Zamjena u garantnom roku...?

Kawabiker said:
GussRadWixer said:
Garanciju mozes kupit za par eura od osiguravajuceg drustva, pa ces imat 3,4 ili 5 godina garancije. Tako da za stvari koje dolaze od proizvodjaca koji nedaju 2 godine garancije koliko je EU zakonom propisano, razliku doplati dealer.

Ne doplaćuje dealer. On ako i doplati to plaćaš ti kao krajnji kupac.
A garancija od osiguravajućeg društva nije ista kao od proizvođaća.
Vidio sam aute iz njemačke sa produženom garancijom, ali samo na motor i to na 5 godina. Ali opet s takvom garancijom (koja nije od proizvođaća) moš' se lagano :pelvic_thrust: .........vrijedi samo npr. u njemačkoj, ako dođeš u hrvatsku, moraš sve uredno platit pa tražit povrat love tamo gdje si dobio garanciju.
Ma UVIJEK placas ti kao krajnji kupac. :!: Sve je to vec uracunato u cijenu, pa da i tvornica snosi sve troskove. Na kraju krajeva i radi se samo o trosku i nicem drugom. Tko ce ga pokriti, tvornica, dealer ili osiguravajuce drustvo tebi je kao kupcu svejedno.
 
Vidin ja da nemate nista bolje od ti JAPANACA.Pa i o tome pricate.A da van kazen kakva je garancija s Triumph-m(neki bi rekli da samo lozin Japance).Naprotiv ni u kom slucaju da nekoga lozin ,nego svaka im cast.sve sta se pokvari u garanciskom roku poprave bez pitanja.A ima san i par sluvajeva di je istekla garancija po par miseci pa su poslali djelove bez pitanja.Imali smo jednog tipa koji je kupia novog Tiger-a955i.Vozija je neki relly od floride do Aljaske i negdi bas prije Vancouvera propuva mu motor(je nije prominija ulje od kad ga je kupija).Mi nazvali triumph-a i objasnili o cemu je stvar i u kakvoja je situaciji vlasnik motora.Oni rekli nema problema-i sutra oko podne nam dosa motor u kasunu.Mi pali na guzicu kad smo vidili tj. nismo mogli virovati da tako brzo moze stic iz Engleske(oni navodno stavili na avion samo par sati poslin naseg razgovora s njima).I tako svaka garancija .Mozda jedna u 50 garancija je odbijena.ali sve u svemu musteruje su prezadovoljne.
 
Slazem se ja s tobom Mali Caca ali mi nemamo uvoznika za Triumph. Kaj mislis kako bi onda garanciju ispunili :?:
 
KAZE said:
I tako dolazimo do zaključka da nema do JAPANCA.
Ljudi moji oni u te 2 godine TVORNIČKE garancije priznavaju pod garanciju takve stvari da se stvarno čovijek začudi.
Evo najnoviji primjer sam imao na svom motoru.
Na ZX-12R na pozicionom svijetlu imam jedan šprung i to sam im reklamirao i u roku TJEDAN dana stiglo mi je komplet svijetlo.Da vidim koji če ti švabo ili talijan to priznat pod garanciju.Reči če ti samo da se to dogodilo u vožnji gdje je kamenčić polomio staklo na svijetlu i odbit če zahtijev.Tako da sam na svojo koži to isprobao i svaka čast po tom pitanju.A za auspuhe ču vidjet šta se desilo. :mrgreen:

Onda probaj reklamirat i moj rep motora. Onaj nosac (na plastici) koji drzi straznje svjetlo i ujedno drzi rep stisnut, puknuo je vec po peti puta. Vec sam lud, sad planiram nalit unutra silikona pa ko ga je..
O onom malom pipcu na onom malom gornjem poklopcu, trajao je mjesec dana, pa mozda i to moze proci pod garancijom :)
 
A sta ce tebi Sasa garancija? Pa imas KLV-a. Kad nesto rikne na njemu kupi novi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Jedan od rijetkih postova koji nije otisao u off-topic...

Svaka cast ljudi...
 
GussRadWixer said:
A sad opet malo natrag na temu...

KAZE, kao dealer, sto ti smatras "razumnim rokom" unutar kojeg trebas popraviti/zamijeniti stvar? :wink:
No dobro, ja jos uvijek nisam dobio odgovor. Sto jedan trgovac smatra razumnim rokom?
 
GussRadWixer said:
GussRadWixer said:
A sad opet malo natrag na temu...

KAZE, kao dealer, sto ti smatras "razumnim rokom" unutar kojeg trebas popraviti/zamijeniti stvar? :wink:
No dobro, ja jos uvijek nisam dobio odgovor. Sto jedan trgovac smatra razumnim rokom?

Razumni rok ti je najkraći mogući, jer svrha garancije je popraviti nepravilnosti ili kvarove najkvalitetnije moguće i to u najkraćem mogućem roku, naravno na najmanji mogući trošak proizvođaća.
 
linza said:
Slazem se ja s tobom Mali Caca ali mi nemamo uvoznika za Triumph. Kaj mislis kako bi onda garanciju ispunili :?:

Linza to ne zavisi od tvornice ili bolje receno proizvodjaca,nego vec od tvog dilera.Jer Triumph ima garanciju koja vridi bilo di u svitu tj. na svin kontinentima.Imamo i mi ode takvih dilera koji je samo vazno da su ti prodali motor i uzeli solde,a za servis ko te sisa,a da ne govorin nista kroz sta tribas proc za garanciju.
 
bool said:
Svaka čast na logistici unutar Kawasaki-a... baš si mislim koliko bi se čekalo da je npr. bila riječ o Suzuki-u :?: :twisted:

Ono što me zanima, dali je postojao vremenski rok u kojem je vlasnik motora trebao zamjeniti felgu tj. dovesti motor do servisa? Pitam, jer z
nam za barem jednog koji to još nije učinio.

Poštovani Bool
Odgovaram Vam sada u ime Kawasaki tvornice .Svaki ćovjek tj.vlasnik
motocikla ZX10 koji je primio obavijest pismenim ili telefonskim putem
trebao je zaustaviti motor ili se najkraćim putem javiti u servis.Kada
Kawasaki tvornica nešto takovo objavi onda ja mislim da nema komentara
te se po takovoj obavijesti mora i postupiti ne radi samo Vaše sigurnosti nego i ostalih sudionika u saobraćaju.Ja osobno kao stari motorista sa velikim Vozaćkim stažom razmišljam ovako-Ako je tvornica Kawasaki to
javila na sva zvona onda da li je moja glava toliko jeftina pa da se i dalje vozim ili cu doci lagano do prvog OFFFICIAL KAWASAKI SERVISA i zamjeniti tu felgu.MI sada u KMS-u imamo još 4 felge koje trebamo
zamijeniti,felge su tu već dugo a mi neznamo šta ti ljudi misle .Samo nedaj boze ako se nesto desi ONI SU NA VRIJEME OBAVIJESTENI.

Sada cu vam reci istinu o tim felgama

Od svih 10 R prodanih u svijetu ,3 su felge /prednje/ prsnule ili imale
defekt.Za Kawasaki tvornicu felge radi koperant,znaći Kawasaki nije napravio grešku,a to će koperanta koštati jer je osramotio Firmu za koju je radio.Ispaštati će Kawasaki ali mislim da proizvođaću felgi nikada više neće promaknuti takav kvar.


Sa dužnim poštovanjem svim motoristima ženskim i muškim
želim Vam mnogo lijepih trenutaka na Vašim motorima,puno sretnih kilometara i zapamtite staru poslovicu VRAG NIKADA NE SPAVA.
Zato pametno sa vašim ljubimcima
Lijepi pozdrav iz KMS-a
Dac Pavelić ---Stariji
 
GussRadWixer said:
A sad opet malo natrag na temu...

KAZE, kao dealer, sto ti smatras "razumnim rokom" unutar kojeg trebas popraviti/zamijeniti stvar? :wink:

Poštovani
Razumni rok je ---Kada bilo koja tvornica koja je zaprimila dojavu o grešci na svom proizvodu ne ustanovi zašto se takov kvar dešava,da li je faktor ćovjek,loša upotreba,ne adekvatno održavanje,loš materijal,itd.
Tvornica će u najbržem mogučem vremenu poslati zamjenski dio/A NE KAKO VI POŠTOVANI GOSPODINE TVRDITE DEALER/jer ja mislim da još ni jedan dealer na svijetu nema proizvodne pogone da bi proizvodio dijelove i to uspiješnoje od jedne tvornice ,pa nek bude bilo koje.

To vam kažem zato jer sam radio u Njemačkoj kao Majstor

u Firmi KAWA-MOTOR

Sve propozicije garancija i popravaka u garantnom roku su mi poznate.Tako da o tome neču dalje niti debatirati jer nema smisla.

Uz dužno poštovanje

Vlasnik firme KMS

Darko Pavelić -Dac
 
E moj Dac, kad bi se svi ovako poslovno postavili kao i vi i ukljucili na isti nacin, ovaj forum bi poprimio jos vece razmjere, a tada nitko sretniji od mene i svih clanova ovdje prisutnih.
Hvala vam i Dariu na vasem doprinosu !!
 
mate said:
Evo mog starog Daca! HELOOOOOUUUUUU!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Bok mate

kada ideš uz mene navrati na kavicu bit će mi drago,nema veze kaj voziš moju staru ljubav/mislim na dukca/ da nebi mislil kaj drugo HA HA

Dac
 
Hvala na pozivu, naravno da budem. Sjebo mi autoput planove, znaš mene, stara ljenčina se ne skida s autoputa. :mrgreen:
Uskoro sigurno stižem, trebao bi i do Zorića, našto kuham oko F4 1000. :wink:
 
Sasa MK Motori said:
E moj Dac, kad bi se svi ovako poslovno postavili kao i vi i ukljucili na isti nacin, ovaj forum bi poprimio jos vece razmjere, a tada nitko sretniji od mene i svih clanova ovdje prisutnih.
Hvala vam i Dariu na vasem doprinosu !!

Saša
Ono ti je puklo zato kaj nisi pital kada si skidal sadnji dio od tablice.Ja kad mi trebaju šerafi pitam tebe a ne svog Emila.
Mada se i on u zadnje vrijeme razumije u pranje motora VALJDA
I drugi put kada bilo koji od vas dođe kod mene ako me ne prijavite pod moje ime na taj vaš forum,a ne ja sada moram biti KAZZZZZEEEEE,što ja ne volim onda će ti i nešto drugo puknuti na motoru tebi i EMILU
 
mate said:
Dac, oni su krivi za sve, ja svjedok! I namjerno te logiraju kao KAZE. :mrgreen: :mrgreen:

Mate e sada su gotovi ne da budu samo na jeb.... nego budu i gurali motore,bok i dođi na kavu da smislimo nove pakosti
Dac
 
Znam da se vec o tome raspravljalo, ali evo da iskoristim priliku kada su ovdje gospoda iz KMS-a da pitam i da saznam odgovor iz prve ruke.
Ako bi bili toliko ljubazni, da mi objasne tko je ustvari GLAVNI za kawasaki u HR, KMS ili ovi drugi?
Ako je KMS kako to da dopusta ovim drugima da se predstavljaju da su oni i obrnuto. I jeli istina ono da ako kupis kod jednog garancija ne vrijedi kod drugog i slicne finte?

thnx!
 
:mrgreen: i ja sam zastupnik za Mercedes :mrgreen: samo je kod mene skuplji par soma eura :mrgreen: ko voli nek izvoli, ima ih koliko hoćete... :mrgreen: zaključak nek ostane tebi, ili ćeš radije kupiti mečku od mene jer sam javno rekao da sam glavna faca za "tange" u Hrvata :mrgreen: