bool said:
Svaka čast na logistici unutar Kawasaki-a... ba si mislim koliko bi se čekalo da je npr. bila riječ o Suzuki-u :?: :twisted:
Ono to me zanima, dali je postojao vremenski rok u kojem je vlasnik motora trebao zamjeniti felgu tj. dovesti motor do servisa? Pitam, jer z
nam za barem jednog koji to jo nije učinio.
Potovani Bool
Odgovaram Vam sada u ime Kawasaki tvornice .Svaki ćovjek tj.vlasnik
motocikla ZX10 koji je primio obavijest pismenim ili telefonskim putem
trebao je zaustaviti motor ili se najkraćim putem javiti u servis.Kada
Kawasaki tvornica neto takovo objavi onda ja mislim da nema komentara
te se po takovoj obavijesti mora i postupiti ne radi samo Vae sigurnosti nego i ostalih sudionika u saobraćaju.Ja osobno kao stari motorista sa velikim Vozaćkim staom razmiljam ovako-Ako je tvornica Kawasaki to
javila na sva zvona onda da li je moja glava toliko jeftina pa da se i dalje vozim ili cu doci lagano do prvog OFFFICIAL KAWASAKI SERVISA i zamjeniti tu felgu.MI sada u KMS-u imamo jo 4 felge koje trebamo
zamijeniti,felge su tu već dugo a mi neznamo ta ti ljudi misle .Samo nedaj boze ako se nesto desi ONI SU NA VRIJEME OBAVIJESTENI.
Sada cu vam reci istinu o tim felgama
Od svih 10 R prodanih u svijetu ,3 su felge /prednje/ prsnule ili imale
defekt.Za Kawasaki tvornicu felge radi koperant,znaći Kawasaki nije napravio greku,a to će koperanta kotati jer je osramotio Firmu za koju je radio.Ispatati će Kawasaki ali mislim da proizvođaću felgi nikada vie neće promaknuti takav kvar.
Sa dunim potovanjem svim motoristima enskim i mukim
elim Vam mnogo lijepih trenutaka na Vaim motorima,puno sretnih kilometara i zapamtite staru poslovicu VRAG NIKADA NE SPAVA.
Zato pametno sa vaim ljubimcima
Lijepi pozdrav iz KMS-a
Dac Pavelić ---Stariji