
Potom, svi su bez rezerve vrhunski vozači i, reklo bi se čak trkači, koji će ovaj motocikl iskoristit za sve samo ne za kafić2kafić vožnje, sa 3 kofera, tank torbama i ostalim Turatek pizdarijama. Čestitam svim novim vlasnicima a ovim teoretičarima želim jalovo onanisanje.

Usput mi je bilo jutros, prodali smo 2 danas 8) Baš mi je gušt...evo ne jedan da komentira visinu buke, nego i drugi.... a prićamo samo o razlici. Ovo je već smišno, a odavno je tragično šta moderatori ne brišu :LOL:
 
Recimo, aparat mjeri pogresno, alu onda u oba slucaja, bitno je da nije ustanovio razliku sa kat i bez.
 
oceangoing said:
Malo o primjeni mjerne tehnike:  Ako je rezultat prvog mjerenja bio pogrešan zbog neprikladnog mjernog uređaja (a pogrešan je jer ono na tvojim fotografijama pokazuje razinu buke manju od šapata) onda će i slijedeće mjerenje istim uređajem biti pogrešno jer je greška mjernog uređaja i dalje prisutna i najvjerojatnije se eksponencijalno povećava kako se odmiče od minimalne tj početne vrijednosti.  Tako da je malo vjerojatno da je  razlika izmjerenih rezultata  stvarna, bez obzira što na displayu mobitela pisalo.  Ali nije do tebe, do mjernog uređaja je. 
    Ti i dalje znaš dobro prodavat motore.  (y)

Mislim da je nepotrebno prićat o kvaliteti mjernog uređaja kad nam nije bitna vrijednost nego eventualna razlika. Uređaj/mobitel/aplikacija ima modulaciju i radi konstantnih cvrčaka(sve sam napisao u postu već prije) sam je manualno spustio za 40 db da bi sa cvrčcima bila 0, odnosno da imam netto čisti start.
Dakle sa eksponencijom i da se stvori nekakva razlika bila bi mala ili nikakva i opet pokazala da katalizator ne utječe na razinu zvuka kod otvorenog prigušnog lonca ... kako sam rekao da je u praksi, kako sam i svjedočio u slučaju Tracera900, TMax-a i motora iz topica Tenere700.
Mogao sam i još jednostavnije to napravit na naćin da sam skinuo Shacala sa Tenere i vidjeli bi da je samo uklanjanjem ispuha razlika u buci ogromna što "govori" da katalizator nije nikakav faktor u smanjivanju buke ... ali nisam, jer mi je ovo bilo u radnom rasporedu i pokazalo je isto.
Mogao sam snimit i Tracer900 od AutoŠkole Marušić, sa izvađenim katalizatorom koji nema apsolutno nikakav viši nivo buke od originalnog ispuha.

Ja ne bi više o ovome, umaramo ljude, a i nije odviše bitno za motor iz teme
 
Jebali vas decibeli  :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_20190827_141622_resize_37.jpg
    IMG_20190827_141622_resize_37.jpg
    426.4 KB · Views: 133
Joke podmaži lanac.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
joke said:
Mislim da je nepotrebno prićat o kvaliteti mjernog uređaja kad nam nije bitna vrijednost nego eventualna razlika. Uređaj/mobitel/aplikacija ima modulaciju i radi konstantnih cvrčaka(sve sam napisao u postu već prije) sam je manualno spustio za 40 db da bi sa cvrčcima bila 0, odnosno da imam netto čisti start.
Dakle sa eksponencijom i da se stvori nekakva razlika bila bi mala ili nikakva i opet pokazala da katalizator ne utječe na razinu zvuka kod otvorenog prigušnog lonca ... kako sam rekao da je u praksi, kako sam i svjedočio u slučaju Tracera900, TMax-a i motora iz topica Tenere700.
Mogao sam i još jednostavnije to napravit na naćin da sam skinuo Shacala sa Tenere i vidjeli bi da je samo uklanjanjem ispuha razlika u buci ogromna što "govori" da katalizator nije nikakav faktor u smanjivanju buke ... ali nisam, jer mi je ovo bilo u radnom rasporedu i pokazalo je isto.
Mogao sam snimit i Tracer900 od AutoŠkole Marušić, sa izvađenim katalizatorom koji nema apsolutno nikakav viši nivo buke od originalnog ispuha.

Ja ne bi više o ovome, umaramo ljude, a i nije odviše bitno za motor iz teme

Tako i s tim se ne mjeri buka. Rezultati koje si dobio su bezvrijedni. Nije me briga za vasa prepucavanja, ovo ti govorim sa strucnog aspekta. Nemoj to vise raditi zbog sebe....
 
EnduroLab said:
Tako i s tim se ne mjeri buka. Rezultati koje si dobio su bezvrijedni. Nije me briga za vasa prepucavanja, ovo ti govorim sa strucnog aspekta. Nemoj to vise raditi zbog sebe....

i tebi očigledno fali prakse, ako niš drugo u mjerenju buke mobitelom/aplikacijom :LOL: :LOL: :LOL:
 
jolly the roger said:
i tebi očigledno fali prakse, ako niš drugo u mjerenju buke mobitelom/aplikacijom :LOL: :LOL: :LOL:

Jel to stvarno nevalja, takve aplikacije na mobitelu za mjerenje "buke"?

Jel to za ovaj nivo rasprave nedovoljno precizno ili totalno neprecizno?
 
kk said:
Jel to stvarno nevalja, takve aplikacije na mobitelu za mjerenje "buke"?

Jel to za ovaj nivo rasprave nedovoljno precizno ili totalno neprecizno?
On je mobitelom izmjerio 20-30 dB pored motora koji radi pod čokom, a ja sa svojim mobitelom pored ventilatora 58 dB
Toliko o točnosti/pouzdanosti mjerne metode i mjernog instrumenta. I onda se vadi na neke cvrčke i mobitel koji je zbog istih "sam manualno spustio za 40dB". Pa valjda ako mobitel sam spušta to je automatski, a joke kad spušta je manualno.
 
joke said:
Pa ne bi se baš razbacivao takvim izjavama s obzirom da sam na MT10 mijenjao ispuh, lambda sonde i stavljao dodatne centralne jedinice sa "constant learning" funkcijom.
Čak mislim ima i mehaničara sa manje poznavanja te tematike od mene.
Gledajući pogotovo motor iz teme, nema apsolutno ikakve potrebe za spominjanjem teorije rada motora povezane sa katalizatorom jer izmjena ispuha kod CP2 agregata još od kad se pojavio na MT07 uvijek uključuje izmjenu cijelog ispuha, a vrlo rijetko se stavlja aftersales katalizator u otvoreni ispuh. I sve radi savršeno .. a da ne spominjem da ispuh mijenjaju redom zahtijevniji kupci koji bi prvi primjetili da išta ima za primjetit tu.
Dakle naravno da je za struku bitno, ali za ovu temu i motor iz teme apsolutno nije.
Spominjao sam već više puta ... ovo je ispuh koji služi da galami dok ne dođe Akrap, a nakon Akrapa na redu je varanje sonde topline zraka. Tu možemo prićat o ovoj temi ... opet naravno kad ja to napravim i istestiram. Teorija(poznata) mi kod ove tematike baš i ne stoji, jer da (3. put) napomenem, i ja sam mislio da bi kat. trebao imat veći utjecaj na ispuh, ali u praksi ipak nije tako.

Sad sam se sjetio drame sa katalizatorom kod novog bmw 2019 rr, vjerovatno je tu problem izraženiji i tebi poznatiji/bliži, ali tako povezan(zatvoren ciklus) sustav nije kod CP2 Yamahinog agregata, pogotovo kod Tenere koja je namjenski lišena viška elektronike.

znaš ti ko san jaaa???


😂

Srki
 
kk said:
Jel to stvarno nevalja, takve aplikacije na mobitelu za mjerenje "buke"?

Jel to za ovaj nivo rasprave nedovoljno precizno ili totalno neprecizno?

Aplikacije koje mjere buku na mobitelima nevaljaju nista. U usporedbi s vrhunskim umjerenim instrumentom odstupanja su komicna. A gdje su propisane korekcije, rezidualna buka....
 
EnduroLab said:
Aplikacije koje mjere buku na mobitelima nevaljaju nista. U usporedbi s vrhunskim umjerenim instrumentom odstupanja su komicna. A gdje su propisane korekcije, rezidualna buka....
ma ne mora bit ni vrhunski umjeren, samo da je umjeren i da je instrument...razlike ko da mjeriš šnajderskim metrom i najgorim šublerom
 
Ekipa koja je kupila je zadovoljna, ekipa koja neće kupiti baca hrać i truć, traži dlaku u jajetu, tera mak na konac, cjepidlači  što sve ispada  kao konstanta  :wink: smorili ste više  :palacdolje:
 
diesel power said:
Koliko kosta to za lanac sigurno 1000kn plus

Pa s obzirom da zamjenski koštaju preko 1000 nebi bilo ništa čudno ... ali nisi u pravu svejedno

https://tm-zagreb.hr/shop/category/moto-oprema-motocikli-adventure-xtz700-1503
 
Molio bih da netko od bivših vlasnika prethodnog modela Tenerke 660, a sada vlasnik
T700 pokuša usporediti ta dva motora.
Dakle, očekuje se da je T700, kao novi model, manje više u svemu u prednosti, no ima li ikoji aspekt
u kojem bi možda 660 bio bolji?
 
Lolo said:
Ekipa koja je kupila je zadovoljna, ekipa koja neće kupiti baca hrać i truć, traži dlaku u jajetu, tera mak na konac, cjepidlači  što sve ispada  kao konstanta  :wink: smorili ste više  :palacdolje:

...odavno
 
tomore said:
Molio bih da netko od bivših vlasnika prethodnog modela Tenerke 660, a sada vlasnik
T700 pokuša usporediti ta dva motora.
Dakle, očekuje se da je T700, kao novi model, manje više u svemu u prednosti, no ima li ikoji aspekt
u kojem bi možda 660 bio bolji?

Struja je imao  ... Picoda
 
Lolo said:
Ekipa koja je kupila je zadovoljna, ekipa koja neće kupiti baca hrać i truć, traži dlaku u jajetu, tera mak na konac, cjepidlači  što sve ispada  kao konstanta  :wink: smorili ste više  :palacdolje:

Još jedan koji ne čita s razumijevanjem. Toliko let u guzici, očekivao bi čovjek suprotno. :LOL:
Nije tu cilj rasprave T7, nego femtoajatolahovo glumljenje "velikog" tehniĆkog struĆnjaka-praktiĆara (kako bi po Šuvaru glasilo njegovo zvanje) koje bilo tko s imalo poznavanja materije pokopa. 

Iskreno, čak sam i razmišljao o kupnji T7...ali poznavajući najglasniju kumicu s yamahinog štanda - ogadio mi motor