Dado33 said:Na prvu?
Ta dva motora su potpuno različiti. Osim sličnog naziva nemaju ni jedan jedini detalj zajednički.
Ovo je tema GY2.
Anticitizen419 said:evo ja se malo poigrao sa svojim šitkom. još ima nekih stvari za sredit pa rega.
btw, netko je pitao za reparaciju zadnjeg amortizera - radio sam to, ne isplati se. rađe nađi nešto jeftino s nekog japanca da paše ETE i prilagodi prihvat
nego, šitko
vozaci do 11kw ga svakak nesmiju vozit jer je 200ccm a nije do 125ccm alacdolje:beliZS200 said:GY-2 200ccm ima 10.5kw pišu u prometnoj 11 a negdje upišu 12 što ništa neznaći jedino ga teže prodati vozačima do 11kw zbog te greške na tehničkom , GY-A neka kopija honda a GY-2 neka kopija yamahe tw 200
za njega i rekoh...zsm gy 200.hondimir said:Mislio sam na onaj zeleni, taj mi je :0648:.
snake2903 said:Naletio na par oglasa, ali bezuspješno, prodano već.
Zadnje sam našao ZS 200GY-2 2009 godina, nikad vožen, 0 kilometara, ima sve papire, nije registriran.
Obzirom da stoji 9 godina, za njega traži 10 - 11 000 kn, nije još fiksna cijena. Jel bi to bila ok cijena? Obzirom da je motor nov, ali stoji.
I što bi trebalo odmah promijeniti na njemu zbog stajanja?
Kojeg kod da kupim, u planu mi je prvo zamijeniti lančanike (JTF1559 i JTR468) i lanac ( JT ili DID), jer vidim da to svi preporučate. (
prika nije baš tako...nov u dućanu je bio od 14500-16000Nero said:Nov, u ducanu je bio 11 000 Kn.
Za te pare nadji urednog DT-a.
za tolike novce bar se nadam da si bio pošten i nalio tank do vrha da ne mora još i to čoek plaćat.diesel power said:Ja svojeg dao za 100e I jos kompenzacija za gradevinske radove
Anticitizen419 said:za tolike novce bar se nadam da si bio pošten i nalio tank do vrha da ne mora još i to čoek plaćat.