CRF 450L

Prosli tjedan me vrijeme nije bas htjelo tak da smo termin test voznje CRF450L prebacili na preksutra. Nije to prebacivanje niti tako lose jer vec tjedan nakon toga planiram skociti u SLO testirati AJP PR7. Naravno, ovisno o rezimu na granici i dolasku modela 2021. u SLO. :)
 
Live update s probe...




Ne budemo se lagali. Lajkam malog samuraja pa makar i okljastenog na samo 25 konja. :)

Vortex ECU + tank od 3 galona + Seat Concepts sjedalo i ovo bi bil pravi mali vrag za soft enduro i TET. :)
 
Live update s probe...




Ne budemo se lagali. Lajkam malog samuraja pa makar i okljastenog na samo 25 konja. :)

Vortex ECU + tank od 3 galona + Seat Concepts sjedalo i ovo bi bil pravi mali vrag za soft enduro i TET. :)

rekao si da si vozio 701, kako ti se čini s obzirom na tvoje potrebe? Meni se čini da bi te 450l sa navedenim nadogradnjama košta tu negdje sa serijskim 690/701
 
Odradio sam probnu voznju samo po cesti. Nisam isao offroad. No, cestovni dio i je ono sto me najvise zanimalo u ovom trenutku jer ciljam motor s kojim mogu izletjeti iz garaze i normalno se odvesti bilo gdje u sumu. Po pregledanom/procitanom vjerujem da me nece razocarati kad se maknem s asfalta, a na asfaltu me iznenadio kak je ugladjen i miran. Vibracija ima jako malo i to samo u visim okretajima. Cak i na nesto preko 100km/h, u 6. brzini je nevjerojatno miran za takvu vrstu motora. To me jako iznenadilo. Salta se super, bremze i vise nego pristojne. Cak je i kuplung fino mekan makar nije hidraulicni. Djeluje mi lagan ko pero. Nije to ni cudno jer sam sjeo na njega direkt s GSa. :)

Nisam imao taj osjecaj lakoce kad sam se s GSa prebacio na 701 Enduro. Stvarno se osjeti ta razlika u kilazi. Jako mi se svidja sto se micem jako daleko od GSa sto se mase tice. Dosta dalje nego sto je to bio slucaj sa 701. Sto se tice brzine i dinamike, to je bespredmetno usporedjivati jer je CRF450L zagusen na samo 25KS. 701 je tu u ogromnoj prednosti. Barem kad se usporedjuju serijske masine. Ali da budem iskren, iznenadilo me da ipak potegne. Fakat nije mrtav. Ziher bi ga jedno vrijeme ostavio serijskog pa polako skupljao dijelove za dogradnju. Prije ili kasnije bi gore isao Vortex ECU. Vjerujem da bi motor nakon toga letio. :)

Dakle, jako mi se svidja to sto je motor fin, ugladjen i linearan. 701 je bio otvoren i bez db killera. To me ubilo u startu. Preglasno, predivlje, presirovo. Drugi to mozda tak i vole, ali mene to stera od motora. Nemam volje slusati to brundanje i nabijanje kod svakog odvrtanja gasa i razisljanje o tome kak prolaznicima ide na onu stvar jos jedan debil koji nabija po gasu. :)

Cjenovno, Honda je tu u deficitu. Skupa je ko sam vrag. Redovna cijena nove je bila 78k kn. 701 ide novi za 84k kn. Vortex ECU je dodatnih 750USD, IMS 3 gallon tank 300 USD, sjedalo isto cca 300 USD. Trebas jos i stitnike za rucke i eventualno stitnjke za hladnjak. I dalje nemas traction control i ABS s mogucnoscu iskljucivanja kao 701. Za mnoge tu svaka daljnja usporedba pada u vodu.

Ono sto veseli je da je ovo novi motor koji 2 godine stoji u salonu pa mu je cijena smanjena na 70,5k kn. Ako budu voljni jos malo korigirati, ja bi ga uzeo. Ako ne, pricekat cu da u Sloveniju dodju novi AJP PR7 koji bi probao i kupio, ako mi legne. On izadje ravno 10k eura i trenutno je best buy. Dolazi u seriji s rally towerom koji u seriji nemaju niti CRF450L niti 701, ali i sa Samsung tabletom na kojem su navigacija i ostale aplikacije. Nema ABS niti traction control, ali to me ionako ne zanima na tim motorima.

Ha nis, sve sad ovisi o tome koliko ce Ruting inzistirati na drzanju cijene. Ako jos mrvicu spuste, uzet cu Hondu bez da odem probati AJP. Iduci korak bi bio pocetni i napredni enduro tecaj pa prijava na Dinaric rally. Netko i tamo mora biti zadnji. :mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nero
Husky/KTM mogu otici probati i u Austriju. Lani smo isli probati par motora kad je frend kupovao novi motor, a kod nas nije mogao doci do testnih primjeraka. U istom danu i na istoj adresi je testirao Ducati i Triumph, a doma samo Suzuki. Za dva dana je tocno znao sto mu pase i kupio motor.

190/90. Na cca 15min od doma imam i sume i brda (Zagorje). Cesce bi to bile visesatne voznje, al bi rado s tim motorom vozio TET. Za visednevne voznje me ne brine nosivost motora (sator i slicno) jer na duzim putovanjima s GSom nocim i doruckujem u hotelu. Za trodnevna putovanja mi je na GSu bio dovoljan top box bez bocnih kofera. :) Sve to nabrojano ide ruku pod ruku s Hondom. ;)

Kao bivši vlasnik KTMa LC4 (s većim tankom), te vlasnik 990ice i 250EXCa, ja bih ti rekao ovo:

Ako ćeš se voziti po Zagorskim šumama i bregima, kupi EXCa. Mozda nisi o tome razmišljao, no EXC je super za poslijepodnevne izlete nakon posla ili jednostavno se zaletjeti na kratko divljanje po šumi, van šumskih puteva. EXC je idealan za Zagorske brege. Dakle, to ti je za sat-dva zabave. EXC nije za makadame (geometrija je jednostavno podešena za manje brzine).

Ako ćeš se voziti malo dalje (Zagorje, Ravna gora, Ivančica), onda mozes pogledati klasu iznad tj. tu Hondu. Honda je idealna za Dalmatinsku Zagoru, Liku tj. za područja gdje su makadami relativno česti i ima ih puno. Honda nije za šumske puteve niti za šumu. Moze, no, kao što geometrija EXCa nije napravljena za makadam, tako geometrija većih motora nije napravljena za teze terene. Puno ekipe je po Dalmaciji prešlo na manje singlove (DR350, Honda Dominator, Yamaha 250) zato što su im makadami\kozje staze pod nosom. Tri godine sam vozio LC4 i došao do zaključka da Zagorje nije teren za taj motor.

Ako bi si vozio TET, onda računaj da ti je najblizi priključak na TET u Delnicama. Dakle, to je cca. 2 sata od tebe, uključujući Zagorsku magistralu, autocestu Zagreb-Karlovac te, relativno brzu dionicu stare Karlovačke ceste. Razmisli da li bi to vrijeme zelio provesti na motoru bez vizira. A znas isto kako je na terenu - malo se zaigras, prodje vrijeme, i onda bi se trebao vratiti doma. Što prije, pa onda zajašeš autocestu. Na motoru bez vizira. :)

To je ujedno bio i još jedan razlog zašto sam prodao LC4. Jesam, odradio sam lude dane, odradio sam autocestom Sofiju-Varazdin u jednom danu, no to si više ne zelim pa sam završio na 990ki. Taman je za tu namjenu: podnošljiva na autocesti i dobra na TETu. Razmisli o Yamahi T7. Fini motor, ne košta puno, prema tvojim gabaritima bi ga mogao podnijeti (ja sam 174\75).

Ako ces kupovati Hondu, prvo riješi vizir (pazi na homologaciju, navodno znaju zajebavati :) ). Onda vidi da li ti fali snage.

Mislim da ti dodatni tank ne treba, domet 990ice van ceste je 200njak kilometara no nikada nisam ostao bez benzina.
Isto tako, barem ja, kad bih već kupovao tu Hondu, kupio bih ju točno takvu kakva je. I ne bih kupio niti dodatni tank. Niti taj Vortex. Ali bih kupio prikolicu za motore i tako riješio problem snage, dometa i voznje autocestom. :)
 
  • Like
Reactions: Sredju
Vrlo uskoro ce se AJP modeli moci pogledati, a vjerojatno i probati u Samoboru i Zagrebu.
Preporucam ne zalijetati se s Hondom!

😉
 
Da TET?
Koji je to sad novi gir?
 
Vrlo uskoro ce se AJP modeli moci pogledati, a vjerojatno i probati u Samoboru i Zagrebu.
Preporucam ne zalijetati se s Hondom!

😉

Jesi ti taj koji s Alesom krece s distribucijom AJP u RH? :) Bas smo se jucer culi i veli da mu je prva transa PR7 rasprodana. Reko, to samo znaci da si narucio premalo motora. :) Nadao sam se da bi skoro mogao do Kranja na probu, ali mi se cini da je rekao da nece imati nista za probu prije kraja ozujka.


@ zoltanbb, slazem se s tobom samo mi se cini da bi PR7 mogao bolje zakrpati taj medjuprostor (cestom do Like pa lupit po TETu) od teske, no cijenom vrlo pristupacne T7.

Steta da trenutno nema niti jednog PR7 za probu pa da vidim dal bi mi veci hendikep bilo njegovih dodatnih cca 35kg van asfalta ili manja udobnost i nikakva zastita od vjetra kod CRF450L. Jer pazi, rally kit za Hondu je skuplji od zmijskog znoja! To mi se fakat ne doplacuje. :)

 
Last edited: