jolly the roger
Well-known member
aha, znaci prva ide oko druge...i to je vidjeno, mislim da su RR merlin avionski motori imali takve klipnjace
OldBoy said:-W3 jeste ako ima više od jednog koljena na radilici
OldBoy said:A kaj veli onaj koji je pital kakav je motor na labudici?
OldBoy said:Opet znam više nego prije (animacija je najjače sredstvo učenja). Klasičan zvjezdasti dakle nije. Kako radi? Ako se u konstrukciji krenulo od Harleyevog motora kod koga se na jednu stranu glavne klipnjače naslanja druga, onda je to isto (vjerojatno, a i čini se logično) učinjeno i na drugoj strani glavne klipnjače; dodana je treća. Dobili su sustav od tri klipnjače na jednom ležaju... Jel ovo pije vodu?
tak se i meni cini, iz ove fotke se ja mislim vidi da je to dio zvjezdastog motora...z-1000mk said:Po meni je to princip zvijezdastog motora, bez obzira koliko ima cilindara i kak su raspoređeni...ali princip je zvijezda...
z-1000mk said:Po meni je to princip zvijezdastog motora, bez obzira koliko ima cilindara i kak su raspoređeni...ali princip je zvijezda...
jolly the roger said:pitanje: tko je uredjivao i zabrljao po ovoj temi? onaj moj odgovor je netočan (ovo da stoje cilindri pomaknuti jedan iza drugoga) i bio sam ga izbrisao,i napisao novi, u kojem iz druge fotke se tocno vidi da su cilindri u istoj ravnini, i da mora sto posto bit tako da je to dio zvjezdastog motora...
OldBoy said:Na "pravom" zvjezdastom motoru se na glavnu klipnjaču vezuju sve ostale iz praktičnog razloga, jer bi onoliki broj paralelnih letećih ležajeva koliko je cilindara učinio ideju besmislenom (predugačko koljeno, uvijalo bi se). Ideja HDa o "hvatanju" pomoćnih klipnjača na glavnu kao paralelan spoj vodi ka laganom odmaku cilindara iz jedne ravnime čime se NE udaljavamo od ideje zvjezdastog motora. Drugim riječima, zvjezdasti motor MORA imati samo jedno koljeno, ali cilindri ne moraju biti u jednoj ravnini, ako to kojleno može otrpjeti. U slučaju HDa, dakle, paralelni ležajevi "prolaze" iz razloga što su u pitanju samo tri cilindra.
Čtiam ovo što sam napisao i zvuči mi kao čisto sranje i perverzija, ali ne znam to drugačije opisati...
to tako as i nemoze raditi kak bude ti palil ovaj u sredini :misli: a posto si neki dan izjavil da v4 2t motor upali sve cilindre od 0 do 70 stupnjeva pomaka radilice kod tebe je sve moguce :wink:jolly the roger said:e onda nisi vidio zvjezdasti motor
zvjezdastom motoru se sve klipnjace vezu na jednu klipnjacu, i svi cilindri su u istoj ravnini, nema pomaka. tako je i kod ovog trocilindraša od obitelji Ness, svi cilindri su u istoj ravnini, dakle klipnjace se vezu jedna na drugu, ili su 2 viljuskastog prihvata i jedna obicna...
RC46 said:to tako as i nemoze raditi kak bude ti palil ovaj u sredini :misli: a posto si neki dan izjavil da v4 2t motor upali sve cilindre od 0 do 70 stupnjeva pomaka radilice kod tebe je sve moguce :wink:
jolly the roger said:e onda nisi vidio zvjezdasti motor
zvjezdastom motoru se sve klipnjace vezu na jednu klipnjacu, i svi cilindri su u istoj ravnini, nema pomaka. tako je i kod ovog trocilindraša od obitelji Ness, svi cilindri su u istoj ravnini, dakle klipnjace se vezu jedna na drugu, ili su 2 viljuskastog prihvata i jedna obicna...
pa dobro to smo odavno skuzili, hvala na repeticijamaRC46 said:na h-d su u liniji na japancima i ostalima nisu imaju pomak u lijevo ili desno
ideja zvjezdastog motora je da masina bude sto laksa(sto kraca) a to se dobilo smanjivanjem kartera(kod rednih i v masina karter je visestruko duzi od kartera zvjezdaste masine. zato se islo na hvatanje klipnjaca na glavnu...inace bi svi cilindri bili odmaknuti jedan od drugogOldBoy said:Vidio sam, i hvala na animaciji, ali objasnio sam ti razlog hvatanja ostalih klipnjača na glavnu. Motor bi se teoretski vrtio i u slučaju paralelnih ležajeva. Ideja zvjezdastog motora je (moje mišljenje koje ne mora biti točno!) jedno koljeno, a rezultat cilindara u jednoj ravnini posljedica je rješenja prihvata klipnjača u praksi. Opet mi se napisano čini kompliciranim, ali sorry, ne znam bolje.