Z 750-tema za sve štovatelje malog zeca

Br@da said:
¸..a zakaj uzimaš od digića, imaš kod amera 150$ + 40$ shipping i to u carbonu(ima i jeftinijih), za 7-10 dana su ti na vratima, nikada problema

Prvenstveno zbog aluminijskog stitnika za lanac na ovom talijanskom, gledao sam i ovaj karbonski - mislim da je ovaj model za stari Z750.
Mislim da je ovo posljednji put da sam iz Italije nesto narucio, iako moram priznati da je problem zaista bio do talijanske poste - digic je poslao dijelove isti dan kada sam platio.
 
Tommee said:
Napravljen je, cad modeli naravno, sad se u zadnje vrijeme vrte simulacije i analize dinamickog opterecenja (jerbo mi imamo tak sugave tablice da ne mozete vjerovati koliki je tlak pri 200 km/h, a samim time i sila na taj komad pleha, na slovensku malu tablicu je tri puta manja). Uskoro slijedi rapid prototyping i ak sve prode u redu to je to.
Kao sto rekoh ona slika je stara i dosta se toga promjenilo ali kad bude gotovo bit ce i web site nadam se.

Platih puig-ovu 400kn i evo tablica za manje od 2god pukla..... problem je sto se tablica hvata u samo 2 gornja polozaja il da je stavim s okvirom a opet bi bio isti problem....
 
Evo moj nosać za tablicu,ima svjetlo za regu i tablica se šerafi na četri mjesta,jebeno je čvrst

 
Seth said:
Neću pisat ponovo... evo link..

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,24574.0.html
:misli:
 
crnka said:
ja bi trebala crash barove za zeca. jel ima netko pojma kada će se to moći kupiti i gdje? ili naručiti?  :misli:

Originalni crash barovi za zeku staroga su preko 1000 kn. Meni bilo malo puno pa ih nisam uzeo... malo vise se trudim da ne panem...  8)

S druge strane, to je komad metala s navojem i komad plastike.. probaj pronaci nekoga tko ce ti posuditi, i tokara koji će to kopirati... proci ces cca 800 kn jeftinije...  :wink:
 
Ove sam ja na ebay-u platil 60-70 eura. Isti su (skoro) kao origigi samo kaj ne piše kawasaki i imaju još taj plastični rub. Originali su koštali 1300 kn  :wink:
 
Kupi gljive, za starog Z-a od valtermota oko 500kn.
 
Za pad ako je samo sklizanje onda je gljiva super, ako je jači udarac onda nije baš pametna jer se na neke motore šarafi na blok pa zna popucat blok ili se zabit u ramu i oštetit ju ako je stvarno takav udarac bio. Nemoj padat i sve super!
 
Vedran_ZG said:
Za pad ako je samo sklizanje onda je gljiva super, ako je jači udarac onda nije baš pametna jer se na neke motore šarafi na blok pa zna popucat blok ili se zabit u ramu i oštetit ju ako je stvarno takav udarac bio. Nemoj padat i sve super!
upravo tako... gljive nekad jako dobro dođu, dok u drugom slučaju naprave štete više nego da ih nisi imao ... 50:50 ...  :mrgreen:
 
Što se tiče gljiva, ja ih imam (originalne) na starom modelu i optički su potpuno prilagođeni izgledu Z-a. U servisu kažu da su djelomično oslabljeni na jednom dijelu nosača tako da ako uslijed klizanja dođe do udarca, gljive se odlamaju i ne dolazi do savijanja šasije.

Prijatelj je pao i motor je klizao na gljivi (zamjenskoj Puigovoj, ne originalnoj Kawasakijevoj). Plastika gljive se sastrugala i vijak koji prolazi kroz sredinu se savio. Uslijed tog savijanja malo je savio nosač mašine, ali je to mehaničar uspio našpanovati i ubaciti orginalne vijke nosača. Normalno da mu je stradao dakle (probijen) i nije mogao nastaviti vožnju. Hladnjak je ostao čitav, a rezervoar je dobio malu udubinu. Znači svrha mu je da spasi od troška novog hladnjaka.

Što se tiče crash barova, oni se ne rade od nikakvog specijalnog mekanog matrijala, nego se montiraju na flahove koji bi trebali ublažiti udarac i savijanjem ga primiti na sebe, a ne prenijeti na šasiju. Oni crash barovi koje je zlikavac stavio na forum mi se čine slabi jer nema poveznice između lijeve i desne strane. Negdje na ridersforumu se izašle slike crashbarova koji su bili povezani iza cilindara i na tom mjestu ispoda airboxa dodatno učvršćeni na šasiju. Nažalost nije bilo nikakvih podataka o prizvođaču, inače bi ih već imao na svom zecu.
 
To su gljive koje su slične sa onima sa kojima je pao moj kolega. Pogledaj samo koliko je gljiva i "štap" gljive blizu glave mašine. Šta misliš što se dešava kada motor padne na desnu stranu i klizi prema naprijed? Mislim da je velika šansa da uslijed savijanja ošteti i glavu mašine.

Te obične gljive se drže samo na jednom vijku, koji je za zeca jako dugačak i predstavlja polugu koja se savija. Kod originalnih Kawasakijevih taj vijak je puno kraći, a i kako sam napisao nosač je oslabljen pa prije da će puknuti nego probiti glavu ili saviti šasiju.

U svakom slučaju, žao mi je što nigdje nisam našao crashbarove (dobre - minimalno 3 točke vezanja i poveznica između lijeve i desne strane) za starog zeca koji će štiti i deklove (jer sa gljivama uvijek stradaju), ali kako sam vidio za 07 je Kawasaki ponudio originalne kao dodatnu opremu.
 
Evo ovdje se vide crashbarovi za novog zeca http://www.kawasaki.co.uk/z750/default.asp?Sub=6543773 ali kako piše, još uvijek su u razvoju.

Ne znam koliko misliš dati za te gljive, ali daj si truda, otiđi u neku trgovinu gdje imaju originalne, pa ćeš vidjeti da je razlika ogromna - od samih matrijala, do načina hvatanja na šasiju i površine kojom se nosač gljive naslanja na nosače mašine.

Inače bilo je na ebayu gljiva firme topblock koja je barem na slici ista kao originalna, a nešto je jeftinija. Mislim da je i gigi nešto spominjao da je gljive uzeo prekao ebya.

Možda možeš pronaći i neko kvalitetnije rješenje, a da ne bude preskupo.
 
evo kako izgledaju barracuda gljive:
konstrukcijski mi se cine OK - sam nosac je od aluminija a gljiva od neke tvrde plastike i moze se mijenjati ako se osteti (zavrne se na nosac)
 
adi, da sada ne tražim, koliko si ono platio gljive???  :misli: