cosmic said:Nisan ni ubra ovu temu...dosad.
Ja san jedan od mnogih koji se odgojia na vespama, cvajama (peter,četver,mz,aprile...), napredova preko fun bike-a, ST motora i R-ice, a tek sam nedavno proba par motora/skutera sa ABS-om. Točnije T-max i GS Adv. Da skratim priču... T-maxa sam svojevoljno kupija bez ABS-a jer mi je na motoru bija nepoznanica. Proba sam istog sa ABS-om nakon dugo vremena i osta razočaran. Zašto, pitate se. Jednostavno zato jer se kosi sa mojim stilom vožnje. Od 500 ( ofrlje) raskršća dnevno, 10 (opet ofrlje) ih guštan proći uz kontrolirano proklizavanje guzice. Nisam ja neki divljak,al' san sritan u tin situacijama ka dite u tvornici čokolade.To mi ABS ne dopušta i to mi ide na jetru. Drugo...kad kočim po onih 80% ultra skliskih ulica po gradu, ti ABS se konstantno javlja, šta me opet nervira do jaja. To se na mom skuteru u istim situacijama NE DOGAĐA.
Ka šta ste već naveli,postoje gomile naprednih i manje naprednih uređaja. Vjerovatno u tom grmu leži zec.
Ne mogu tvrdit i ne želim da nije dobra stvar, ali botun on/off bi triba postojat na svakom motoru, ka na GS-u.
Ja ću ga prvi upalit kad me kiša uvati, jer onda sve kontre padaju u vodu, ka i motor skupa sa vozačem prvon paničnom reakcijom.
Dakle ABS svima sa on/off prekidačen.
Ovo je tragicno,ne moze mi nitko reci da guma moze nakon 50 000km(čak niti nakon 20-30 a kamoli 50) biti upotrebljiva!! Ovisno o motoru i stilu vožnje jos razumijem da netko napravi 5 netko 8 netko čak i 15 ali nema tog skutera ili motora koji moze 50 bez da guma lici na totalnu bananu,makar vozio po livadi sve km. Osobno na motoru/skuteru nisam probao ABS,na autu jesam ali ako bi osjetio na motoru osjecaj koji sam u autu kad se trese,iskreno ne hvala. A da spasi mnogo situacija ABS tu nema dileme. Osobno volim kontrolu koju imam bez tog ABSa tako da zasada nista. Opcija ABS sa tipkom off/on je rjesenje za sve(zakonski naravno)Cortez said:Na BT020 ljudi rade i po 50.000km..
Tomos 14,15, elektron itd.Peter Stingray said:Daj mi molim te reci na koje to cvaje misliš.
Ja san mislija da je tema otvorena u p/f skuteri.kronik said:na ovu tvoju izjavu ces tesko dobiti neki odgovor :shock:
mislim da si od pocetka krenuo krivo. usporedjivati abs na motoru i skuteru je po meni skoro pa nemoguce. usporedjivati tvoju voznju gradom sa ljudima koji rade svoje kilometre na otvorenoj cesti je po meni jednako tako nemoguce. govoriti za ili protiv abs-a a da nisi probao "sve" varijante jednako tako besmisleno. zato sam te i pitao o tvom iskustvu u jednom mom prijasnjem postu. voziti po gradu i ljeti i zimi i to ici usporedjivati sa otvorenom cestom i ljeti i "zimi" je bespotrebno. snagu i tezinu motora iznad 600ccm ( i sile koje se tu stvaraju ) usporedjivati sa skuterom od 250ccm ( ili manje i silama koje se tu stvaraju ) nema nikakvog smisla. uz to dolazi i onaj efekt napretka tehnologije. abs od prije 3 ili vise godina sa abs-om danas - vjerujem da ima razlike. tako da bi za pravu usporedbu trebao uzeti u obzir sve aspekte i sve to dobro promotriti.
milanche said:Ovo je tragicno,ne moze mi nitko reci da guma moze nakon 50 000km(čak niti nakon 20-30 a kamoli 50) biti upotrebljiva!! Ovisno o motoru i stilu vožnje jos razumijem da netko napravi 5 netko 8 netko čak i 15 ali nema tog skutera ili motora koji moze 50 bez da guma lici na totalnu bananu,makar vozio po livadi sve km. Osobno na motoru/skuteru nisam probao ABS,na autu jesam ali ako bi osjetio na motoru osjecaj koji sam u autu kad se trese,iskreno ne hvala. A da spasi mnogo situacija ABS tu nema dileme. Osobno volim kontrolu koju imam bez tog ABSa tako da zasada nista. Opcija ABS sa tipkom off/on je rjesenje za sve(zakonski naravno)
Cortez said:Nisam ja ni rekao da ce ta guma nakon 50.000km valjati, ali meni su BT020 i nakon 20.000km jos uvijek izgledale
kao nove, a kad sam ih skinuo, na cca 25-26.000km, na zadnjoj je bilo znakova trosenja samo malo po sredini
(mora 2mm), a prednja je bila kao nova.
Promjenio bi prije da sam imao novaca, ali eto, guma je toliko tvrda da se realno uz laganu voznju nece
nikad potrositi.. ja sam zadnjih 10.000km konstantno bacao guzicu gdje god sam mogao i to nije previse
utjecalo na potrosnju..
DiAbLeRo said:Ne bi me čudilo da ti puknu neku nemoguću cifru jer im je to tlaka. Ali, onda će ti sa zadovoljstvom sugerirati da prodaš svoj rabljeni bajk i da kupiš netom izašli model, naravno sa ABS-om, za koji samo preko njih možeš dobiti "specijalni" popust.
Incredible said:pa evo post iznad čovjek priča o tome...
BillyTheKid said:Sad sam prelistao temu i našao malo o tome, hvala. No nema nikakvih detalja o kojem je motoru riječ i iznosima, a i ne razumijem zbog čega je to toliko skupo?!
A da samo ukratko velim svoja iskustva; imam 60-ak tkm na dva kotača u zadnjih 7g i više nikad neću kupiti motor bez ABS-a.
Razumijem one koji voze profesionalno ili poluprofesionalno pa je ABS smetnja ili one koji jednostavno mrze ABS, ali ABS svakako svima preporučujem. Meni je dva-tri puta pomoglo stisnuti kočnicu do kraja da ne moram razmišljati o doziranju kočenja jer bi mi prednji kotač sigurno zablokirao s obzirom na situacije u kojima sam se našao.
jedimaster said:ponovo pročitaj post iznad...pogledaj i avatar pa zaključi za koji motor se odnosi
i što ti je tu čudno?massa.st said:cosmicov kum ima GS1200, i u upustvima pise kada se vozi po makadamu preporucljivo je iskljuciti ABS............. :misli: :misli: :misli: :misli: