Odnio sam desni tank u servis da to rješe iako mogu sam ali nemam updejtanu verziju O-ringa. Uglavnom, nitko apsolutno u grupama nije doživio curenje goriva ali odlično što su u yamahi primjetili nedostatak. Nikad nisam dobio pismo opoziva već sam zvao servis prije 1 mjesec kad sam saznao za opoziv preko foruma.Na ovo sam naletio: https://dirh.gov.hr/rapex/304?pid=1932
Ako misliš da treba ispustiti ulje provaj cijevčicom izvući. Onda ne trebaš odvidqvati karter. Ponekad zna sliniti brtva čepa ako je ponovu upotrebiš.Pozdrav dječaci.
Par pitanja. Pokupio neki dan novu T7 WR i vidim da su ju tvornički malo prefilali s uljem, malo je preko stakalca, tj maksimuma. Sad sam u dilemi da malo toga ispustim da bude barem na maks crti ili je to neka fora dok je razrada. Po manualu 43Nm šeraf na karteru, a dosta njih su potrgali navoj zbog te brojke i sad se večina kune da je to neki yamaha zajeb i da je 23Nm maks ili lagano na ruku samo (plus teorije zavjere oko alu sajbice).
I zadnje pitanje; Šibeg servis u Zg, da ili ne ? Nemam iskustva s njima iako mi je ovo treća Yamaha.
Tak sam i napravio na kraju. Plastični lajtung od pneumatike 6mm gurno na knap uz magnet i špricu od 3 deci našao i izvukao 1.5 - 2 deci.Ako misliš da treba ispustiti ulje provaj cijevčicom izvući. Onda ne trebaš odvidqvati karter. Ponekad zna sliniti brtva čepa ako je ponovu upotrebiš.
Ako je mm ili 2 više nema brige.
Ljepa je ova plava 2023.Evo i ja san od prije tjedan dana vlasnik nove Tenere 700 2023. Nakon napravljenih 500 km po cesti za vikend mogu reći da sam totalno oduševljen motorom👍
Proba po terenu će pričekati da malo padnu ove vrućine.
Ja osobno malo slabije vidim i mislim da ti mobiteli na volanu su dosta opasni pogtovo kad je u pitanju enduro voznja jer dosta je mal ekran i spustas glavu da vidis trek ili tako nesto. Ja sam napravio 30000 km drzeci mob na toj sipkici navrh sata cak i rally vozio tako. Nedavno probao kod frenda koji ima veliki gps svatio kako je puno bolje s velikim ekranom nekako se puno sigurnije osjecas... btw imao sam nosac s aliexpresa i nista mu nije bilo ni mob ni njemu.Gledam nosač za mobitel od Quadlocka, koji ste uzimali za Teneru da ide poviše instrumenata? Treba li uzimati i vibration dampener?
Motorcycle
Shop all Quad Lock® Motorcycle products: a strong and secure way to mount your smartphone onto motorcycles, scooters, Tmax bikes and sports bikes. Buy as part of a kit with a Quad Lock Case, or buy individual mounts separately.www.quadlockcase.eu
Ja osobno malo slabije vidim i mislim da ti mobiteli na volanu su dosta opasni pogtovo kad je u pitanju enduro voznja jer dosta je mal ekran i spustas glavu da vidis trek ili tako nesto. Ja sam napravio 30000 km drzeci mob na toj sipkici navrh sata cak i rally vozio tako. Nedavno probao kod frenda koji ima veliki gps svatio kako je puno bolje s velikim ekranom nekako se puno sigurnije osjecas... btw imao sam nosac s aliexpresa i nista mu nije bilo ni mob ni njemu.
ha cijena je u klasi Garmina MontanaOvo ti rješava sve probleme navigacije, veliki ekran, imaš računalo uz sebe, vrlo robusno i čvrsto, uz adv. control skrolaš sa lijevim
prstom što god želiš u vožnji. Nije baš jeftino ali je pravo dobra stvar.
Carpe Iter Tab - Enduro Manijak | Moto Enduro Oprema
Dvostruki sustav punjenja (kontaktni pinovi + M8 vijak) Pametno napajanje (uključuje se kada otkrije 13,1V - rad motora) Automatsko uključivanje i isključivanje sustava prilikom promjene napajanja Profesionalni GPS čip s do 5 lokacijskih ažuriranja po sekundi UBlox AssistNow Online / Offline...enduromanijak.eu
ha cijena je u klasi Garmina Montana
imaš to?
pređimo u privatnu sferu komunikacijeImam to, puno je bolje od Montane jer je veći ekran + sve ostalo.
A imam i Montanu 610 nikad korištenu, trebaš ?