Aprilia Dorsoduro - Krešin pohod na Rim :)

mv_agusta said:
pitanja:
-koliko prosječno troši?

cijelo vrijeme 6.5l :) po vani toliko jer se brzo vozaš, po gradu jer se nemoš brzo vozat :)

-servisi, koliko i gdje, svakih koliko km?

1000, 5000, 10000km itd.

s time da je svakih 5kkm samo "kontrolni servis" gdje niš ne naprave samo ti uzmu nešto preko 100kn.
-koliko ti gume traju?

već na ~5kkm je zadnja bila pri kraju, zamijenio sam je na 7kkm kad je bila Ćellowstone.

-jel bilo nekih mušica?

nije htio upalit, zamijenili su neki relej. škripi zadnja kočnica. te neki dan mi otpala truba :)

a BC je brutalno neprecizan, cijelo vrijeme ispisuje cifre ispod 5l, a stvarna potrošnja je preko 1.5l više.

-kakav je za neke duže vožnje, 300+km?

meni je odličan, napravio sa najveć ~700km u par dana i od onda Dorsodura zovem "moj touring supermoto" ;)

ukratko, motor je droga, a mušice su tipično talijanske pa nema briga ;)

ako nekog zanima, baš sam neki dan napisao svoj review svog motorića :)

http://www.motorcyclesurvey.com/reviews/aprilia/dorsoduro_750_abs/
 
vidim ti imaš ABS model, jel ti se upalio kada??
jesi li vozio model bez ABSa, ako da jel ima nekih razlika u osjećaju na ručici?
 
Evo i ja ga malo danas provozao, i mogu reći da me jako ugodno iznenadio. Obzirom da mu je jedini konkurent KTM mislim da ne bi razmišljao niti malo kojeg kupiti.  8)
 
mate said:
Evo i ja ga malo danas provozao, i mogu reći da me jako ugodno iznenadio. Obzirom da mu je jedini konkurent KTM mislim da ne bi razmišljao niti malo kojeg kupiti.  8)

Dva pitanja Mate , jesu jajca na mjestu i jesi imao dosta benzina  :mrgreen:
 
jedimaster said:
Dva pitanja Mate , jesu jajca na mjestu i jesi imao dosta benzina  :mrgreen:
Misliš da Husa ima mekši sic i veći tank  :jesus: :misli:

Jukonja said:
cijelo vrijeme 6.5l :) po vani toliko jer se brzo vozaš, po gradu jer se nemoš brzo vozat :)
U kojem modu ga voziš?
Probaj ga držati iznad 7k rpm, smanjuje se potrošnja  :mrgreen:

Jukonja said:
1000, 5000, 10000km itd.
s time da je svakih 5kkm samo "kontrolni servis" gdje niš ne naprave samo ti uzmu nešto preko 100kn.

Po papirima je svakih 10k :misli:

Jukonja said:
već na ~5kkm je zadnja bila pri kraju, zamijenio sam je na 7kkm kad je bila Ćellowstone.
Koliko si često kontorlirao tlak u gumama? Na kojem tlaku držiš gume :misli:

Jukonja said:
nije htio upalit, zamijenili su neki relej. škripi zadnja kočnica. te neki dan mi otpala truba :)

a BC je brutalno neprecizan, cijelo vrijeme ispisuje cifre ispod 5l, a stvarna potrošnja je preko 1.5l više.
Kada se ugrije  :mrgreen: ali nije do pločica, postoji rješenje 8)

Jukonja said:
meni je odličan, napravio sa najveć ~700km u par dana i od onda Dorsodura zovem "moj touring supermoto" ;)

ukratko, motor je droga, a mušice su tipično talijanske pa nema briga ;)

ako nekog zanima, baš sam neki dan napisao svoj review svog motorića :)

http://www.motorcyclesurvey.com/reviews/aprilia/dorsoduro_750_abs/
Jesi napravio kad preko 500km u komadu/danu :misli:

 
jedimaster said:
Dva pitanja Mate , jesu jajca na mjestu i jesi imao dosta benzina  :mrgreen:

Jesu, jer je navodno neki aftermarket sic na njemu. A za benzin nisam ni sam bio siguran, da ga je nestalo samo se okrenem i idem jer je nizbrdica do Grobnika.... a bio je tamo i kombi. :mrgreen:
 
mate said:
Jesu, jer je navodno neki aftermarket sic na njemu. A za benzin nisam ni sam bio siguran, da ga je nestalo samo se okrenem i idem jer je nizbrdica do Grobnika.... a bio je tamo i kombi. :mrgreen:
Jel to onaj koji je na hardtestu :misli: ili neki drugi :misli:

ma zajebava papak 8) kad se upali lampica od goriva i počne računati kilometre pređene na rezervi može se napraviti 40-50km :mrgreen:


Nego Mate gore si spominjao KTM-a....a di je tu Dukac u cijeloj priči :misli: Nije valjda da nisi probao hypermotard :misli:
 
zaprudanec said:
Mrqi, nisi napisao kak Dorso izdrzava padove na bok :LOL:
skoRRo ko enduro....tak da se i dalje vozim :jesus:
markookram said:
probao ga je , i popljuvao  :mrgreen:
kud ti letiš pred rudo...znam da ga je probao... a vidim da ga ovdje ne spominje... a zanimljiv je taj položaj sjedenja na Dorsu i na Hypermotardu....vjerujem da je i Mati ovo prirodniji položaj zbog endura 8)
 
Sigurno hard tester prati ovu temu, pa da mu ostavim jednu fotku...

2ppwi.jpg


:jesus:
 
Naravno da sam ga probao, čim se pojavio. Točno je da mi je sad puno bliži enduro položaj pa se osjećam puno ugodnije. Najveća razlika, u korist Aprilije je u toj mekoći ovjesa jer to, barem meni dozvoljava puno jednostavnije upravljanje. KTM je pretvrd i ne želim na cestovnom motoru uvijek biti u nekoj borbi sa samim sobom i s motorom. Hyper mi je nekako previše poznat obzirom da godinama vozim Dukce ali ni na njemu ne radi stražnja kočnica što mi ne R-u ne predstavlja preveliki problem dok je ovdje krucijalno. Na kraju ostaju razlike u cijeni koje nisu male.
 
mate said:
Naravno da sam ga probao, čim se pojavio. Točno je da mi je sad puno bliži enduro položaj pa se osjećam puno ugodnije. Najveća razlika, u korist Aprilije je u toj mekoći ovjesa jer to, barem meni dozvoljava puno jednostavnije upravljanje. KTM je pretvrd i ne želim na cestovnom motoru uvijek biti u nekoj borbi sa samim sobom i s motorom. Hyper mi je nekako previše poznat obzirom da godinama vozim Dukce ali ni na njemu ne radi stražnja kočnica što mi ne R-u ne predstavlja preveliki problem dok je ovdje krucijalno. Na kraju ostaju razlike u cijeni koje nisu male.

Misliš ne radi uopće ili slabo radi  :misli:
 
Na Dukcima ju složiš i sve radi pola sata, nakon toga se pregrije i više ne radi. Odnosno radi kad skočiš na nju cijelom težinom i onda blokira kotač ali tek kad si već skoror stao. Naravno, generaliziram jer se ne sjećam kako je točno bilo na Hyperu ali ne vjerujem da su to uspjeli srediti baš samo na tom modelu. Osim toga, ni vizualno mi nije baš vrh vrhova.
Jučer smo baš to komentirali u baRRaki pa ako nam je nešto promaklo, koji sve motori ulaze u neki konkurentni krug, osim Hypera i KTM-a?
Jedna od isto vrlo bitnih stvari na Dorsoduru, obzirom da su meni na fuzićima samo prsti, je rub tanka koji točno drži noge kako treba jer se motori, a pogotovo ovi, ionako voze nogama.
 
Sjećam se da mu je Bolšec nekaj zamjerao oko ovjesa , no to je Bolšec i sumnjam da bi većini prosječnih vozača taj (takav) ovjes predstavljao prevelik problem.
 
mate said:
Naravno da sam ga probao, čim se pojavio. Točno je da mi je sad puno bliži enduro položaj pa se osjećam puno ugodnije. Najveća razlika, u korist Aprilije je u toj mekoći ovjesa jer to, barem meni dozvoljava puno jednostavnije upravljanje. KTM je pretvrd i ne želim na cestovnom motoru uvijek biti u nekoj borbi sa samim sobom i s motorom. Hyper mi je nekako previše poznat obzirom da godinama vozim Dukce ali ni na njemu ne radi stražnja kočnica što mi ne R-u ne predstavlja preveliki problem dok je ovdje krucijalno. Na kraju ostaju razlike u cijeni koje nisu male.
:naklon: :naklon: :naklon:
Kad mi Akil složi vilicu morat ću navratit do baRRake jedan dan da se možeš kurčit s Dorsom  :mrgreen:
mate said:
Na Dukcima ju složiš i sve radi pola sata, nakon toga se pregrije i više ne radi. Odnosno radi kad skočiš na nju cijelom težinom i onda blokira kotač ali tek kad si već skoror stao. Naravno, generaliziram jer se ne sjećam kako je točno bilo na Hyperu ali ne vjerujem da su to uspjeli srediti baš samo na tom modelu. Osim toga, ni vizualno mi nije baš vrh vrhova.
Jučer smo baš to komentirali u baRRaki pa ako nam je nešto promaklo, koji sve motori ulaze u neki konkurentni krug, osim Hypera i KTM-a?
Jedna od isto vrlo bitnih stvari na Dorsoduru, obzirom da su meni na fuzićima samo prsti, je rub tanka koji točno drži noge kako treba jer se motori, a pogotovo ovi, ionako voze nogama.
Ne znam da li je model koji si vozio imao ugrađene fuziće za suvozača...jer kada staviš prste na fuziće peta ti točno dođe na rub od tih fuzića za suvozača  (y)
jedimaster said:
Sjećam se da mu je Bolšec nekaj zamjerao oko ovjesa , no to je Bolšec i sumnjam da bi većini prosječnih vozača taj (takav) ovjes predstavljao prevelik problem.
Tvornički ovjes je malo pretvrdo podešen i treba ga omekšati  :mrgreen:
 
jedimaster said:
Sjećam se da mu je Bolšec nekaj zamjerao oko ovjesa , no to je Bolšec i sumnjam da bi većini prosječnih vozača taj (takav) ovjes predstavljao prevelik problem.

Pusti Bolšeca, on je 100 svjetlosnih godina ispred mene. Na usporednom testu hard endura na Rabu "namjestio" mi je ovjes koji sam ubrzo morao vratiti na staro jer mi nikako nije odgovarao. 
 
jedimaster said:
Sjećam se da mu je Bolšec nekaj zamjerao oko ovjesa , no to je Bolšec i sumnjam da bi većini prosječnih vozača taj (takav) ovjes predstavljao prevelik problem.
bolšec je rekel da slabo cupa , da mu fali supe  :mrgreen:
 
mate said:
Pusti Bolšeca, on je 100 svjetlosnih godina ispred mene. Na usporednom testu hard endura na Rabu "namjestio" mi je ovjes koji sam ubrzo morao vratiti na staro jer mi nikako nije odgovarao. 

A lijepo sam govorio Majdi , pusti Bolšeca da testira a ti pričaj u kameru  :mrgreen: