Yamaha XT 700 Tenere

jolly the roger said:
Još jedan koji ne čita s razumijevanjem. Toliko let u guzici, očekivao bi čovjek suprotno. :LOL:
Nije tu cilj rasprave T7, nego femtoajatolahovo glumljenje "velikog" tehniĆkog struĆnjaka-praktiĆara (kako bi po Šuvaru glasilo njegovo zvanje) koje bilo tko s imalo poznavanja materije pokopa. 

Iskreno, čak sam i razmišljao o kupnji T7...ali poznavajući najglasniju kumicu s yamahinog štanda - ogadio mi motor

Da čitaš sa razumjevanjem shvatio bi da si cjepidlaka i da teraš mak na konac, a to stanje traje od studenskih dana. Ne kažem da nisi u pravu ali brate smoriš elaboriranjem o nekim večini nebitnih stvari uključujući tu i taj famozni fonometar koji je trebao ili nije trebao biti umjeren kao da ćeš mjeriti buku da nekom super, ultra posebnom zvučničkom sustavu za koji će neki ''pacijent'' izbrojati destine tisuća € pa mu je bitna preciznost na dvadeset osmu decimalu.  :wink:
 
Lolo said:
Da čitaš sa razumjevanjem shvatio bi da si cjepidlaka i da teraš mak na konac, a to stanje traje od studenskih dana. Ne kažem da nisi u pravu ali brate smoriš elaboriranjem o nekim večini nebitnih stvari uključujući tu i taj famozni fonometar koji je trebao ili nije trebao biti umjeren kao da ćeš mjeriti buku da nekom super, ultra posebnom zvučničkom sustavu za koji će neki ''pacijent'' izbrojati destine tisuća € pa mu je bitna preciznost na dvadeset osmu decimalu.  :wink:
Super ti je logika, šteta što je kriva. 3 stručne osobe (2 s tehničke strane, 1 sa zdravstvene) su mu objasnile zašto je u krivu, on da neko traljavo opravdanje svojoj priči (koje dijete s mobitelom pobije), i sad smo nas trojica cjepidlake jer smo mu rekli zašto mu priča ne drži vodu? 
:LOL:
 
jolly the roger said:
Super ti je logika, šteta što je kriva. 3 stručne osobe (2 s tehničke strane, 1 sa zdravstvene) su mu objasnile zašto je u krivu, on da neko traljavo opravdanje svojoj priči (koje dijete s mobitelom pobije), i sad smo nas trojica cjepidlake jer smo mu rekli zašto mu priča ne drži vodu? 
:LOL:

Fakat si naporan, ako imaš što sa Jokom riješi to na PP, nas poštedi tog pametovanja van teme o motoru.
 
mene u cijeloj prici zanima usporedba sa starom i superstarom tenerkom. on/off/solo/suvozac/tezina i kajaznam kaj jos. ne zvuk ne izgled ne naljepnice ne pi*kematerine.
a to jedino nemrem dobit ili dobijem na kapaljku.
 
clox said:
mene u cijeloj prici zanima usporedba sa starom i superstarom tenerkom. on/off/solo/suvozac/tezina i kajaznam kaj jos. ne zvuk ne izgled ne naljepnice ne pi*kematerine.
a to jedino nemrem dobit ili dobijem na kapaljku.

Ja ti mogu usporedit T7 i onu moju staru, ako te zanima. Prešao sam tek 500 km, pa su to prvi utisci, suvozača nemam, to
me ne brine.

Dakle, na cesti, T7 je bitno brža i agilnija u svim uvjetima vožnje. Mašina je jako elastična i možeš u 6-oj voziti od 70 km/h
i ubrzavati vrlo solidno, praktički bez ikakvog cukanja i vibracija. Na malim brzinama, recimo kad ulaziš u neki kružni tok,
bez beda u trećoj od lera. Performanse nisu uporedive, ovo je bitno jači motor, i brzinu od 120-130 km/h ne osjetiš. Položaj
vožnje je meni izvrstan, kad stanem taman mi je volan i ne trebam ništa dizati/spuštati fuziće/volan. Idealno. Sjedalo je ok,
bolje nego na mojoj staroj, ali ne fotelja kao kod nekih više putnih enduraca. Meni OK, ima u ponudi kao dodatno i rally sjedalo,
za koje kažu da je bitno bolje, no i ovo je bolje od onoga što sam vozio. Sam motocikl je dosta robusniji i sjediš na većem komadu
željeza.  :mrgreen: Svjetla su super, pogotovo dugo. Inst. tabla, digitalna, meni je prva liga. Nekome se možda ne svidi, no čitljiva
je po suncu i nemam zamjerke. Po terenu, tj. makadamu stvarno motor ide ko po tračnicama, barem ovo malo što sam do sada
vozio. Cijeli motor je zapravo složen za peglanje po makadamu. Od težih terena nisam još ništa vozio, osim malo okretanja, no
ako se dovedeš u neku situaciju da se moraš okretat u grabi, tu će stara biti lakša za izgurat na silu.  :mrgreen: Glede suvozača,
performanse nisu upitne, a za veći komfor vjerovatno treba bolje sjedalo. Al ni na našim starim tenerkama suvozač ne sjedi udobno.
Potrošnja je smiješna ovako laganini u razradi, malo preko 4 litre. No u svakom slučaju, sa 5 litara se voziš vrlo brzo. Kad pređem
partisućakm, možda budem imao još nešto za dodati. Sve skupa, baš mi je dobro legao.  (y)

Ako oćeš probat, nađemo se na pola puta, vjerovatno ću se voziti više idućih dana.
 
  • Like
Reactions: svakak
jolly the roger said:
Super ti je logika, šteta što je kriva. 3 stručne osobe (2 s tehničke strane, 1 sa zdravstvene) su mu objasnile zašto je u krivu, on da neko traljavo opravdanje svojoj priči (koje dijete s mobitelom pobije), i sad smo nas trojica cjepidlake jer smo mu rekli zašto mu priča ne drži vodu? 
:LOL:

Problem je šta vas troje, četvero u svakoj temi govorite nekom drugom da mu prića ne drži vodu  :LOL:
 
AnteK said:
Ja ti mogu usporedit T7 i onu moju staru, ako te zanima. Prešao sam tek 500 km, pa su to prvi utisci, suvozača nemam, to
me ne brine.

Dakle, na cesti, T7 je bitno brža i agilnija u svim uvjetima vožnje. Mašina je jako elastična i možeš u 6-oj voziti od 70 km/h
i ubrzavati vrlo solidno, praktički bez ikakvog cukanja i vibracija. Na malim brzinama, recimo kad ulaziš u neki kružni tok,
bez beda u trećoj od lera. Performanse nisu uporedive, ovo je bitno jači motor, i brzinu od 120-130 km/h ne osjetiš. Položaj
vožnje je meni izvrstan, kad stanem taman mi je volan i ne trebam ništa dizati/spuštati fuziće/volan. Idealno. Sjedalo je ok,
bolje nego na mojoj staroj, ali ne fotelja kao kod nekih više putnih enduraca. Meni OK, ima u ponudi kao dodatno i rally sjedalo,
za koje kažu da je bitno bolje, no i ovo je bolje od onoga što sam vozio. Sam motocikl je dosta robusniji i sjediš na većem komadu
željeza.  :mrgreen: Svjetla su super, pogotovo dugo. Inst. tabla, digitalna, meni je prva liga. Nekome se možda ne svidi, no čitljiva
je po suncu i nemam zamjerke. Po terenu, tj. makadamu stvarno motor ide ko po tračnicama, barem ovo malo što sam do sada
vozio. Cijeli motor je zapravo složen za peglanje po makadamu. Od težih terena nisam još ništa vozio, osim malo okretanja, no
ako se dovedeš u neku situaciju da se moraš okretat u grabi, tu će stara biti lakša za izgurat na silu.  :mrgreen: Glede suvozača,
performanse nisu upitne, a za veći komfor vjerovatno treba bolje sjedalo. Al ni na našim starim tenerkama suvozač ne sjedi udobno.
Potrošnja je smiješna ovako laganini u razradi, malo preko 4 litre. No u svakom slučaju, sa 5 litara se voziš vrlo brzo. Kad pređem
partisućakm, možda budem imao još nešto za dodati. Sve skupa, baš mi je dobro legao.  (y)

Ako oćeš probat, nađemo se na pola puta, vjerovatno ću se voziti više idućih dana.

puno ti hvala, zapravo mi je usporedba sa starom interesantnija.
smijem li se nadat da ces navratiti s njom na Enguro?
 
joke said:
Problem je šta vas troje, četvero u svakoj temi govorite nekom drugom da mu prića ne drži vodu  :LOL:
Znači po tvom treba svakom pustit da se postavlja kao vrhunski autoritet u tuđoj struci, i nek laprda i lupa ko otvoren prozor a razumije se ko mare u krivi gnjurac? :LOL: :LOL: :LOL:

AnteK said:
Fakat si naporan, ako imaš što sa Jokom riješi to na PP, nas poštedi tog pametovanja van teme o motoru.
Nek sam ja naporan, al problem je u tom što se s femtoajatolahom neda riješit ni javno ni na PP.
A uživo je manji od makova zrna, i glasom i stasom, osim ak se štogod nije promijenilo od žumberačkog bendura
 
joke said:
Problem je šta vas troje, četvero u svakoj temi govorite nekom drugom da mu prića ne drži vodu  :LOL:

Moras malo vise takta imat, bit malo i diplomata, zamisli sad da ti svi potencijalni kupci odu u Piccila hehehe


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
clox said:
puno ti hvala, zapravo mi je usporedba sa starom interesantnija.
smijem li se nadat da ces navratiti s njom na Enguro?

Ako ikako budem mogao, dođem bar na cugu.  (y)
 
joke said:
Struja je imao  ... Picoda

Ukus je subjektivna stvar...ali meni je taj model jednostavno ljepši...


...ego je još zajebanija stvar...hvalit se svojom fiz veličinom..a i zamisli sad činjenicom da je uspio složit 1 cilindrični motor iz 90ine i neke je baš nešta čime se treba uzdizat u nebesa ahaha
 
Danas je kolega Plete velikodusno ustupia svoju Tenericu na kratki test meni i mojoj zakonitoj. Osmieh nie silazia s lica, ka da vozis elektricni motor uz savrsenu upravljivost :D ne pozelis stat nego bi odma i makadam tia probat. Problem je sta se zeni ne svida udobnost sica, a probali smo rally verziu. Izgled odusevljava i to pogotovo ova bila verzia. Jedino me zasmetalo sta me par puta opeklo po desnoj nozi ali i tome se da doskocit (y)
 
jolly the roger said:
Znači po tvom treba svakom pustit da se postavlja kao vrhunski autoritet u tuđoj struci, i nek laprda i lupa ko otvoren prozor a razumije se ko mare u krivi gnjurac? :LOL: :LOL: :LOL:
Nek sam ja naporan, al problem je u tom što se s femtoajatolahom neda riješit ni javno ni na PP.
A uživo je manji od makova zrna, i glasom i stasom, osim ak se štogod nije promijenilo od žumberačkog bendura

Reče fenjeraš, sukažajte bil je još jedan ali je taj vozil Urala sa prikolicom  :LOL:


PS
Nije li malo nisko rugati se nekome zato što je niži rastom  :misli:
 
Lolo said:
Reče fenjeraš, sukažajte bil je još jedan ali je taj vozil Urala sa prikolicom  :LOL:
Vozim se kak znam, i ne solim pamet o tome kako bi trebalo uć/izać iz zavoja itd itd. Za razliku od kompleksaša koji si je umislio da je tata mata tehnike samo jer dobro prodaje motore i "bojlere"

PS
Nije li malo nisko rugati se nekome zato što je niži rastom  :misli:
Nemre bit visoko nikak :mrgreen:
Al zaš bi ja prema njemu bio fin i fer, kad on sam hračka i omalovažava? Oko za oko, pasta za zube.
 
jolly the roger said:
Vozim se kak znam, i ne solim pamet o tome kako bi trebalo uć/izać iz zavoja itd itd. Za razliku od kompleksaša koji si je umislio da je tata mata tehnike samo jer dobro prodaje motore i "bojlere"
Nemre bit visoko nikak :mrgreen:
Al zaš bi ja prema njemu bio fin i fer, kad on sam hračka i omalovažava? Oko za oko, pasta za zube.

Bojleri:motori = 90:10
Toliko o tome

Kazem, morao bi bit malo i diplomata inace odose kupci u konkurencije haha


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
pa3q said:
Danas je kolega Plete velikodusno ustupia svoju Tenericu na kratki test meni i mojoj zakonitoj. Osmieh nie silazia s lica, ka da vozis elektricni motor uz savrsenu upravljivost :D ne pozelis stat nego bi odma i makadam tia probat. Problem je sta se zeni ne svida udobnost sica, a probali smo rally verziu. Izgled odusevljava i to pogotovo ova bila verzia. Jedino me zasmetalo sta me par puta opeklo po desnoj nozi ali i tome se da doskocit (y)

To je upozorenje da voziš bez opreme !!  :mrgreen: (y)
 
pa3q said:
Danas je kolega Plete velikodusno ustupia svoju Tenericu na kratki test meni i mojoj zakonitoj. Osmieh nie silazia s lica, ka da vozis elektricni motor uz savrsenu upravljivost :D ne pozelis stat nego bi odma i makadam tia probat. Problem je sta se zeni ne svida udobnost sica, a probali smo rally verziu. Izgled odusevljava i to pogotovo ova bila verzia. Jedino me zasmetalo sta me par puta opeklo po desnoj nozi ali i tome se da doskocit (y)

Dođi ga probat sa Šakien pa će ti taj parit frižider  :mrgreen:

Nije Mama luda kad je od Igora tražila veći heatshield :wink:
akapovic-yamaha-tenere-700-silencer-slip-on-schalld_mpfer-auspuff-s-y7so2-hftt_10.jpg


Na običnom "slovenskom" Akrapoviču da se primjetiti da je shield uži
4fd2b3a7-cc46-4883-bb08-53674a5ae0cb.png