miska50 said:Koji auspuh bi preporucili za dublji zvuk? Performanse da ostaju iste ili bolje
Do sada imao neki bez atesta i naravno vise ne pustaju na tehnickom.....i da, jel se mora posebno dat atestirat?
:misli: Pitanje dali se može registrirat/legalizirat i kakav je zvuk u živo?diesel power said:Yoshi :0648:
Evo i mene čeka promjena, zadnja MT 21 ima 9000, može još iljadu bez problema.
Stavljas nove buvele (zracnice)?
Stari buvel izrezes po unutrasnjem djelu, bacis ventil I u nju ubacis novi buvel. Jesi proba to? Imas jeftini UHD
Meni jedva izdrži 4500, dok prednja bez problema 9000! Inače odlične gume, predje nema bolje, dok zadnja je vrlo dobra. Sad sam u kombinaciji D606 i MT21 prednjaEvo i mene čeka promjena, zadnja MT 21 ima 9000, može još iljadu bez problema.
EvoMeni jedva izdrži 4500, dok prednja bez problema 9000! Inače odlične gume, predje nema bolje, dok zadnja je vrlo dobra. Sad sam u kombinaciji D606 i MT21 prednja
Youtube je pun snimaka offroada sa CRF250L, da se procjeniti iz toga. Puno ljudi gledajući na druge forume kupe CRF250L i nezadovoljni ga prodaju nakon par mjeseci jer su očekivali EXC-a u 50% cijene. Razmišljati realno s obzirom koliko košta, pogledati youtube i donijeti kvalitetnu odluku. Mislim da bi već sve trebalo bit jasno kad se kaže da je ovo 250cc 4T motor koji po knjižici ima servisni interval 12 000km za ulje i filter, i 24 000km za provjeru ventila. Te informacije + cijena barem meni govori da to nemože bit ultra lagan i brutalno jak motor, ali mi i govori da proizvođač ima nešto povjerenja u to što je napravio, za namjenu koju je namjenjen.