CRF 450L

Odradio sam danas kracu test voznju sa 701 Enduro, ali samo po cesti. Snage koliko hoces, velicina taman, a quick shifter radi ko vurica. Drugi auspuh bez db killera para usi. Meni je preglasan. :) No, da se kilaza osjeti, osjeti se. Osjete se i vibracije na ruckama. Nije me ocarao do te mjere da se zaletim s kaparom. ;) Bilo bi super da se moze probati i Hondu...
 
Mislim da je za tebe Kawasaki KLE 500
 
Dosao sam tamo s GSom i izgleda da se nisam mentalno pripremio za takvu razliku. :) Treba probati jos koji model pocevsi s Hondom. Djaba citanje testova i gledanje videa.

Btw, nije bas puhalo jer ima rally kit. :p
 
Ovog sam probao. Prodaje se s nesto manje od 3k km.

S obzirom na sve doplate, motor je vjerojatno dosta bolji od serijskog pa negativnosti koje pisem treba staviti u kontekst mog neiskustva s endurom. Moguce da je problem do mojih nerealnih ocekivanja od te klase motora.
 
701 je sportski rekvizit za ulicu.
Ja se sa tim velikim jednocilindrasima obozavam vozit, na malim sirokim gumama su sila na zavojitim cestama.
450ke od bilo kojeg proizvodjaca su bas prespartanski napravljene, kad sjednem na 450 mi izgleda kao da sam sjeo na ogradu, usko sjediste, mali rezervar.
 
Last edited:
Kod mene se izgleda desio sudar ocekivanja romanticnog istrazivanja suma i planina sa stvarnim karakteristikama takvih motora. Ili pojednostavljeno: neiskustvo u kombinaciji s previsokim ocekivanjima. Probat cu jos par motora, ako ih se docepam, pa cemo vidjeti sto i kako. :) Uvijek ostaje opcija da kupim nosac za MTB i zakacim ga na auto. :D
 
Last edited:
Odlicna ideja.
Znaci jedan fully u formatu downhilk bicikla sa 1,5 kw motorom i kapacitetnom baterijom. Ali i tu si opet na 5-8000 eura.
 
Ili, kao sto sam napisao par postova vise, Beta alp 4.0, ktm freeride.
S tim, beta je sa dr350 zrakom hladjenim motorom, bullet proof.
 
Ili, kao sto sam napisao par postova vise, Beta alp 4.0, ktm freeride.
S tim, beta je sa dr350 zrakom hladjenim motorom, bullet proof.

Daj nemoj vise pisat pizdarije
 
Kod mene se izgleda desio sudar ocekivanja romanticnog istrazivanja suma i planina sa stvarnim karakteristikama takvih motora. Ili pojednostavljeno: neiskustvo u kombinaciji s previsokim ocekivanjima. Probat cu jos par motora, ako ih se docepam, pa cemo vidjeti sto i kako. :) Uvijek ostaje opcija da kupim nosac za MTB i zakacim ga na auto. :D

ako te tješi, prolazim kroz iste dileme već dvije godine. Vozim sportski turer ali gajim romantičnu želju za drugim motorom i istraživanju Velebita, Durmitora i okolice laganim soft endurom. Probao sam do sada: crf250l, wr250r, ktm exc150f i exc250f a sjedio sam na ktm690 enduru novom. Uglavnom crf i wr su mi bili zabavni prvih par sati ali mislim da bi vrlo brzo poželio nešto jače i prema hard enduru. Lagani su zabavni ali mekani i sva im je snaga visoko u okretajima. Po cesti koma. Ktm exc mi je bio puno bolji ovjes i iako mi je trebalo malo više da se naviknem imao sam kasnije osjećaj da imam puno sposobniji motor za enduro soft i hard tip terena. Na cesti je bio puno lošiji od wr-a ali to sam i očekivao. Nažalost 690 nisam imao prilike voziti ali za soft enduro bi vjerojatno bio odličan međutim uvijek se vraćam na pitanje dali bi bolje bilo imati npr. 690 enduro ili exc 350f i prikolicu...
Evo ako može netko još nadodati na ovu temu. Da se razumijemo, crf450l bi bio super za npr. 7t€ pa da ulozim ekstra 3t€ za povećanje snage, spremnika goriva i možda čak Rekluse...ali ostaje pitanje dali bi se želio voziti na crf450l po cesti na tom tvrdom sicu...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: pbc250
ako te tješi, prolazim kroz iste dileme već dvije godine. Vozim sportski turer ali gajim romantičnu želju za drugim motorom i istraživanju Velebita, Durmitora i okolice laganim soft endurom. Probao sam do sada: crf250l, wr250r, ktm exc150f i exc250f a sjedio sam na ktm690 enduru novom. Uglavnom crf i wr su mi bili zabavni prvih par sati ali mislim da bi vrlo brzo poželio nešto jače i prema hard enduru. Lagani su zabavni ali mekani i sva im je snaga visoko u okretajima. Po cesti koma. Ktm exc mi je bio puno bolji ovjes i iako mi je trebalo malo više da se naviknem imao sam kasnije osjećaj da imam puno sposobniji motor za enduro soft i hard tip terena. Na cesti je bio puno lošiji od wr-a ali to sam i očekivao. Nažalost 690 nisam imao prilike voziti ali za soft enduro bi vjerojatno bio odličan međutim uvijek se vraćam na pitanje dali bi bolje bilo imati npr. 690 enduro ili exc 350f i prikolicu...
Evo ako može netko još nadodati na ovu temu. Da se razumijemo, crf450l bi bio super za npr. 7t€ pa da ulozim ekstra 3t€ za povećanje snage, spremnika goriva i možda čak Rekluse...ali ostaje pitanje dali bi se želio voziti na crf450l po cesti na tom tvrdom sicu...


Dobar osvrt i ocit vrlo slicna razmisljanja samo si ti imao srecu probati vise toga pa ce ti biti lakse odluciti. :) Stvarno je dilema da li ici na verziju prikolice pa nesto laksi i sposobniji motor koji ce vjerojatno biti muka na cesti ili ici na 701icu pa se iz garaze mozes otfurati gdje god zelis, ali se malo vise muciti van ceste. Mozda niti Husqvarna FE501 ne bi bila bedasto rjesenje. Nemam pojma. Treba pronaci motore za probu pa onda odluciti. Ovako prek neta i recenzija sve to skupa nema prevelikog smisla. Nemoguce je znati sto ce ti odgovarati. Npr., mozda bi mi se testirana 701ica vise dopala samo da je imala db killer. Ono nabijanje iz auspha mi je ubilo uzitak u voznji. Samo besmisleno tutnji u usima.

CRf450L jos nisam probao, a po svemu sudeci tesko da ce kod nas biti i prilike. Mozda je to i prst sudbine. I dobro kazes za cijenu. Potpisujem te brojke. Ne vidim apsoluto nikakvu logiku u placanju 70k kn za 2 godine stari motor pa ulupati u njega jos najmanje 10k kn da dodje barem na razinu USA verzije od 40KS. Ako se ide i na drugo sjedalo, rezervoar, Vortex + Yoshimura, tih 10k kn ti niti nije dosta.

Zimsku monotoniju je malo odnijela ona juzina od proslog tjedna. Dodao sam navigaciju da se bar nesto desava. :)

 
Last edited:
Odem ja i s GSom tu i tamo po sumama, ali nije mi to takav gust. Samo cekam gdje ce mi pobjeci i sta cu na njemu shebati. Znam da ih drugi tjeraju na svakakav off road i gustaju u tome, ali meni je to vise brige nego veselja. GS sam uzeo da mogu s njim po RH, par dana rute do mora i na Alpe...


 
Prošao sam i ja dosta i to sam MV Agusta Turismo Veloce sa čistim cestovnim gumama ali HR ima toliko toga interesantnog za voziti da bi bilo šteta biti toliko limitiran. 501 mora biti super za to što bi mi ali opet bi bio nikakav na cesti, uz kratke intervale servisa i limitiran spremnik - opet bi uz njega rado ima prikolicu. 690/701 su najbliže ali uz ozbiljan budget. Crf300/klx300 su interesantna budget alternativa. Za ostalo ili nema podrške ili je nužno ulupat dosta novca u prerade. Posebna kategorija bi bili stariji rabljeni motori koje nebi tu puno komentirao.
 
  • Like
Reactions: pbc250