Zamjena u garantnom roku...?

KAZE said:
GussRadWixer said:
A sad opet malo natrag na temu...

KAZE, kao dealer, sto ti smatras "razumnim rokom" unutar kojeg trebas popraviti/zamijeniti stvar? :wink:

Poštovani
Razumni rok je ---Kada bilo koja tvornica koja je zaprimila dojavu o grešci na svom proizvodu ne ustanovi zašto se takov kvar dešava,da li je faktor ćovjek,loša upotreba,ne adekvatno održavanje,loš materijal,itd.
Tvornica će u najbržem mogučem vremenu poslati zamjenski dio/A NE KAKO VI POŠTOVANI GOSPODINE TVRDITE DEALER/jer ja mislim da još ni jedan dealer na svijetu nema proizvodne pogone da bi proizvodio dijelove i to uspiješnoje od jedne tvornice ,pa nek bude bilo koje.

To vam kažem zato jer sam radio u Njemačkoj kao Majstor

u Firmi KAWA-MOTOR

Sve propozicije garancija i popravaka u garantnom roku su mi poznate.Tako da o tome neču dalje niti debatirati jer nema smisla.

Uz dužno poštovanje

Vlasnik firme KMS

Darko Pavelić -Dac

Svevisnji!

Ja jos uvijek nisam dobio odgovor. Ovo:
KAZE said:
Razumni rok je ---Kada bilo koja tvornica koja je zaprimila dojavu o grešci na svom proizvodu ne ustanovi zašto se takov kvar dešava,da li je faktor ćovjek,loša upotreba,ne adekvatno održavanje,loš materijal,itd.
to nije :roll:, a jos manje ovo:
KAZE said:
Sve propozicije garancija i popravaka u garantnom roku su mi poznate.Tako da o tome neču dalje niti debatirati jer nema smisla.
Naime, pitanje je i bilo postavljeno zato sto "propozicije garancija i popravaka u garantnom roku" NAMA NISU POZNATE! :evil:

Kako HR zakon ne definira "razuman rok", a vjerujem da su stajalista kupca i trgovca/servisa/tvornice dijametralna, sto je i vidljivo iz prijasnjih postova, zanimalo me sto dealer smatra razumnim rokom unutar kojeg treba:
a) otkloniti kvar
b) zamijenit stvar novom
c) vratiti novac

Skakljivo pitanje, jel'da? :wink: Neoprezan covjek bi se prividno mogao na stosta obvezati odgovarajuci na njega.

P.S.
Tvornica nece slati nista. Dealer ili serviser ce naruciti! Kupac s tvornicom nema nista. Kvar ce otkloniti serviser na licu mjesta, a ne tvornicki inzinjer (osim u iznimnim slucajevima). Troskove dijelova i rada ce pokriti tvornica (iz budzeta za troskove prozrocene losom kvalitetom proizvoda) ili osiguravajuce drustvo. I ponavljam jos jednom, radi se iskljucivo o trosku, a ne o crnoj magiji!

Za primjer, Kawasaki nije trebao onoliko gnjaviti s onim auspusima, mogao je lijepo reci prihvacamo zamjenu originalnog auspuha drugim proizvodom i pokriti trosak. Garanciju za auspuh bi tada preuzeo proizvodjac auspuha, kupac nebi cekao x tjedana na popravak i svi sretni i zadovoljni.

Lijep pozdrav, Vas
Drkadzijalijevanogkotaca
 
4rijeke said:
:mrgreen: i ja sam zastupnik za Mercedes :mrgreen: samo je kod mene skuplji par soma eura :mrgreen: ko voli nek izvoli, ima ih koliko hoćete... :mrgreen: zaključak nek ostane tebi, ili ćeš radije kupiti mečku od mene jer sam javno rekao da sam glavna faca za "tange" u Hrvata :mrgreen:

Mislim da ti izjava nije na mjestu. Kaptol cargo nigdje u reklamama ne ističe da je glavni zastupnik već uvoznik i distributer za Hrvatsku, a DKS navodi da je generalni zastupnik za Hrvatsku pa me kao i Bolcica zanima kako neko može mimo generalnog zastupnika prodavat neki proizvod. Ja sam kupio motor kod Kaptola jer su u tom trenutku bili jedini koji su imali motor za isporuku odmah tj. drugi dan jer je bil u kutiji, dok su mi kod Markeza i u KMS - u rekli da treba čekati 2 do 3 tjedna. Servise radim u Motormaniji u VG jer sam i prije bio njihova mušterija a na forumu nisam vidio da se netko žalio na njihov rad (u servisu). U mom slučaju cijena motora se razilazila za nešto malo kuna. Ovo ne pišem da bi stao u obranu Kaptola. Ja sam samo htio motor odmah i oni su bili jedini koji su mi ga mogli ponuditi. Ne znam kakva su iskustva drugih po pitanju reklamacija ali još nisam pročitao niti jedan post u kojem se netko žali na kaptolovu liniju. Osobno se nadam da neću morati ništa mijenjati u garantnom roku (to me ne bi veselilo bez obzira gdje bi kupio motor), a niti nakon njaga jer vjerujem u japansku kvalitetu.
 
Lijep pozdrav svima.
RAZUMAN ROK i samo izvršenje reklamacija ide ovako:
Sve reklamacije odnosno njih 90% su riješene u 10 dana.A neke u roku sat vremena ako smo imali taj dio na lageru a čak sam neke dijelove skinuo sa SVOG motora što baš i nisam siguran da bi itko drugi skinuo dio sa svog NOVOG motora i ugradio ga mušteriji.Moj Tata sa postom prije je mislio da reklamacije koje se poduplaju malo duže traju jer se ti dijelovi u centrali kontroliraju kako bi se poboljšali da se ponovo ne desi ista stvar odnosno da mušterija nebi svaki mjesec dolazila i mijenjala isti dio koji se mogao poboljšati i usavršiti tako da traje.A to sve je rok mjesec dana.Jer tvornica kaže da svi kvarovi na motociklu zbog kojeg je motocikl bio van uporabe odnosno stajao a trajali su više od mjesec dana(mislim na period od nastanka kvara do popravaka)da se tim motociklima produži garancija za isti period.Znači normalan period je 10 dana do mjesec uz mogučnost poboljšanja reklamiranog dijela i produženje garancije za taj period dok je motocikl stajao ako je duži od mjesec dana.

Saša ja bi tvoj rep reklamirao ali to pucanje repa se nije samo u Hrvatskoj desilo kada se skine nosač tablice i oni znaju zašto to puca.SORRY ali ja se moram po pitanju garancija prema njima postavit profesionalno i poslovno i nemogu radit budale od njih jer ipak su oni ti koji su ga napravili odnosno konstruirali i znaju zašto se to dešava i mogao bih ja imati problema da to reklamiram i da mi onda ubuduče neće više vjerovati.Nego če me tražit duplu kontrolu.SORRY

GENERALNI UVOZNIK
Naša firma postoji več 20 GODINA i 17 GODINA radi OVLAŠTENO samo KAWASAKI motocikle i Jetove.
U to vrijeme mogu na jednu ruku nabrojat servisere u cijeloj YU koji su radili Japance.A danas ih ima više nego pekara.Ja se ispričavam ako sam nekog uvrijedio ali pitajte Taubia kako je tada bilo.
Cijela Europska unija se dijeli na na Centralu u Holandiji i dilere po Europi.
Mi još nismo u Uniji tako da smo mi Ovlašteni uvoznici za Republiku Hrvatsku dok ne uđemu u Uniju kada čemo postati Ovlašteni dileri za Republiku Hrvatsku.
Svatko od vas može otić van,kupit 50 motora i prodavat ih ovdje jer svatko od vas to ima pravo ali ih neće dobit po cijeni po kojoj ih mi dobivamo.Zašto?Jer je Monopol zabranjen!Nadam se da razumijete šta pišem.Određena firma kupuje motore u Austriji od Kawasaki dilera i upeljava ih u Hrvatsku i prodaje.
Svake godine kada izlaze novi modeli u Holandiji a nekad i u Japanu se održava seminar i specijalizacija za ovlaštene uvoznike odnosno glavne čiju zemlju zastupaju i tamo nismo zamijetili predstavnike Kaptol Carga nego samo KMS-a koji je u njihovoj mreži već 17 GODINA a mada bi određeni ljudi a i poneki novinari htjeli da nas nema e za njih imam jednu novost.MI SMO I OSTAT ČEMO OVLAŠTENI CENTRALNI UVOZNICI KAWASAKI MOTOCIKLA,ATV-a i JET-SKI-a ZA REPUBLIKU HRVATSKU.
I uvijek če nam na prvom mijestu biti ZADOVOLJNA i USLOŽENA MUŠTERIJA a NE NOVAC.Jer novac imaš pa ga nemaš a DOBAR GLAS UVIJEK OSTAJE.
Nadam se da sam vam odgovorio na sva pitanja.
S dužnim poštovanjem
Dario-KMS-KAWASAKI MOTO SPORT-CROATIA :D
 
Jebate KAZE što si se raspištoljio :pistoles: ..........
Što se mene tiče, u KaptolCargu bio samo jednom za jednu sitnicu jer nisam imao vremena skočit do Vas, ne samo da više nikad neću tamo koračit nego nisam ni tu sitnicu obavio.
Prema tome, samo tako dalje (y)

I kad smo već kod toga, nisi mi nikad rekao jesi li riješio reklamaciju na curin auto?! :misli:
 
Ovo je trebalo napisat već davno prije -
KAZE
"Cijela Europska unija se dijeli na na Centralu u Holandiji i dilere po Europi.
Mi još nismo u Uniji tako da smo mi Ovlašteni uvoznici za Republiku Hrvatsku dok ne uđemu u Uniju kada čemo postati Ovlašteni dileri za Republiku Hrvatsku.
Svatko od vas može otić van,kupit 50 motora i prodavat ih ovdje jer svatko od vas to ima pravo ali ih neće dobit po cijeni po kojoj ih mi dobivamo.Zašto?Jer je Monopol zabranjen!Nadam se da razumijete šta pišem.Određena firma kupuje motore u Austriji od Kawasaki dilera i upeljava ih u Hrvatsku i prodaje. "
- pa se ne bi po stoti put ponavljalo pitanje KMS - KC. Jednom riječju hrvatsko tržište je divlji zapad. Nadam se da KAZE nije doživio moj post kao napad na KMS. Ja sam samo iznio svoje iskustvo i nerazumijevanje dvije prodajne linije
 
KAZE said:
Saša ja bi tvoj rep reklamirao ali to pucanje repa se nije samo u Hrvatskoj desilo kada se skine nosač tablice i oni znaju zašto to puca.SORRY ali ja se moram po pitanju garancija prema njima postavit profesionalno i poslovno i nemogu radit budale od njih jer ipak su oni ti koji su ga napravili odnosno konstruirali i znaju zašto se to dešava i mogao bih ja imati problema da to reklamiram i da mi onda ubuduče neće više vjerovati.Nego če me tražit duplu kontrolu.SORRY

Ma znas da se salim, to smo vec razglabali jednom kod tebe i odgovor znam.

Nego Dario, sad meni nije jasna jedna stvar oko distribucije i sl. To mi je nesto i tvoj tata spominjao ali nisam bas sve pohvatao.
Koju ulogu u cijeloj prici ima DKS i zar niste vi jedni od njihovih ovlastenih predstavnika / uvoznika? Barem stojite u popisu dilerske mreze za RH.
 
KAZE said:
Lijep pozdrav svima.
RAZUMAN ROK i samo izvršenje reklamacija ide ovako:
Sve reklamacije odnosno njih 90% su riješene u 10 dana.A neke u roku sat vremena ako smo imali taj dio na lageru a čak sam neke dijelove skinuo sa SVOG motora što baš i nisam siguran da bi itko drugi skinuo dio sa svog NOVOG motora i ugradio ga mušteriji.Moj Tata sa postom prije je mislio da reklamacije koje se poduplaju malo duže traju jer se ti dijelovi u centrali kontroliraju kako bi se poboljšali da se ponovo ne desi ista stvar odnosno da mušterija nebi svaki mjesec dolazila i mijenjala isti dio koji se mogao poboljšati i usavršiti tako da traje.A to sve je rok mjesec dana.

Evo, ipak se moze. Hvala lijepo. (y) Sad je decki na vama red da PRISTOJNO napisete sto vi smatrate "razumnim rokom". Kad KAZE to sazna, onda moze eventualno poduzeti nesto da smanji "ponor" izmedju vasih ocekivanja i njegovih mogucnosti (troskova).

Vjerojantno svi znate da troskovi padaju proporcionalno kolicini prodanih motora iste marke ili jos bolje, tipa, pa ako hocete bolju uslugu, kupujte vise Kawasakija! :wink:

Koliko vidim Kawasaki (ili KMS) je vec napravio pravi potez i odlucio se na osvajanje velikog trzisnog udjela umjesto na debelu marzu. Sve to u duljem razdoblju donosi i dobru podrsku i brzu uslugu, jer Hrvatska je malo trziste i sigurno nece biti mjesta za sve. Ako vam nije do sminkeraja/ekskluzive i cijenite svoj novac, podrzite Kawasaki. Oni vode u ovoj utrci.
 
Pozdrav.
Saša mi ovlašteno Uvozimo i radimo sa Kawasakijem već 20 godina a ne kao određene firme 2 godine.Naša firma se vodi u centrali kao kao ovlašteni njihov diler i svake godine tako i ove ide se u centralu na specijalizaciju i seminare samo šta nas još svugdje u svijetu svrstavaju na EX Yugoslavensko područje jer smo malo tržište.Za 2 tjedna moj tata tj gazda KMS-a ide na specijalizaciju u Holandiju i onda ču vam stavit slike na net sa tog seminara pa da vidite svojim očima da tamo nema nikog drugog iz Hrvatske osim mog starog a pogotovo ne iz Kaptol Carga.
DKS je u Sloveniji i jedino može bit uvoznik za Sloveniju i za nijednu drugu državu.Mi imamo suradnju s njima već godinama ali nismo ovisni o njima nego je to na bazi servisa i rješavanja problema zajedničkih interesa pošto smo malo tržište i uvijek čemo tako surađivati jer smo već jako dugo prijatelji.A i tada naš glas se u Holandiji jače čuje.

Sada ču vam reči jedan događaj za koji mislim da trebate svi znat.
Jednom prilikom prije 3 godine gospodin Mihaljinec odnosno gazda Kaptol Carga je nazvao moju majku i prijetio joj preko telefona da če on nas uništit da tko smo mi i da čemo mi vidjet kojih čemo problema imat s njim itd itd.Moja majka je doživjela takvo neugodno iskustvo od njega odnosno koji je on K... da tako viče na moju majku i prijeti joj preko telefona.E pa gospodine mi nečemo propast i nama nije odzvonilo kako vi kažete niti če se išta takvo ikad desit.SRAM VAS BILO jer to nije ponašanje jednog poslovnog čovijeka.Nonstop nas pljuje a nitko ih ne dira niti išta govorimo za njih zato mislim da neke stvari morate znat i ima toga još a to čete uskoro znat sve. :evil:

Lijep pozdrav!
Dario-KMS karlovac

Imam ja još i nekih pitanja ali to čemo kasnije.
 
E sad si mi sve objasnio. Ja sam najiskrenije mislio da si ti u DKS-ovoj prodajnoj mrezi kao Markez i slicni. Sad sve kuzim. (y)
 
KAZE drago mi je da si nam to tako jasno i lijepo objasnio i zato ti hvala.

Nego me zanima situacija koju sam vec spomenuo, dali vozac Kawasakija koji ga je kupio kod Kaptola ima pravo ostvariti reklamaciju u garantnom roku kod vas ili obrnuto?
 
Dear Kawabiker malo sam se informirao ovo kaj sam rekao nije shit vec istina ovako prvih 6 mjeseci serviser i proizvodac moraju dokazati da vozilo nije isporuceno sa greskom kaj je tesko pa je kupac tu u prednosti,a nakon toga sljedecih 18 mjeseci je suprotno tj. kupac mora dokazati da je vozilo bilo isporuceno sa kvarom kaj je pogotovo kod mehanickih stvari nemoguce,to pravilo se zove Beweislastumkehr i vrijedi od lani za barem VW,AUDI i MERCEDES kupljeni u njem,za duge neke aute vjerojatno al tocno neznam no moguce jer to pase proizvodacu da sto jeftinije produ,naravno izuzeti od od toga su kvarovi jedne kompletne serije kad se radi popravka necega salje cijela linija natrag u servis i kvarovi koji se pojave makar i nakon duzeg vremena na nekoliko tisuca auta jer onda nemogu rec da je tvoj stil voznje kriv za kvar,i naravno bolje se da oko neceg s njima razgovarat sto ugrozava sigurnost kao kvar ABS-a recimo neko oko necega sto se pokvari a nije tak vazno a kosta puno kao npr. klima.

BTW: Ne zivim u njem,nego sam zivio prije 10 god.,sad zivim u zagorju iako nisam pravi zagorac.
Pozdrav!