Dobre prilike u oglasima

Ako ste čuli to je onda svakako to.👍😎
Ma ja skoro ništa ne znam, učim, ali nemam se čime voditi osim time što čujem u ovoj fazi. U svakom slučaju me ono što čujem uspjelo puno više zagrijati 4 velika Japanca (Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda). Stvarno cijenim vrijeme koje ste uzeli da pogledate onu listu oglasa, a nije da imate išta od toga. :)
 
Stvarno cijenim vrijeme koje ste uzeli da pogledate onu listu oglasa, a nije da imate išta od toga. :)
Mi nemamo ništa, eventualno ovaj koji je čuo od ljudi koji su čuli, a sve zna, pa si malo pumpa ego...

i tako, neki nabavljaju dijelove za Hyosung, neki kupuje zekane za 5 kila...
 
Ma ja skoro ništa ne znam, učim, ali nemam se čime voditi osim time što čujem u ovoj fazi. U svakom slučaju me ono što čujem uspjelo puno više zagrijati 4 velika Japanca (Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda). Stvarno cijenim vrijeme koje ste uzeli da pogledate onu listu oglasa, a nije da imate išta od toga. :)
Ako te baniram ovih dana, pošalji mi mail. Nick ti je vrlo sličan indijskim botovima koji su opet vrlo aktivni pa da znaš ako nemaš više pristup forumu.
 
Iskreno govoreći,nema stroja koji se ne kvari .Neki manje ,neki više.Samo ću dati jednu usporedbu.Tu nedaleko mene živi jedan tip,doselio se pred jedno desetak i par godina.Tad je kupio novi kimco venox 250.Vozi se svakodnevno,vidim ga .Pred jedno mjesec dana došao je pješke do mene ,baš sam bio u garaži.Kojim dobrom? Pukla mi je ručica kvačila ,veli .,moram na posao .,jel imate možda vi kakvu .Dam mu za prvu pomoć ručicu s nekog suzukija,najsličnija njegovoj.Evo ,pobrusite malo, napravite veću rupu za prihvat i vozite.venox ima 74tkm.od prvog dana ima problem s mijenjanjem brzina ali se ništa nije raspala.Tako da...😎
 
Jasno ,nije hyosung ,niti kimko i slični neka pjevna marka pa da se možeš špinčiti pred kaFanom,pogotovo ne nama u Hrvatistanu.Ali isto tako mnogi pušu na ime Guzzi ,Triumph,nedaj Bože Lambretta ili Voxan.Odma sprdnja.Ljudi ,samo se treba voziti s onim kaj imate,šarafiti po potrebi ,natočiti benzina ,ulja ili što već.Jer ,uskoro toga neće biti.👍😂
 
Ovog sam jucer banirao, onda skuzio da nije spam pa vratio. Danas je malo falilo a do slijedeceg ciscenja cu ga zaboraviti i lako moguce da ode. Zato sam upozorio.😄
ajd ne jebi... dečko napiše jednu dvije loše o Hyosungu, odma se pištolji vade... a samo upozoravaš... pihhh.... xD
 
  • Haha
Reactions: mate
Ne znam puno o tehničkim stvarima i motorima, no od 1992. kako imam položeno i vozim se na dva kotača sam se navozio svega i svačega i bilo isto tako svega i svačega. Činjenica da posljednjih 8 godina vozim jednu Hondu cbf600 2010. i da sam snjom napravio 100 kkm bez kvarova, redovni servis i gas, a nije vidjela garažu govori dovoljno. Mogao bih kupiti nešto novije i bolje i jače, no i to sam probao, jednostavno ovo je motor kojem vjerujem i koji mi odgovara po svemu. Nakon godina nekako sam sretan što sam naišao na vozilo koje se ne kvari, pa dokle ide ide. Aprilija mi je krv popila i ta nervoza u želucu pri svakom pokretanju startera mi doista ne treba pa da se zove ne znam kako. Stoga da ako me netko pita koji bih mu preporučio svakako preporučam Japance, sa Kavom isto nije bilo problema, no njega sam vozio samo 3 godine ali dobro je služio.
 
kak Selju nisi slučajno baniro? ljubiša, 'beš ti nas, aa??

Seljo je naspram tebe top topova pismenosti, pameti i znanja, stoga ne spada u kategoriju zahodara u koju spadaš ti, a gdje je poveća gužva i zato se lako admin zabuni... no kako god da se zabuni, štete nema.
 
Seljo je naspram tebe top topova pismenosti, pameti i znanja, stoga ne spada u kategoriju zahodara u koju spadaš ti, a gdje je poveća gužva i zato se lako admin zabuni... no kako god da se zabuni, štete nema.
polako, smiri se... šalio sam se, nemoj mislit da si mi tak bitan u životu i nemoj shvaćat sve osobno... našalim se često i na svoj račun, tu se već u nekoliko postova zajebavamo o Hyosungu i nikom ništ... a ti popizdiš na post koji sam ja napiso iz zajebancije jer mi je dosadno...

ne želim ti o ničemu docirat, ali mislim da trebaš opustit malo i spustit se na zemlju... da sam te htio uvrijedit, sigurno bi iskoristio "konkretniji" kontekst od baniranja.... na kraju krajeva, da te veliki gazda htio banirat, mogo je odavno, a nije da si mu omiljena osoba, ali.... raju veseli.... a i koliko god se žustro znali raspravljat i koliko god ozbiljna problematika bila, uvijek je bolje vidit nas u većem nego manjem broju..

Tak da, idući put razmisli prije nego što se postaviš kao superiorniji u odnosu na mene, a nisi 100 % siguran da sam te usmjereno vrijeđao... ispadaš bedast u očima, kako bi ti rekao "normalnih" vrijednosti...
 
  • Like
Reactions: Village
OK; ima tu nešto, mea culpa, jedino kaj tvoj (i još nekih) nastup nije takav da bih ga shvaćao kao zajebanciju... no može, ruka ruci...
ne stigoh ranije pisat, a i offtopic je.... ne, ne, fakat sam se zafrkavo...

da se nužno slažem oko rečenog (što si ti rekao) za Hyosunga, kao vlasnik odgovorno tvrdim ne.... taj motor na žalost zahtjeva da znaš nekaj napravit rukama ako ga planiraš imati dulje vrijeme, ali sve je dobavljivo (u HR svaki trgovac ima nešto sitno, pa nema narudžbi na jednom mjestu), nema posebnih slabosti osim reglera i jako tankog i ne dobrog završnog sloja laka i boje, a performanse su u skladu sa cijenom... postoje bitno cjenjeniji motori "renomiranih" proizvođača koji ustvari nisu ništa bolji ni u održavanju ni u eksploataciji, no, otom potom... nećemo previše u off....
 
  • Like
Reactions: Village
Znam da je jednom frendu dok je imao Aquilu vjetar za vrijeme vožnje slomio prednji blatobran na pola, jednostavno ga je vjetar presavio prema gore i među vile... a znam da ga je i masu drugih stvari oko dobave dijelova i servisa jebavalo i to nemalo vremena, kao da popravljaš Rolls Royce u Hrvatskoj...
 
Valjda je sve stvar percepcije i očekivanja. Svojevremeno (prije 10-15 godina, u zlatno vrijeme foruma), se za sve što nije bio R-1000 aktualne generacije pisalo da ima ovjes i kočnice od jogurta (što je načelno bilo točno - uspoređujući ih sa R klasom). Pritom ne mislim na neke motocikle srednje klase, nego na flagship nakede izvedene iz R-ova, tipa FZ1, Z1000, Hornet 900 i sl. Sad kad se ovo čita ispada da pojedini modeli kojima jedva znam ime izgovoriti, uz par modifikacija iz kućne radinosti, pariraju novom GS-u, aktualnim superbike modelima i sl. - ako već ne po vršnim performansama u kojima (ako sam dobro shvatio) jako malo zaostaju, onda svakako po omjeru uloženo i dobiveno, bar sam takav dojam stekao.

Dali su nove generacije umjereniji vozači, ili je cijenovni skok novih flagship modela premium proizvođača doveo do toga da se malo prilagode očekivanja ili živi u realnosti, teško je reći, ono što se može reći je da bi prije 15 godina ova tema bila nepresušni izvor baniranja.

Pitanje ostaje - piše se ovdje o dodatnoj opremi, koferima, pouzdanosti, snazi agregata, mene zanima kakve su kočnice i ovjes na tim motociklima, u kontekstu recimo jednog prosječnog đira do Karlobaga, vozeći tempom prosječnog forumskog vozača?

Dali ima Mitasica u "njihovim" dimenzijama?
 
Aprilija mi je krv popila i ta nervoza u želucu pri svakom pokretanju startera mi doista ne treba pa da se zove ne znam kako.
ne znam koju si točno imao, ali evo Umene svaka pali na zub i ne vidim čemu nervoza, a i navozili smo se nešto i po cesti i po stazi, rekao bi debelo preko 100 tkm u zadnjih 10ak godina
rezime; jedni namotaji - dovukao se doma i relej paljenja - morala je doći žena s prikolicom na posao po mene

ako uspoređujem honde koje sam imao i učestalost kvarova po pređenom km, ispada da je aprilia puno pouzdaniji motor
 
  • Like
Reactions: Bokygs and Kawah