Istina, radi konzistentno, i ne bi više motor bez toga, pa makar imam jedno skoro loše iskustvo…ABS konzistentno koči u svim uvjetima i stanjima svijesti. Ljudska glava ovisi o stresu, raspoloženju, umoru, koncentraciji...jedan dan možeš bit u zoni 100%, drugi
voziš na autopilotu i razmišljaš o desetim stvarima. Generalno, za commuting nikad ne bi uzeo motor bez ABS. Za magistralu/vikend igračka možda.
Na zadnjoj se pali previše, ali zadnjom ionako rijetko kočim. 50000km, a zadnje pločice su još oem.
Ne bi rekao da je do težine koliko do "lošijih" kočnica od npr nekog R motora..Da li ta tezina pomaze donekle da ne proklize prednja guma pri panicnom kocenju?
Najveću ulogu kod kočenja igra ovjes, a kod većine čopera je jadan.
E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas. Iako se sa Wingom 1800 pete generacije (2001 - 2018) da začuđujuće fest propelati (ovaj naj noviji od 2018me nisam imao priliku probati pa za njega niš neću komentirati što se tiće odvrtanja gasa). Ono što želim reći je da fakat sve drugo iz rižnatih zemalja što sam imao priliku provozati, iz te ajmo reće Chopper branše, bilo dobro propuhano, od Hyosunga Aquile i Viraga 250, preko Hondi VT 750, VT 800, VT 1100 do Intrudera 1400, no ni jedan HD ( od 12 ili 13 modela bilo da su potpuno novi, ili stari polovni) me nije vukao da zavrnem gas. Nije da nisam. Normalno da sam ih zavrnuo da probam kak ti Harleyi idu, ali nije me vuklo, dok riža ipak je. Najviše je gušta bilo izmađu 80 i 100 km/h i nisam osjećao želju da se vozim brže. Bilo me baš briga što kenjam po cesti. Ista mi je stvar sa Wingom. 60, 80, 90 po lokalki. 120, 130 po autoputu. S tim motorom to jednostavno mogu. Tamo gdje bi sa KLR 500 ili XT 600 prošao sa 130, sa XXom, nekim nakedom ili Rom 170 bez ikakvog razmišljanja pod totalno najnormalnije, sa Wingom prođem s 80. Ne da Wing to nemre odraditi sa fino preko 100 (probao ja), nego me jednostavno ne vuče i baš me briga.Ja sve motore i skutere vozim isto. Kupio sam Diavela u nadi da ću se naučiti voziti smirenije ali kako vrijeme prolazi vidim da to neće biti baš tako lako. Probao sam puno toga, uključujući Scramblere i manje nakede i na kraju se opet isto vozio. Gas pa vidiš do kud možeš tak da nije stvar u motoru nego u glavi... mahom praznoj.
Sa kočnicama kao kod sportskog motora bi ti čoperica zablokirala svaki put.Istina no igra i jedan sitni disk a krme od 400 kg 😊
Prihvatiti godine ne znači ipak takav ekstrem.E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas.
odličan odgovor ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ) ali nema veze...E moj Mate. Diavel za smirenje ccccccccccccc.............. ?! To baš i nije motor za tako nešto. Ti bi to trebao znati. Probaj bilo koji HD (osim V roda) ili bilo koji Goldwing do 2018 godišta. To su apaurini, a ne Diavel. Iz mojeg iskustva odgovorno tvrdim da su to jedini motori koji me nikad nisu vukli da odvrnem gas. Iako se sa...
I
Evo to su moji dojmovi. Možda netko ima drugačije dojmove i doživljaje, ali kod mene stvari stoje tako.
P.S. ABS da ili ne? Za to me boli briga. Kad mi je suđeno zveknem i to je to. Kad bi razmišljao hoću li pasti dok se vozim na motoru, ne bi se ni vozio.
Umiriti suprugu DA ! Sad njoj više ne pada na pamet da negdje zajedno idemo na Xu, a to će reći da nema više tupkanja, mrmljanja i nestanka tona. Samo na Wingu. A na Xu sad mogu guštat sam do mile volje . Godine s tim veze nemaju kad več 36 godina imam 16 . Međutim i dalje stoji da Diavel nije motor na kojem se moš naučiti smireno voziti. Ima ljudi koji se mogu smireno voziti i na Ru i na Diavelu (vidio ja i takve) i ja ih baš ne shvaćam. To mora biti takav sklop u glavi, a ni ti, ni ja to nemamo. Zato kako rekoh ako misliš sporije, makar i samo povremeno Wing ti je rješenje. S njime se itekako da popeljat (dosta ih se več začudilo), a može i totalno laganini. A za jaču dozu apaurina HD kak veli Rocky.Prihvatiti godine ne znači ipak takav ekstrem.
Čestitke na pili i tebi i Singlici!!! Iako mislim da je Singlica bolje prošo. Honda je zakonodličan odgovor ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ) ali nema veze...
kočenje: svi ti novi autobusi koče odlično-nitko ne špara u toj klasi na "komponentama",nema ni onog "downsizinga"- još uvijek
Frend na moru se baš jako napalio na GW pa kad ga kupi onda mogu napravit đir. Nisam nikad ni sjedio na njemu a kamoli vozio, nije mi ni padalo na pamet ali kad je takva situacija možda i probam. HD jesam, više komada i jedini simpatični mi je bio FortyEight, ostali nisu moj đir.Umiriti suprugu DA ! Sad njoj više ne pada na pamet da negdje zajedno idemo na Xu, a to će reći da nema više tupkanja, mrmljanja i nestanka tona. Samo na Wingu. A na Xu sad mogu guštat sam do mile volje . Godine s tim veze nemaju kad več 36 godina imam 16 . Međutim i dalje stoji da Diavel nije motor na kojem se moš naučiti smireno voziti. Ima ljudi koji se mogu smireno voziti i na Ru i na Diavelu (vidio ja i takve) i ja ih baš ne shvaćam. To mora biti takav sklop u glavi, a ni ti, ni ja to nemamo. Zato kako rekoh ako misliš sporije, makar i samo povremeno Wing ti je rješenje. S njime se itekako da popeljat (dosta ih se več začudilo), a može i totalno laganini. A za jaču dozu apaurina HD kak veli Rocky.
I da! Nisu mi jasni ljudi koji kupe jake motore bilo koje klase i onda kenjaju po cesti jer ih je strah voziti ih. Kaj su ih uopće kupovali??? I na umjerenim dvokotačima se može guštat. Meni je sve gušt voziti od Tomosa automatika do Ra i Winga. Davno sam u jednom postu napisao da mi svaki motor izmami smješak na licu i pruža mi sreću i veselje .
i durexi u S formatu... neki tu vide zavjeru, neki uzorak xDOvo za jake i/ili teške motore... Najprodavaniji motor je GS, to najbolje odražava stanje.😇
Samo da se nadovezem na tu pricu o Wingu. Ja sam takoder uzeo tog starog Winga kao da dobijem taj "chopper " osjecaj bez da kupujem HD. I mogu vam reci da sam se zajebo samo tako. Naime Wing se vozi kao bicikla po zavojima i moze se s njim jako lijepo i brzo voziti. Iznenadujuce brzo za jedan tako star motocikl (83 god). Ogranicavajuci faktor su samo platforme ali njih sam skinuo.Čestitke na pili i tebi i Singlici!!! Iako mislim da je Singlica bolje prošo. Honda je zakon
odličan odgovor ,ljetos sam (skoro) kupio gw-inga kao tvojeg (stari je završio kod singlice),ali sam na kraju odlučio na jaču "dozu apaurina", pa završio na electri-ultra-bla-ba.. iz 2012-e, i uživam. Još uvijek mi ekipa "ukazuje" na grešku (kao i ovdje ) ali nema veze...
kočenje: svi ti novi autobusi koče odlično-nitko ne špara u toj klasi na "komponentama",nema ni onog "downsizinga"- još uvijek
Drago mi je da te služi Wing ,electra je tek 3 mjeseca kod mene, nekih 4000km sam natukao između kiša-ali winga su uvijek sjetim zbog sljedećeg: iako je taj motor star skoro 40 godina-može 90% od sadašnjeg motora ,tako mi se čini ... toliko o G-wingu. O zavojima i brzini- valjda kada prođe strah od "kilaže" ide svaki taj autobus prebrzo , ili jednostavno -padneš ..Samo da se nadovezem na tu pricu o Wingu. Ja sam takoder uzeo tog starog Winga kao da dobijem taj "chopper " osjecaj bez da kupujem HD. I mogu vam reci da sam se zajebo samo tako. Naime Wing se vozi kao bicikla po zavojima i moze se s njim jako lijepo i brzo voziti. Iznenadujuce brzo za jedan tako star motocikl (83 god). Ogranicavajuci faktor su samo platforme ali njih sam skinuo.