YAMAHA XT660Z Tenere 2008

yamadado said:
Izvadiš i vratiš osigurač od abs sustava nakon što daš kontakt?

Ne, digneš ga na centralnu nogaru, upališ, ubaciš u 2. brzinu i pričekaš par sekundi da se upali lampica ABS sa kontrolnoj tabli.
Potom ga spustiš s nogare i deri bez ABS-a. Samo to je "caka" za SuperTeneru, a ne motor iz topica.
 
  Pitanje Za one koji znaju ..

  Kako se da pojačat mašina na novoj teneri?
  (ne ovjes,to znam,nego baš mašinu)
 
payser said:
  Pitanje Za one koji znaju ..

   Kako se da pojačat mašina na novoj teneri?
   (ne ovjes,to znam,nego baš mašinu)

Kao prva izmjena, trebalo bi ugradit otvoreni ispuh, za drugu tu je PC i protočniji filter zraka, a dalje nebi ni radio ništa.
 
joke said:
Ne, digneš ga na centralnu nogaru, upališ, ubaciš u 2. brzinu i pričekaš par sekundi da se upali lampica ABS sa kontrolnoj tabli.
Potom ga spustiš s nogare i deri bez ABS-a. Samo to je "caka" za SuperTeneru, a ne motor iz topica.

Ista stvar i na T-max-u(samo nema ubacivanja u brzinu :mrgreen:) (y)
 
joke said:
Kao prva izmjena, trebalo bi ugradit otvoreni ispuh, za drugu tu je PC i protočniji filter zraka, a dalje nebi ni radio ništa.

Što to praktično znači?
 Mislim koliki bi ekvivalent recimo u konjaži to bio?5-6 ks?

i kad smo već kod toga koliko to košta u vas,Joke?
 
Možda malo manje, sam ispuh daje nekih 2-3 KS, a optimalizacija smjese bi sigurno još malo povisila snagu.
Sam ispuh je nekih 4500 kn, PC nešto više od 2000 kn, Filter bi se našao dosta jeftino i ruke tu nebi bile "za bacit".
U svakom slučaju, "veselje" od nekih 1000 eur, po meni bespotrebno za samu snagu koliko za priću prijateljima u kafiću i gasiranje na party-u  :mrgreen:
 
kad će cijena http://www.yamaha-split.hr/yamaha/motocikli/enduro/yamaha_xt660z_tenere_abs.php ?
 
yamadado said:
kad će cijena http://www.yamaha-split.hr/yamaha/motocikli/enduro/yamaha_xt660z_tenere_abs.php ?

Odmah nakon što konkurencija objavi svoje  :mrgreen:

Moje osobno mišljenje je da će bit nekih 4-5 tk viša od prošlogodišnje za model bez ABS-a
 
            Baš sam gledao u Njem. su objavili već prije 3 mjeseca sve cijene za 2011 modele,to me čudi od kud kod nas takvo zakašnjenje i to svake godine.Tamo koštaju 7600 normalna i 8000 verzija sa ABS-om.

          Malo offtopic - Joke jeli će biti ovo i kod nas dostupno ?

    http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/electric-vehicles/index.aspx
 
Peter Stingray said:
            Baš sam gledao u Njem. su objavili već prije 3 mjeseca sve cijene za 2011 modele,to me čudi od kud kod nas takvo zakašnjenje i to svake godine.Tamo koštaju 7600 normalna i 8000 verzija sa ABS-om.

          Malo offtopic - Joke jeli će biti ovo i kod nas dostupno ?

     http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/electric-vehicles/index.aspx

A ja upravo takvu razliku "predvidio"  8)

Ozbiljno, glede cijenika i ja bi volio da ga znam prije, ali tako je kako je i nemožemo(bar mi) tu ništa napraviti. Kako koji model dođe cijenu imamo i to je jedino bitno, jedino se TMaxovi prodaju bez da se cijena i zna  (y)

Glede EC-03, več smo imali ozbiljno zainteresiranu mladu damu, i to još na samom početku godine.
Upit poslan, odgovor dobiven.
Prvu sezonu ide samo na renomirana tržišta zbog velikog interesa.
"Pogodite" jesmo li mi u toj kombinaciji  :?
 
          Hvala,to sam si i mislio kad je pisalo da ide u ograničenim količinama,smatram to idealnim vozilom po gradu koje ni nebi smjelo kod nas biti skuplje nego u EU obzirom da na elektrovozila nejde trošarina,ali bumo vidli jel bu druge godine kod nas dostupan.
 
Primjetio sam na novoj xt660z abs verziji da se neda podešavati prednja vilica, da li je tako i na novom modelu bez abs-a?
 
yamadado said:
Primjetio sam na novoj xt660z abs verziji da se neda podešavati prednja vilica, da li je tako i na novom modelu bez abs-a?

Ima podešavanje verzija bez ABS-a, s tim da je verzija s ABS-om u biti motor za niže, jer sve mjere su realne, dakle dosta je drugačija od verzije bez ABS-a.
 
        Koje gume je imao ovaj na plavoj tenere,prva mi izgleda nekako šira od standardne ili to izgled vara jer ima čudan blatobran.
 
joke said:
Ima podešavanje verzija bez ABS-a, s tim da je verzija s ABS-om u biti motor za niže, jer sve mjere su realne, dakle dosta je drugačija od verzije bez ABS-a.

Koje su to realne mjere......... :misli:

I kak je to verzija s absom za nize.......... :misli:

 
Peter Stingray said:
        Koje gume je imao ovaj na plavoj tenere,prva mi izgleda nekako šira od standardne ili to izgled vara jer ima čudan blatobran.

Izgleda ko neka cross guma i zbog cepova izgleda sire....opcenito vrlo konkretno slozena tenerka, kao i afrika....
Primjetite 2 u 1 ispusni sustav....

M.
 
Peter Stingray said:
        Koje gume je imao ovaj na plavoj tenere,prva mi izgleda nekako šira od standardne ili to izgled vara jer ima čudan blatobran.

Mitas, prednja EF-06, zadnja E-09.
 
makazica said:
Koje su to realne mjere......... :misli:

I kak je to verzija s absom za nize.......... :misli:
asti iruda ,pa zar neznaš realnu veličinu ili visinu sica o poda,a to ti je nekih 700 - 800mm ,a sve priko toga je abnormalno za Vas KTM-ovce :jesus: :jesus:
 
makazica said:
Koje su to realne mjere......... :misli:

I kak je to verzija s absom za nize.......... :misli:

Bje špekulacija da su mjere objavljene na stranici EU Yamahe koje su bile dosta različite u odnosu na običnu verziju, u biti greška, ali nisu, na to sam misio kad sam napisao realne.

Ostalo na http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/compareresults.aspx?products=388187,384166&pmc=xtz660a