Mislim da se normalno mogu registrirati sva nova Euro4 vozila s lagera uvoznika do kraja 2021. Pretpostavljam da je zato poskupio unos rabljenih E4 vozila iz EU iako još, po dobrom starom balkanskom običaju, carina nije updateala svoj kalkulator.
Najprije sve OEM, pa onda atestiranje afmarket.Dobrodošli u Hrvatsku...
Posalo sam Mail gospodinu zaduženom za ateste motocikala u CVH pa čekam odgovor.Najprije sve OEM, pa onda atestiranje afmarket.
Najprije sve OEM, pa onda atestiranje afmarket.
Posalo sam Mail gospodinu zaduženom za ateste motocikala u CVH pa čekam odgovor.
OEM dijelova nema
ako su prerade upisane u njemačkoj/austrijskoj/slovenjskoj prometnoj i imaju uredne oznake, ovi naši stručnjaci bi ih regularno morali prepisati u hr prometnu i to bez naknade i komplikacijaNajprije sve OEM, pa onda atestiranje afmarket.
Nisam.Jesi siguran?
Motoexpert nam je rekao ako je upisano u Njemačku knjižicu, da mogu ovi naši prepisat (al nisam još istestirao tu izjavu )
onaj primjer gdje je kolega forumaš imao problema s auspuhom nije ispravan jerbo auspuh nije bio pripadajući za taj model motora ako se dobro sjećam
Nisam.
Doša' sam do zaključka čitajući onaj slučaj sa GSX-Som.
Ne bi se triba ni homologirani auspuh atestirat', a znamo da mora.
Uglavnom, pratit cu, jer teorija je jedno a praksa drugo.