Thnx za info!
Postujem odluku, ali cu te ispraviti glede propisa. Ako zele, te neregistrirane i nekoristene motore mogu prodati ispod nabavne cijene uslijed proteka vremena i gubitka vrijednosti. Realizirat ce gubitak, a drzava ce naplatiti manje PDVa. Porezni propisi im takvu prodaju ne brane niti ih radi toga penaliziraju. Svi dealeri to rade s autima i motorima. Uz to, mogu ih registrirati i kratko koristiti kao testne te tad prodati ispod nabavne cijene. No, ako ocekuju da ce dolaskom sezone docekati kupce po trenutnim cijenama, bili bi ludi da to naprave.
Sto se tice Honda power kita, receno mi je da ga ne nude. Razumijem da je to radi homologacije, ali ne razumijem odgovor da bi se naknadnom ugradnjom kita izgubila garancija jer je rijec o originalnim Honda dijelovima nakon cije ugradnje Honda nigdje ne ukida garanciju. Vortex ECU + Yoshimura su druga prica.
Mene osobno CRF300L ili Rally uopce ne privlace. Ti su modeli jos tezi, a prilicno slabiji. Husky/KTM ispadaju jednostavnija prica, da. Samo ih treba isprobati.