Yamaha XT 700 Tenere

Ténéré 700 Extreme:


- Potpuno prilagodljiva prednja vilica od 43 mm marke KYB s Kashima premazom i hodom kotača od 230 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Potpuno prilagodljivi „piggyback” stražnji amortizer marke KYB, s hodom kotača od 220 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Razmak od tla od 260 mm (20 mm više od modela Ténéré 700)

- Okomiti TFT mjerni instrument dijagonale pet inča, s tri teme i mogućnosti zaslona u stilu cestovne karte Rally Raid

- Skupina prekidača na lijevoj strani s prekidačem za navigaciju

- Lagani oslonci za noge od titana s 35 posto većom površinom radi iznimno dobrog prianjanja

- Ravno jednodijelno sjedalo s dodatnom oblogom od 20 mm za veću visinu sjedala od 910 mm

- Visoko postavljeni prednji blatobran u boji motocikla

- Mrežasti štitnik hladnjaka od aluminija

- Vodilica lanca

- Aluminijski kotači sa žbicama anodizirani u zlatnoj boji


1697624317355.jpeg


Ja mislim da su sad ispucali sve varijante, vrijeme im je za redizajn ili skroz novi model
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ova je dostupna u Francuskoj i Njemačkoj samo?

Tenere 700, rally, world raid, world rally i sad extreme i jos fali ona touring za cestu kao strom 800re...
 
A zašto joj nisu stavili niski blatobran?
Tih visokih, ak zatreba ima na njuški za 10 eura komad.

pa kao zbog blata - mada za vožnju po terenu onda smeta ovaj zadnji dio blatobrana koji je ostao niski - vjerovatno jer zbog homologacije tako mora
doduše njega lako skinu oni kojima smeta

u vožnji po blatnoj podlozi zbog blata koje se skupi između kotača i blatobrana može blokirati prednji kotač na podlogama sa malo trenja, zato se na takve motore stavlja visoki blatobran
 
Visoki pokriva samo dio ispred vilice.
vjerovatno se blato skuplja u prednjem dijelu niskog blatobrana, ok, ali ako ti treba, kupis visoki polisport 20 eura.
na vecim brzinama, kod visokog blatobrana i na kisi, vodu koju dize prednji kotac, vjetar nabacuje direkt na kacigu.
Kako je kod africe prednji dio niskog blatobrana malo vislji od zadnjeg dijela, mislim, ima smisla.
 
Visoki pokriva samo dio ispred vilice.
vjerovatno se blato skuplja u prednjem dijelu niskog blatobrana, ok, ali ako ti treba, kupis visoki polisport 20 eura.
na vecim brzinama, kod visokog blatobrana i na kisi, vodu koju dize prednji kotac, vjetar nabacuje direkt na kacigu.
Kako je kod africe prednji dio niskog blatobrana malo vislji od zadnjeg dijela, mislim, ima smisla.

Nepisi pizdarije.

Nema ti Luke i njegovih "adjutanata" da ti napisu "Glupane!" 🤣
 
  • Haha
Reactions: WraGG
Ja ti pišem moje iskustvo sa visokim blatobranima.
Osobito kad staviš supermoto visoki blatobran na 21 col prednji kotač, a u bosni kad počne kiša po cesti žuta voda, kad sam došao kući, odijelo mi je izgledalo kao da sam se valjao po septičkoj.
Ali eto, tenere sa visokim blatnikom izgleda više offroadish.
 
Ja ti pišem moje iskustvo sa visokim blatobranima.
Osobito kad staviš supermoto visoki blatobran na 21 col prednji kotač, a u bosni kad počne kiša po cesti žuta voda, kad sam došao kući, odijelo mi je izgledalo kao da sam se valjao po septičkoj.
Ali eto, tenere sa visokim blatnikom izgleda više offroadish.
Ja imam visoki blatobran serijski i najvise te smoči po nogama do koljena po kisi....

Nisi ti s dominatorom išao u pravo blato
 
Ja ti pišem moje iskustvo sa visokim blatobranima.
Osobito kad staviš supermoto visoki blatobran na 21 col prednji kotač, a u bosni kad počne kiša po cesti žuta voda, kad sam došao kući, odijelo mi je izgledalo kao da sam se valjao po septičkoj.
Ali eto, tenere sa visokim blatnikom izgleda više offroadish.

Svasta.
 

Evo objasnio za Pol Tarresa...

Lipo je posra današnje yamahine inženjere.

I 2 godine stara t7 hrđa okvir, 30godina star xtz750 nema hrđe...
 
Last edited: