Zamjena u garantnom roku...?

Ma Aliene, pari mi se da su to sve prometni policajci. Oni ti neće prston mrdnit na ovakve stvari tipa rješavanje osobnih problema. Kakvi sud. Nećeš nikad na kraj s njima. Samo jednim načinom se kod "nas" može istjerat pravda. :mrgreen:
 
pa i meni se to dogodilo, vec sam ti rekel. Greska je kaj debili vare selnu na auspuh umjesto da su napravili kak svi ostali rade bez nekakvih heftanja.
Nemres blivit. Znam bar 5 ljudi koji su imali isti problem kao i mi.
Stvarno ima nekih debilnih propusta kod tog kramasakija za popizdit.
Brijem da bi gepezejac bolje slozil to neg ovi kosooki!
 
Ma znam...skroz lose rijeseno...no, stvar je u tome sto sam to reklamirao prije vec vise od dva mjeseca i jos uvijek nista... :evil: :x :evil:
 
Cigla said:
Ma znam...skroz lose rijeseno...no, stvar je u tome sto sam to reklamirao prije vec vise od dva mjeseca i jos uvijek nista... :evil: :x :evil:
naša posla :evil: plati pa se rugaj..... :evil: :evil:
 
Eto dobio ja odgovor od svog fiškala,pa kaže:
PRODANE STVARI
Odgovornost prodavaoca i proizvođača
Član 501.
(1) Kad je prodavalac nekog stroja, motora kakvog aparata ili drugih sličnih stvari koje spadaju u takozvanu tehničku robu predao kupcu garancijski list kojim proizvođač garantira ispravno funkcioniranje stvari u toku određenog vremena, računajući od njezine predaje kupcu, kupac može, ako stvar ne funkcionira ispravno, zahtijevati kako od prodavaoca tako i od proizvođača da stvar popravi u razumnom roku ili ako to ne učini da mu mjesto nje preda stvar koja funkcionira ispravno.
(2) Ovim se pravilima ne dira u pravila o odgovornosti prodavaoca za nedostatke stvari.

Traženje popravka ili zamjene
Član 502.
(1) Kupac može zbog neispravnog funkcioniranja zahtijevati od prodavaoca odnosno od proizvođača popravak ili zamjenu stvari u toku garancijskog roka, bez obzira na to kad se nedostatak u funkcioniranju pojavio.
(2) On ima pravo na naknadu štete koju je pretrpio uslijed toga što je bio lišen upotrebe stvari od trenutka traženja popravka ili zamjene do njihova izvršenja.

Produljenje garancijskog roka
Član 503.
(1) U slučaju manjeg popravka garancijski rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen upotrebe stvari.
(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcioniranja izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, garancijski rok počinje teći ponovo od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.
(3) Ako je zamijenjen ili hitno popravljen samo neki dio stvari, garancijski rok počinje teći ponovo samo za taj dio.



Raskid ugovora i sniženje cijene
Član 504.
Ako prodavalac ne izvrši u razumnom roku popravak ili zamjenu stvari, kupac može raskinuti ugovor ili sniziti cijenu i zahtijevati naknadu štete.

Troškovi i rizik
Član 505.
(1) Prodavalac odnosno proizvodač dužan je o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje treba da se popravi odnosno zamijeni te popravljenu odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu.
(2) Za to vrijeme prodavalac odnosno proizvođač snosi rizik za propast ili oštećenje stvari.

Odgovornost kooperanata
Član 506.
Kad je u izradi pojedinih dijelova stvari ili u izvršenju pojedinih radnji sudjelovalo više samostalnih proizvođača, njihova odgovornost prema finalnom proizvođaču za neispravno funkcioniranje stvari koje potječe od tih dijelova ili od tih radnji prestaje kad prestane odgovornost finalnog proizvodača prema kupcu stvari.

Gubitak prava
Član 507.
Prava kupca prema proizvođaču po osnovi garancijskog lista gase se nakon isteka jedne godine računajući od dana kad je tražio od njega popravak ili zamjenu stvari.
 
To što si ti sad iscitirao cijeli ZOO (Zakon o obveznim odnosima) ništa ne znači ako to nemisliš primjeniti. Pogotovo ti ne govori koliki je taj rok za popravak. Znači upozoriti prodavača na prekoračenje roka i upozoriti da će ga se tužiti ukoliko ne preda popravljenu stvar, a ako to ne upali ja mislim da nema suca koji neće 2 mjeseca smatrati prekoračenjem "razumnog roka" (o okojem sam već napisao) i presuditi u korist tužitelja.
 
Rivi said:
Majko mila, šta me bode u oči ovaj "razumni rok".

Ma uzas, ali opet nista cudno za jedan od hrvatskih zakona..."razuman rok" - pihhh
 
Lijep pozdrav svima. :D
Potpuno razumijem ekipu koja ima problema s garancijama jer bi se isto tako i ja osječao.Evo reći ču vam kakvu situaciju ima moja firma stim pitanjem.
Prvi auspusi točnije njih 4 su reklamirani krajem 5 mjeseca.To znam jer sam ja osobno pisao zapisnike za njih i do dan danas ih još nisam dobio.---SRAMOTA---.Prije mjesec dana mi je čak bila kontrola iz Holandije iz Kawasakia gdje smo raspravljali OPET o tome kao i o drugim temama.Auspuhe su slikali i opet NIŠTA.Ako netko hoće ja mu lako pokazem zapisnik koji je datiran.Čak sam jedan auspuh ja dao osobno sa svog motora i još ga nisam dobio.Neznam u čemu je problem jer svi ostali djelovi dolaze u roku 10 dana al ovo neznam.Ako je se je netko od vas našao u ovim reklamacijama ja bi ga molio da se još malo strpi jer radimo na tome i nadamo se brzom rješenju problema.
Lijep pozdrav svima i još jednom se isprićavam onima koji čekaju te auspuhe jer stvarno nije do nas.
Pozdrav. Dario- KMS-Karlovac :wave:
 
2 KAZE> Cuo sam da si bio na nekakvom putu i cjenim to sto si se sad javio ovdje...naime, znam otprilike citavu situaciju, tj. problematiku reklamacije tih auspuha...i upravo zato nisam ni zelio niti jesam prozivao o kojem se konkretno servisu radi, jer razumijem da nije problem u servisu nego u samom Kawasakiju kao tvrtci...no, moras shvatiti i mene kao krajnjeg kupca koji sam u biti izdvojio velike novce za taj motor na kojeg sam dobio garanciju, te stoga i ocekujem da bar u tom garantnom roku sve funkcionira kako treba...poznavajuci tebe i vjerujem da nas razumijes kao sto i navodis...gle, to nije sad neki ogroman problem da se ja ne mogu voziti (iako se klima sve vise i vise) pa da to mora biti odmah rijeseno, samo sam zelio da mi se onda netko bar javi i objasni situaciju, kao sto je to tvoj otac i ucinio prije nekoliko dana...svaka cast, to sam htio, stoga ga pozdravi :D ...ako procitas starije postove, vidjet ces da su sva iskustva koja sam imao s Vama dobra, od kupnje motora do servisa, od prijateljevog problema s getribom koji je rijesen u cca tjedan dana do drugih pohvalnih stvari...pa vjerujem da ce tako i ostati...

P.S. Kako ruka...? :?
 
Svaka čast i poštujem to.
Znam da nisi mislio ništa loše i potpuno te razumijem.
Danas sam dobio naznaku da su auspusi na putu i da dolaze za par dana.
HVALA BOGU.Još jednom se ispričavam zbog ovog problema koji je nastao i nadam se da čemo i dalje surađivat.
Molio bi sve ostale koji imaju bilo kakvu primjedbu da mi se obrate na 098/960-8842 pa da je zajedno riješimo a ja ču se potrudit i što brže.
Pozdrav. Dario-KMS karlovac :D :D :wink:
 
Odlicno...nazovi onda dok stignu i dolazimo po njih...a mogla bi pasti i kakva cuga... 8) :piva: :drunk:
 
A hebem ti sve servisere! Meni je kvacilo otislo jos prije dobrih mjesec ipo, prvo se opustilo, onda je puklo nakon par dana i onda je kao popravljen, ali mora se jos cekati originalni dio, koji je kao u italiji i on je kao narucen i jos nista! :evil: :evil: :evil:
 
VEKI said:
tako nešto,uvik može izmislit neko glupo opravdanje,nisu poslali pa su krivo poslali....idt.jedan moj prijatelj je djelove za skuter čeka 6 miseci,jer je diler naručiva rezervne djelove samo kad bi se skupila dovoljna količina. nije pravilo,ali tribaš bit spreman na sve.

Istina, ima i toga. No, meni je Markez stavio polovne (ali dobre) plocice za kocnice i rekao da ce se javiti kad mu dodju nove. Kad su dosle, nije mi naplatio nista osim samih plocica (ok, treba 5 minuta za promjenu, ali svejedno) tako da ako serviser hoce, moze ti izaci u susret.
 
Prosli ponedeljak sa instrumentom bio u Krskom i zamjenili mi dio. Cekao 1 sat i jos me kavom ponudili.
 
linza said:
Prosli ponedeljak sa instrumentom bio u Krskom i zamjenili mi dio. Cekao 1 sat i jos me kavom ponudili.

Pa ti i nisi lose prosa.Mestar mora da je ispeka zanat negdi na zapadu.A sta se tice garancije motora kad ga kupis novog.Svaki proizvodjac ima svoju garanciju tj.japanci & amerikanci imaju samo godinu dana,a sta se tice pravih motora iz Evrope :wink: koliko ja zanan vecina ima dvi godine s neogranicenon kilometrazon.I sve zavisi od dilera dali oce da ti zavrsi kvar.Sta se tice narudjbe djelova za tvoju granciju ide ovako.KAD ZAVRSIS PAPIROLOGIJU OKO GARANCIJE VECINA KOMPNAIJA AUTOMATSKI SANJE DJELOVE BEZ IKAKVE NARUDJE OD STRANE DILERA.A NEKE KOMPANIJE TI DAJU 15-30 DANA NARUCIS DJELOVE I ONE SNOSE TROSKOVE POSTARINE U OBA SLUCAJA.Tako da te price da su poslali krive djelove ili nije stiglo samo se desava s Talijanskin kompanijama(ki Guzzi,aprilia itd...). :mrgreen: .
 
Mali Caca said:
Svaki proizvodjac ima svoju garanciju tj.japanci & amerikanci imaju samo godinu dana,a sta se tice pravih motora iz Evrope :wink: koliko ja zanan vecina ima dvi godine s neogranicenon kilometrazon.I sve zavisi od dilera dali oce da ti zavrsi kvar.

Btw, japanci imaju dvije godine.....